Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tunnu / yhdyntäorgasmi

Vierailija
12.08.2024 |

Saan orgasmin helposti klitorista hyväilemällä (klitoriskiihotin tai sormin), mikä nautinnollista, mutta yhdyntä ei tunnu juuri miltään. Apua, neuvoja, ohjeita miten lähteä tavoittelemaan tuntumaa myös yhdyntään? Miten g-pistettä tulisi hieroa? Asentovinkkejä? Lelusuosituksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tämä on meillä naisilla yleistä. Oma lemppari on maata mahallaan, käden päällä, pimppaa hyväillen ja mies takaapäin. Joskus ratsailla onnistun edestakasella liikkeellä hieromaan oikeaa paikkaa. Lähetyssaarnaaja, peppua ylöspäin, ja sivuttaisliikkeellä saan tuntoa sinneminne pitääkin. 

Rauhassa tutkit, ja tiedät mistä pidät, ja kerrot sen partnerille, ja opastat rauhassa. 

Vierailija
2/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rauhassa tutkit" ihan hyvä mut mun mies tulee 5-10työnnön ts parin minuutin aikana joten siinä ei kerkeä kuin hieman lämmitä. Muuten hyvä vinkki.

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä onkin vaan jyystämistä,tarkoitettu miehen orgasmiin (lasten tekemiseen).

Naisen orgasmi saadaan muulla tavalla, klitoriksesta.

Vierailija
4/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma juttu, kun minun naiseni ovat kaikki saaneet myös yhdynnässä. Määrä tietysti ei ole kuin reilu kymmenen, mutta väitän, että syy on molemmissa osapuolissa. Jos seksiä pitää vain toimituksena ja vetäytyy siinä passiiviseksi, niin varmasti tympääntyy. Seksi on aikuisten kiihottava kisailu, jossa miellytetään toista ja ollaan innolla mukana. Jos toinen ei halua eikä toinenkaan oikein tahdo, niin täyttäkää ristisanoja tai pelatkaa pleikkaa.

Vierailija
5/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä enää ole mitään tehtävissä.

Naisen aivot ja muu elimistö kehittyvät aina jonnekin 20-22 ikävuoteen asti. Kun naisen seksuaalinen kehitys estetään, siten että hän ei saa luonnollisella tavalla vakituisesti harrastaa seksiä tuon kehitysjakson aikana, alkaen heti siitä kun hän tuli seksuaaliseksi (hedelmälliseksi), nainen ei kehity luonnollisella tavalla, siis hän ei kehity siten kuinka Jumala tai luonto on tarkoittanut. Seksuaalinen kehitys on elimellinen osa naisen kehitysjaksoa.

Naisen seksuaalisuuden tukahduttaminen/estäminen kehitysvaiheen aikana aiheuttaa naisten myöhäaikaisen kliimaksin, ongelmia kliimaksin saavuttamisessa yhdynnässä, sekä erityisen korostuneen klitorisstimulaation tarpeen kliimaksin saavuttamiseksi, ja lisäksi seksuaalisuuteen liittyviä psyykkisiä ongelmia.

Vierailija
6/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa on tämä ongelma. Hänellä on kaikenpuolin pienempi varustus kuin edellisillä miehilläni, joten uskoisin tällä olevan vaikutusta asiaan. 

Vierailija
7/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan alakertaa aika aktiivisesti ja nautin yhdynnästä suuresti. Kannattaa käydä lantionpohjan harjoittamiseen erikoistuneella fysioterapeutilla. 

Vierailija
8/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhdynnässä kun olen opetellut ne asennot joissa klitorikseni saa riittävästi stimulaatiota. Kaikkein parhaiten se onnistuu asennossa jossa mies on päälläni niin että hänen jalkansa on mun jalkojen ulkopuolella, mun jalat on siis suorina. Silloin miehen häpykumpu hieroo mun klitorista ja silloin se liike on sellaista jossa miehen on helpompi kestää ne pari minuuttia jotka mulla siihen menee. Eli se ei ole niinkään peniksen liikettä mun sisällä vaan enemmän häpykummun hierovaa liikettä mun klitoriksella. Oma mies tosin tulee sekunteja mun jälkeen että kyllä se jossain tuntuu hänelläkin. 

Vierailija
9/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan alakertaa aika aktiivisesti ja nautin yhdynnästä suuresti. Kannattaa käydä lantionpohjan harjoittamiseen erikoistuneella fysioterapeutilla. 

No ei tämäkään aina auta. Itsellä ongelmana liian kireä lantionpohja. Ei niin kireä, että iheuttaisi kipua, mutta ei rentoutus saati treenit kyllä auta.

T. 6

Vierailija
10/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tämäkään aina auta. Itsellä ongelmana liian kireä lantionpohja. Ei niin kireä, että iheuttaisi kipua, mutta ei rentoutus saati treenit kyllä auta.

T. 6

Sitten kannattaa käydä lääkärillä. Muistaakseni tuohon on jotain lääkkeitä. Fysioterapeuttia suosittelin lähinnä siksi, että jos on epävarma liikkeistä niin kannattaa varmistaa. 

Vierailija
11/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma nykyisen miehen kanssa, jolla melko lailla pienempi varustus kuin edellisillä. Isompi vaan osuu paremmin tai tulee se tietty paineen tunne helpommin 

Vierailija
12/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama ongelma nykyisen miehen kanssa, jolla melko lailla pienempi varustus kuin edellisillä. Isompi vaan osuu paremmin tai tulee se tietty paineen tunne helpommin 

Sama. Paljon parempi mies kaikessa muussa kuin edelliset. Heihin verrattuna pieni varustus oli alkuun kyllä pieni shokki. Rakkaus toki voittaa ja haluan tätä nykyistä 100 x enemmän. Pitää vain olla kekseliäämpi ja hän on kyllä keksinyt keinot. En silti panisi pahakseni reilumpaa varustusta...

Vierailija
13/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Paljon parempi mies kaikessa muussa kuin edelliset. Heihin verrattuna pieni varustus oli alkuun kyllä pieni shokki. Rakkaus toki voittaa ja haluan tätä nykyistä 100 x enemmän. Pitää vain olla kekseliäämpi ja hän on kyllä keksinyt keinot. En silti panisi pahakseni reilumpaa varustusta...

Millaiset keinot teillä käytössä?

Vierailija
14/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan yhdynnässä kun olen opetellut ne asennot joissa klitorikseni saa riittävästi stimulaatiota. Kaikkein parhaiten se onnistuu asennossa jossa mies on päälläni niin että hänen jalkansa on mun jalkojen ulkopuolella, mun jalat on siis suorina. Silloin miehen häpykumpu hieroo mun klitorista ja silloin se liike on sellaista jossa miehen on helpompi kestää ne pari minuuttia jotka mulla siihen menee. Eli se ei ole niinkään peniksen liikettä mun sisällä vaan enemmän häpykummun hierovaa liikettä mun klitoriksella. Oma mies tosin tulee sekunteja mun jälkeen että kyllä se jossain tuntuu hänelläkin. 

Eli tavallaan lesboasento. Ilmankos lepakkous on lisääntynyt.

Vierailija
15/29 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset keinot teillä käytössä?

Tuskin mieheni tälle palstalle eksyy, mutten silti uskalla niin yksityiskohtaisesti kertoa, että tunnistaisi, jos niin kävisi...

Mutta kokeilkaa asentoja rohkeasti muualla kuin sängyssä, joissain paikoissa/asennoissa saa ihan eri tuntumaa. Ja sen lisäksi miehellä on tietysti hyvät kädet ja suu, myös samanaikaisesti käytettyinä <3

Vierailija
16/29 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu osoittaa taas sen vanhan totuuden. Vika on loppupeleissä miehessä.

Te tunnottomien ja väljien pillujen omistajat ette ole osallisena orkkujenne puuttumiseen millään tavalla. 

Miehen tulisi tuottaa ne orkut teille, eikä teidän tarvitse, kun odottaa valmista. Oletteko koskaan pohtineet, josko alkaisitte nuolemaan pillua. Olisi täysi painajainen olla suhteessa tuollaisen naisen kanssa.

Nyt saatte alapeukuttaa ja haukkua pikku pippeliseksi. Silti tangoon tarvitaan kaksi...

Vierailija
17/29 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu osoittaa taas sen vanhan totuuden. Vika on loppupeleissä miehessä.

Te tunnottomien ja väljien pillujen omistajat ette ole osallisena orkkujenne puuttumiseen millään tavalla. 

Miehen tulisi tuottaa ne orkut teille, eikä teidän tarvitse, kun odottaa valmista. Oletteko koskaan pohtineet, josko alkaisitte nuolemaan pillua. Olisi täysi painajainen olla suhteessa tuollaisen naisen kanssa.

Nyt saatte alapeukuttaa ja haukkua pikku pippeliseksi. Silti tangoon tarvitaan kaksi...

Tulisitko itse pelkällä pallien hyväilyllä? Klitoris on naisen nautinnon lähde.

Edelleen ihmettelen, miksi kailotat täällä ketjuissa olevasi sysipska rakastaja joka ei osaa/halua antaa nautintoa naisille, vaikka tietoa naisen tyydyttämisestä olisi kuinka paljon saatavilla.

Naisesi pihtaa aikansa ja ero tulee sinunkaltaisille aina puskista. 

Vierailija
18/29 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisitko itse pelkällä pallien hyväilyllä? Klitoris on naisen nautinnon lähde.

Edelleen ihmettelen, miksi kailotat täällä ketjuissa olevasi sysipska rakastaja joka ei osaa/halua antaa nautintoa naisille, vaikka tietoa naisen tyydyttämisestä olisi kuinka paljon saatavilla.

Naisesi pihtaa aikansa ja ero tulee sinunkaltaisille aina puskista. 

Olen eri. Vaimoni oppinut hieromaan kaluni isoja paisuvaisia niin tehokkaasti, että tulisi pelkästään niin hieromalla. Olen sitten pyytänyt viimeistelemään tulemisen ottamalla suihin. Ihan samoin vaimoni tullut lukuisia kertoja pillun paisuvaisia hieromalla ja siinä klitan nuoleminen ollut vain yksi osa orgasmin tulemista. Ilman emättimen sisäistä ja vulvan alueen hieromista ei vaimo saisi edes klittaa nuolemalla. Joten josko sinä keskittyisit väitteinesi vain omaan tulemiseesi. Mitä orgasminen määriin tulee, niin vaimo ei tule koskaan samaan sormettamalla ja klitorista nuolemalla niin paljoa orgasmeja, kun mitä on eläissään saanut yhdynnöissä, ilman klitan hieromista sormilla. 

Vierailija
19/29 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdyntä ei tunnu miltään on hommattava munan jatke tai iso munainen mies.

Vierailija
20/29 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yhdyntä ei tunnu miltään on hommattava munan jatke

Millai se amisbemari siellä pillussa tuntuu? Huonosti tasapainotetut renkaat, niin vibraa sopivasti motarilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän