Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset Tinder-naiset haluavat seksiä ensimmäisellä tai toisellatapaamiskerralla?

Vierailija
12.08.2024 |

Ehkä se on vaan vanha old school-minä, mutta hämmästyin kovin, kun luin yhtä harrastuksiin liittyvää keskustelufoorumia, jossa oli Tinder-aiheinen ketju. Siellä miehet kertoivat, miten naiset lähestyvät suoraan panoehdotuksilla tai että ensimmäisillä-toisilla treffeillä jo pantiin.

Ehkä tämä on nuorempien sukupolvien ja ei vielä pitkässä olleiden juttu, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään ruveta seksihommiin, ennen kuin on tutustunut naiseen vähän paremmin. Kyllä minäkin varmaan pystyisin saamaan erektion ensimmäisillä treffeillä (jos en, niin jännityksestä johtuen, ei erektio-ongelmista), mutta en missään nimessä alkaisi ehdottelemaan seksiä.

Kertokaa nyt, että olenko ihan yksin ja kummallinen kun en juokse irtopanojen perässä vaan haluan ensin myös henkistä yhteyttä naiseen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hetken Tinderissä pari vuotta sitten, niin neljä viidestä naisesta halusi seksiä ekoilla treffeillä. 

Vierailija
2/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin hetken Tinderissä pari vuotta sitten, niin neljä viidestä naisesta halusi seksiä ekoilla treffeillä. 

Minkä ikäinen olet? Näytätkö miesmallilta? Edelsikö tapaamisia pitkäaikainen viestittely tai puhelinkeskustelut?

Ainakin itsellä vastava suhdeluku on ollut 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Näytätkö miesmallilta? Edelsikö tapaamisia pitkäaikainen viestittely tai puhelinkeskustelut?

Ainakin itsellä vastava suhdeluku on ollut 0/5.

Ihan normaalin näköinen mies. Muutama päivä viestittelyä, joissain tapauksessa myös puhelut. 

Ei mitään rasvaista viestittelyä. 

Vierailija
4/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on niitä, joiden tarkoitus ei ole syödä ja juoda miehen piikkiin. Oletko miettinyt,  mitä mieltä olisit, jos muille antoi eka kerralla ja sulle vasta kuudennella?

Vierailija
5/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tyyppinen mies löytyisi ni ideaaleinta olis että seksi tulisi kuvioihin siinä 2-3kk tapailun/seurustelun jälkeen. Kyllä, se on liian pitkä aika useimmille. Mut en halua ku sen yhden oman tyypin. Sitten voitaisiinkin ottaa menetetty aika takaisin.

N32, ikisinkku

Vierailija
6/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi ihan hyvin hakea pääasiassa seksiä. Oli sitten nainen tai mitä tahansa. Tervetuloa tälle vuosituhannelle.

P.S. Myös hitaampi tutustumistahti on hyväksyttyä.

Vierailija
7/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitun tinderissä että haen vain parisuhdetta, lapsia ja naimisiin tulevaisuudessa eikä kohdalleni sattunut kuin pari naista jotka olisivat halunneet panna tokilla treffeillä. Pari suhdetta sieltä löysin joissa molemmissa pantiin vasta 2-3kk jälkeen ja toisen kanssa vieläkin yhdessä. Mielestäni aika pitkä aika odottaa mutta itseäni se ei niin haittaa jos kummiskin nainen tykkää seksistä että sitä tulevaisuudessa on ja paljon.

Vierailija
8/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa olevat

Vierailija
9/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullakseni monet hakee tinderöimällä lähinnä seksiä, naiset sekä miehet. Että sellaiset. 

Mutta ei hätää, on meitä naisia myös old school- linjalla.

Vierailija
10/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsellä Tinderissä 'Lyhyttä suhdetta, pitkäkin käy' ja olen ajatellut, että se on tarpeeksi selvä viesti, että haen vain seksiä. N46

Vierailija
11/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt v***u pösilöt eihän se nyt mikän irtopano ole jos haluaa  eka treffeillä xDDD

Menkää nyt iltarukoilemaan ja et parisataavuotta takaisin ja kunnon roolit takas :DDD

Vierailija
12/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itsellä Tinderissä 'Lyhyttä suhdetta, pitkäkin käy' ja olen ajatellut, että se on tarpeeksi selvä viesti, että haen vain seksiä. N46

Miten varmistat turvallisuuden?

Vierailija
13/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toki henkilö tavataan aina muualla ensin kuin jomman kumman kotona. Epäilyttävät tai ei-kiihottavat ei jatkoon. Tässä iässä on jo aika tarkka silmä. N46

Vierailija
14/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki ei vaan halua parisuhdetta, mutta kuitenkin on tarpeet. Että sellaiset naiset haluaa seksiä ensitreffeillä.

Vierailija
15/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut seksiä lähes poikkeuksetta viimeistään toisilla treffeillä, usein miten kuitenkin ekoilla. Emme ole kumpikaan hakeneet yhteistä hautapaikkaa, joten säännöt ja käytänteet ovat toiset... 

N34

Vierailija
16/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki ei vaan halua parisuhdetta, mutta kuitenkin on tarpeet. Että sellaiset naiset haluaa seksiä ensitreffeillä.

Maksullinen seura on sitä varten.

Vierailija
17/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen seura on sitä varten.

Ehkä sinulle, sellaiset naiset ei näe syytä maksaa, halu riittää.

Vierailija
18/48 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ naisista enemmistön kanssa olen päätynyt sänkyyn viimeistään toisilla treffeillä. Jos siis kemiaa on ollut. Sitten on toki ne, jotka eivät ole viisaria väräyttäneet.

M51

Vierailija
19/48 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ naisista enemmistön kanssa olen päätynyt sänkyyn viimeistään toisilla treffeillä. Jos siis kemiaa on ollut. Sitten on toki ne, jotka eivät ole viisaria väräyttäneet.

M51

Millaiset eivät viisaria väräytä?

Vierailija
20/48 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan. Jos sattuu kiinnostava mies kohdalle, niin panen. Kaikki sellainen haastattelu "tykkäätkö läheisyydestä?" on turhaa. En kai minä nyt kaikkien kanssa siitä tykkää! :D On myös turhaa kysyä, millainen on kiinnostava mies. Ei kemiaa pysty selittämään. Tinderissä saattaisi joskus jotain tapahtuakin, jos ei oltaisi niin hirveä analyyttisia.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän