Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joille on tehty abortti

Vierailija
15.09.2023 |

Mietittekö koskaan, miksi aina naisia syyllistetään, miehiä ei koskaan. Jos tapaisitte taivaassa abortoidut lapsenne niin syyllistäisivätkö he teitä tai heidän isukkejaan vai molempia. Mitä jos on useampia isäehdokkaita ja useita abortteja? Ketä isäehdokasta rakastit eniten ja olisit toivonut saada hänen kanssaan lapsen, mutta isukki ei halunnut, tai jos on vaikka raiskatuksi tullut. Auttaako se, jos Jumalalta pyytää anteeksi aborttia, mutta niin pitäisi sitten niitten isukkiehdokkaittenkin tehdä, tässäkin aina naista syyllistetään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä taivaassa?

Vierailija
2/16 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en mieti. Aika vähän ylipäätään mietin koko aborttia. Siitä on yli 6v aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin vaikka oli pakko tehdä 19 v sitten.

Vierailija
4/16 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha.

Ei tarvitse edes selittää.

Vierailija
5/16 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivasta ei ole. Olisi myös erittäin hämmentävää jos niin pieni solumöykky ettei sitä silmin pysty havaitsemaan, alkaisi yhtäkkiä puhumaan ja älykkäästi argumentoimaan sen elämän puolesta joka hänestä ehkä olisi voinut kehittyä. Jos se solumöykky olisi millään tavalla älykäs ja kaikki tietävä, se kiittäisi etten antanut hänelle mahdollisuutta kehittyä syntymään asti, sellaiseen elämään jota kukaan ei ansaitse.

Vierailija
6/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 20v kun tein abortin. Mietin paljon silloin, että pidänkö. Lopullisen päätöksen sain kun silloinen kumppani ei halunnut pitää ja hänellä oli ikää 25v. Kumppanilla oli vakityö ja ei aikomusta mennä opiskelemaan enää ja oma asunto. Itselläkin oli silloin oma asunto, mutta olin määrä-aikaisessa työsuhteessa ja aikomus oli lähteä opiskelemaan, niinkuin meninkin. Mutta jos mies olisi halunnut pitää sen ja olisi ollut tukena, niin en olisi tehnyt. Oma äiti sai mut 32v joten ei myöskään suvun kesken olisi ollut mikään ilo uutinen.

Vierailija
7/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei syyllistetty? Kyllä minun mieheni käris ja syyttää edelleen itseään toisinaan siitä, että valin oli lopulta abortti kokien ja tuntien vahvasti, että abortilta olisi vältyttty jos hän olisi onnistunut vakuuttamaan olevansa parempi mies. 

Vierailija
8/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN  ole itse tehnyt aborttia, joten ehkä minun ei pitäisi vastata. Mutta olen se lapsi, joka syntyi alaikäiselle äidille oloihin, joihin ei olisi pitänyt syntyä. Ja vaikka vanhempani synnyttyäni rakastivat minua, tiedän pilanneeni äitini elämän ja tehneeni isänikin elämästä paljon vaikeampaa.

Ja olen valitettavasti niin vanha, että en voi olla varma, että tämä oli heidän valintansa.

Vierailija
9/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se isä oli joku yhden illan juttu jonka nimeä en edes tiennyt eli se tiedä koko asiasta yhtään mitään.

Vierailija
10/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti oli ainoa oikea vaihtoehto koska sikiö oli vaikeavammainen, vauva,jolle olisi heti synnyttyään pitänyt tehdä useita vaikeita leikkauksia eikä silloinkaan olisi ollut varmuutta henkiin jäämisestä.

Vierailija
11/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN  ole itse tehnyt aborttia, joten ehkä minun ei pitäisi vastata. Mutta olen se lapsi, joka syntyi alaikäiselle äidille oloihin, joihin ei olisi pitänyt syntyä. Ja vaikka vanhempani synnyttyäni rakastivat minua, tiedän pilanneeni äitini elämän ja tehneeni isänikin elämästä paljon vaikeampaa.

Ja olen valitettavasti niin vanha, että en voi olla varma, että tämä oli heidän valintansa.

Samanlainen tarina täälläkin. Äitini oli 17 kun tuli raskaaksi ja yksi Matti sen sitten nai vaikka ei isä ollutkaan.

Vierailija
12/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti koko asiaa. Eräs hoitaja totesi minulle tuolloin että muista läpi elämän että tämä oli tässä sinun tilanteessasi oikea ratkaisu, siinä hetkessä. En ole katunut tai jossitellut asiaa.

Vuosia myöhemmin minusta tuli äiti, elämäntilanne oli parempi.

Vierailija
13/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina jonkun kärsiä/syyllistyä?? Mitä sillä saavutetaan?

Jos syyllistyt/kärsit, niin se johtuu ajatuksistasi. Kuka on sun päähän iskostunut moisia ajatuksia? Miksi? Tod näk omien tarkoitusperien takia.

Jumala on rakkaus (jos olet kristitty tai kristillisen kasvatuksen tai arvomaailman mukaan kasvatettu, itse en ole kristitty). Vaikka lapsen rai skaisit ja murh aisit, niin Jumala rakastaa sinua silti! Muut ihmiset eivät (en minäkään). Jumalan rakkaudella ei ole ehtoja. Älä etsi rakkautta sieltä, missä sitä ei ole eli toisilta ihmisiltä.

Vierailija
14/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon jälleensyntymään. Ei ollut hänen aikansa juuri silloin tulla tähän maailmaan. Mutta ehkä hän on jo syntynyt tänne toisen henkilön lapsena.

Vierailija
15/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aportti tehty naiselle ilman suostumusta?

Ei tuotakaan uskoisi ellei tuu naisen suusta.

Vierailija
16/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se tapaus Irlannissa: aviopari odotti lasta, joka oli toivottu ja tarkoituksella tehty, mutta joku asia (en muista mikä) oli niin pielessä, että lapsi kuolisi joko kohtuun tai heti synnyttyään plus äiti kuolisi, jos raskaus jatkuisi. Eli lapsen henkeä ei pelasta mikään, äidin hengen abortti. Mitä tapahtui? Lääkärit eivät voineet tehdä aborttia, koska lapsen sydän löi ja ilmeisesti olisivat menettäneet lupansa toimia lääkärinä (aborttilaki). Lopputulos: äiti ja lapsi kuolivat.

Mun mielestä tilanne oli järjetön ja äiti olisi pitänyt pelastaa. Toivottavasti lääkärit ja lainlaatijat tunsivat edes piston sydämessään. Jos äiti olisi saanut abortin, en usko, että taivaassa kukaan olis ilkkunut tai tullut kyselemään, miksi tapoit minut??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi