Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakastatteko miestänne???????????????????????????

Vierailija
06.02.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee sitä ikävä aina jo työpäivän aikana ja olen aivan onnessani, kun nähdään taas. Rakastan jo siksikin, että hän on aivan mahtava isä lapsellemme. Takana 8 yhteistä vuotta.

Vierailija
2/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole montaakaan kertaa sitä sanonut, lähinnä vastanuut että niin mäkin. Viimeaikoina en o saanu sanottua sitäkään, hymyilen.

Toisaalta erossa miehen ollessa opiskelemassa kaipaan ja odotan, että tulee kotiin. Tavallisestikin illalla hereillä yksinäni saan hempeitä ajatuksia ja saatan katsoa häntä kun nukkuu.

Yhdessä ollessa usein jokin asia ärsyttää ja reagoin todella ilkeästi joihinkin tapoihinsa. Harvemmin haluan tehdä jotain ilostuttaakseni.. =/

Kertokaapa te! Onko rakkaus mun puolelta loppunut vai hautautunut ongelmien (mielenterveys, terveys, työttömyys, raha...) alle ja löytyy sieltä kun elämä taas tasoittuu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan enää sano sitä ääneen, enpä kyllä kuule niitä sanoja mieheltänikään...mulla on salarakas, mutta en kyllä ole vielä tunnustanut että ehkä olen rakastunut siihen, taidan olla kuitenkin vain ihastunut, tai en tiiä....