Minkälaiset Tinder-naiset haluavat seksiä ensimmäisellä tai toisellatapaamiskerralla?
Ehkä se on vaan vanha old school-minä, mutta hämmästyin kovin, kun luin yhtä harrastuksiin liittyvää keskustelufoorumia, jossa oli Tinder-aiheinen ketju. Siellä miehet kertoivat, miten naiset lähestyvät suoraan panoehdotuksilla tai että ensimmäisillä-toisilla treffeillä jo pantiin.
Ehkä tämä on nuorempien sukupolvien ja ei vielä pitkässä olleiden juttu, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään ruveta seksihommiin, ennen kuin on tutustunut naiseen vähän paremmin. Kyllä minäkin varmaan pystyisin saamaan erektion ensimmäisillä treffeillä (jos en, niin jännityksestä johtuen, ei erektio-ongelmista), mutta en missään nimessä alkaisi ehdottelemaan seksiä.
Kertokaa nyt, että olenko ihan yksin ja kummallinen kun en juokse irtopanojen perässä vaan haluan ensin myös henkistä yhteyttä naiseen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ naisista enemmistön kanssa olen päätynyt sänkyyn viimeistään toisilla treffeillä. Jos siis kemiaa on ollut. Sitten on toki ne, jotka eivät ole viisaria väräyttäneet.
M51
Millaiset eivät viisaria väräytä?
No niinkuin N51 tuossa kertoo, niin kemiaa ei pysty selittämään. Ja olen muutoinkin harvinaisen hankala tapaus sen suhteen, että kuka viehettää. Ylipainon olen todennut olevan turn off, urheilullinen kun olen.
M51
Tapasimme vaimoni kanssa Tinderin kautta. Hän halusi seksiä ensimmäisellä tapaamiskerralla, kuten minäkin. Olemme olleet nyt kahdeksan vuotta naimisissa.
Naiset, joita seksi kiinnostaa, haluavat sitä. Toki pitää olla mieskin joka kiinnosta, ei siis kuka vaan jolla mulkku.
Näin ainakin minä.
Oon 32v. Nainen ja Tinder ilmoituksesta käy selvästi ilmi etten ole pidempää suhdetta etsimässä. Eli jos kahvilla käynnin jälkeen tyyppi vaikuttaa kiinnostavalle ja turvalliselle, niin silloin on heti seksiä ja joidenkin kanssa tavataan seksin merkeissä useamminkin.
Eli haen pelkkää seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan. Jos sattuu kiinnostava mies kohdalle, niin panen. Kaikki sellainen haastattelu "tykkäätkö läheisyydestä?" on turhaa. En kai minä nyt kaikkien kanssa siitä tykkää! :D On myös turhaa kysyä, millainen on kiinnostava mies. Ei kemiaa pysty selittämään. Tinderissä saattaisi joskus jotain tapahtuakin, jos ei oltaisi niin hirveä analyyttisia.
N51
Tykkäätkö läheisyydestä on avaus puhumiseen näistä asioista. Millainen läheisyys kiinnostaa jne. Ja kyllä, kemiaa voi luoda, ei tosin kysymällä miesihannetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen liki 40-vuotias nainen ja kokemusta myös pidemmästä parisuhteesta. Haluan seksiä ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä. En jaksa panostaa aikaani mieheen joka osoittautuu myöhemmin huonoksi sängyssä, joten parempi testata asia nopeasti.
Näin kokeneempana miehenä kiinnostaisi kuulla minkälainen mies sinua kiinnostaa sinua seksi kumppanina.
Tinder on sellaista pikaruokaa. Koko ajan on toinen ehkä parempi jonossa. Ei ehditä tutustua, joten kemia on luotava fyysisesti. Tykkää kuka tykkää.
Vierailija kirjoitti:
No, itsellä Tinderissä 'Lyhyttä suhdetta, pitkäkin käy' ja olen ajatellut, että se on tarpeeksi selvä viesti, että haen vain seksiä. N46
Minä ajattelisin, että tuo hake kesäheilaa tai FWB-kaveria. Ei mitään ONS-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen liki 40-vuotias nainen ja kokemusta myös pidemmästä parisuhteesta. Haluan seksiä ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä. En jaksa panostaa aikaani mieheen joka osoittautuu myöhemmin huonoksi sängyssä, joten parempi testata asia nopeasti.
Miten sinä sen ilmoitat miehelle ekoilla tai toisilla treffeillä? Ihan kiva oot joo, mutta nyt pitäisi panna välillä. Aika puihin menisin tuollaisesta tutustumisehdotuksesta jos on pari-kolme tuntia sitten tavattu ekan kerran.
Olen minäkin harrastanut seksiä naisen kanssa n. 4000-5000 kertaa, mutta viimeisten 25 vuoden aikana vaan yhden naisen. Ja ne aiemmat olivat teinisäätöjä samanlaisten kokemattomien tyttöjen kanssa.
Ap
Ai millaiset Tinder-naiset? No varmaan samanlaiset kuin ne Tinder-miehet jotka haluaa seksiä ekalla kerralla. Miksi naisilla olisi jotkut eri normit näissä asioissa kuin miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Ai millaiset Tinder-naiset? No varmaan samanlaiset kuin ne Tinder-miehet jotka haluaa seksiä ekalla kerralla. Miksi naisilla olisi jotkut eri normit näissä asioissa kuin miehillä?
Juurikin näin. Näin keski-iässä voi mennä ja tehdä mielensä mukaan, ilman keinotekoisia rajoja. Älkää ottako treffailua liian vakavasti, vaan naikaa heti, kun siltä alkaa molemmista tuntumaan..
Minkälaiset naiset? Sellaiset, jotka eivät ole miehestä kiinnostuneita vakavassa mielessä. Usko tai älä, naisetkin voivat juosta irtopanojen perässä ja voivat harrastaa seksiä ihan vain seksin harrastamisen ilosta.
No, ei seksiä ekoilla treffeillä. Mutta pitää olla jotain kiihkeää suutelua tai joku kipinä, mitä odottaa.
Itselleni olisi hankala siirtyä seksiin, jos ensin käydään kävelyllä monta kuukautta kuin sisko ja veli.
Itse tykkäisin, jos jonkun kanssa voisi sopia, että mennään sänkyyn ilman vaatteita ja kosketellaan kaikkialta muualta kuin elimistä. Nukutaan yhdessä muutama kerta ja sitten vasta - jos siltä tuntuu - seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kokeneempana miehenä kiinnostaisi kuulla minkälainen mies sinua kiinnostaa sinua seksi kumppanina.
Avoin ja sellainen joka haluaa niin tuottaa kuin ottaa vastaan nautintoa. Kokeneella en tarkoita mitään itsevarmaa panomiestä tai jotain tietynlaisia temppuja, vaan seksi voi olla alkuun vaikka vähän kömpelöäkin kun sovitellaan kehoja yhteen. En kuitenkaan halua tyyppiä jolle joutuu esittelemään koko sateenkaaren pääväreistä aloittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sen ilmoitat miehelle ekoilla tai toisilla treffeillä? Ihan kiva oot joo, mutta nyt pitäisi panna välillä. Aika puihin menisin tuollaisesta tutustumisehdotuksesta jos on pari-kolme tuntia sitten tavattu ekan kerran.
Olen minäkin harrastanut seksiä naisen kanssa n. 4000-5000 kertaa, mutta viimeisten 25 vuoden aikana vaan yhden naisen. Ja ne aiemmat olivat teinisäätöjä samanlaisten kokemattomien tyttöjen kanssa.
Ap
Ei sitä ole ollut tarve ilmoittaa erikseen, vaan tilanne on jotanut (joskus kevyellä johdattelulla) siihen orgaanisesti. Toki läheskään kaikki treffit eivät pääty seksiin, koska mies on jo lähtiepäälle sellainen, että treffit jäävät lyhyiksi ja ainoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin ja sellainen joka haluaa niin tuottaa kuin ottaa vastaan nautintoa. Kokeneella en tarkoita mitään itsevarmaa panomiestä tai jotain tietynlaisia temppuja, vaan seksi voi olla alkuun vaikka vähän kömpelöäkin kun sovitellaan kehoja yhteen. En kuitenkaan halua tyyppiä jolle joutuu esittelemään koko sateenkaaren pääväreistä aloittaen.
Siis mies joka osaa tehdä aloitteita ja toimia sekä tarvittaessa kysyy myös neuvoja mieltymystesi suhteen.
Mulla on ollut kolmet Tinder-treffit. Olen n. 35 v mies, liikunnallinen, vähän mahaa ja orastava kalju. Hyvät puhelahjat. Hakenut "huvia", "seikkailua" tai "en tiedä mitä haen". Tavoitteena fwb-tyylinen juttu. Kumppanit suht. saman ikäisiä.
1. Muutamat treffit, mutta ei seksiä. Hieman mysteerinainen, antoi jotenkin olettaa, mutta ei sitten kuitenkaan. Nautti seurasta, mutta haki ehkä vain huomiota.
2. Todennäköisesti sarjatreffailija, tultiin hyvin juttuun, mutta ei mitään seksiin viittaavaa.
3. Haki loppuelämän suhdetta ja esittelyssä kertoi seksin olevan tärkeää + musta sydän ja ketju. Kolmet treffit ja jokasilla seksiä. Kemiat eivät kuitenkaan kohdanneet makuuhuoneen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mies joka osaa tehdä aloitteita ja
Niin, sellainen jolla ei ole mikään "voi juku, saan seksiä" asenne, vaan seksi on sen verran tuttu juttu, että innostaa enemmän uusi ihminen kuin pelkkä seksi. Ja tärkeää on myös, että osaa kertoa tai näyttää mistä itse pitää tai mitä toivoo. Esim. joku perus suihinotto on sellainen missä pitää pystyä jollain tavalla kertomaan mitä haluaa. En minä voi ajatuksen voimalla tietää onko tämä sellainen mies joka tykkää, että imetään kunnolla vai ei yhtään vai kenties jotain sillä välillä jne.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan. Jos sattuu kiinnostava mies kohdalle, niin panen. Kaikki sellainen haastattelu "tykkäätkö läheisyydestä?" on turhaa. En kai minä nyt kaikkien kanssa siitä tykkää! :D On myös turhaa kysyä, millainen on kiinnostava mies. Ei kemiaa pysty selittämään. Tinderissä saattaisi joskus jotain tapahtuakin, jos ei oltaisi niin hirveä analyyttisia.
N51
Näin se menee. Se mystinen jokin ratkaisee. Tapasin naisen jonka silmiin tunsin uppoavani heti ekalla tapaamisella. Toisella tavattiin taas harrastuksemme parissa ja se johti seksiin. Ei ollut mikään tinderpano ja rakastan häntä yhä.