Yhdyntä ei tunnu / yhdyntäorgasmi
Saan orgasmin helposti klitorista hyväilemällä (klitoriskiihotin tai sormin), mikä nautinnollista, mutta yhdyntä ei tunnu juuri miltään. Apua, neuvoja, ohjeita miten lähteä tavoittelemaan tuntumaa myös yhdyntään? Miten g-pistettä tulisi hieroa? Asentovinkkejä? Lelusuosituksia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu osoittaa taas sen vanhan totuuden. Vika on loppupeleissä miehessä.
Te tunnottomien ja väljien pillujen omistajat ette ole osallisena orkkujenne puuttumiseen millään tavalla.
Miehen tulisi tuottaa ne orkut teille, eikä teidän tarvitse, kun odottaa valmista. Oletteko koskaan pohtineet, josko alkaisitte nuolemaan pillua. Olisi täysi painajainen olla suhteessa tuollaisen naisen kanssa.
Nyt saatte alapeukuttaa ja haukkua pikku pippeliseksi. Silti tangoon tarvitaan kaksi...
Tulisitko itse pelkällä pallien hyväilyllä? Klitoris on naisen nautinnon lähde.
Edelleen ihmettelen, miksi kailotat täällä ketjuissa olevasi sysipska rakastaja joka ei osaa/halua antaa nautintoa naisille, vaikka tietoa naisen tyydyttämisestä olisi kuinka paljon saatavilla.
Naisesi pihtaa aikansa ja ero tulee sinunkaltaisille aina puskista.
Sun analyysissäsi meni kaikki nyt päin v.ttua. Tunnotonta sellasta.
Vierailija kirjoitti:
kokeile runsaasti/runsaammin liukkaria. Voi kuulostaa oudolta, mutta liukkarilla voi tuntua paremmin
opettele käyttämään lantionpohjalihaksiasi
mikähän lienee ikäsi... jos alat lähestyä vaihdevuosi-ikää, voi syynä olla estrogeenivaje
kokeile eri asentoja
Eikö liukkari vie tuntoa pois entisestään? Ikä 40v.
Mikä asento on mielestäsi paras? Meillä usein minä päällä, mutta myös takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu osoittaa taas sen vanhan totuuden. Vika on loppupeleissä miehessä.
Te tunnottomien ja väljien pillujen omistajat ette ole osallisena orkkujenne puuttumiseen millään tavalla.
Miehen tulisi tuottaa ne orkut teille, eikä teidän tarvitse, kun odottaa valmista. Oletteko koskaan pohtineet, josko alkaisitte nuolemaan pillua. Olisi täysi painajainen olla suhteessa tuollaisen naisen kanssa.
Nyt saatte alapeukuttaa ja haukkua pikku pippeliseksi. Silti tangoon tarvitaan kaksi...
Tulisitko itse pelkällä pallien hyväilyllä? Klitoris on naisen nautinnon lähde.
Edelleen ihmettelen, miksi kailotat täällä ketjuissa olevasi sysipska rakastaja joka ei osaa/halua antaa nautintoa naisille, vaikka tietoa naisen tyydyttämisestä olisi kuinka paljon saatavilla.
Naisesi pihtaa aikansa ja
Ero tulee puskista, nainen käynyt vieraissa jo pitkään tyydyttämässä tarpeensa. Miehillä on yksinäisyysepidemia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhdyntä ei tunnu miltään on hommattava munan jatke
Millai se amisbemari siellä pillussa tuntuu? Huonosti tasapainotetut renkaat, niin vibraa sopivasti motarilla?
Sleevet, dragon jatkeet mutta laita sä bemari. Isoa ne naiset haluaa ja hyvä sängyssä tarkoittaa isoa munaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä enää ole mitään tehtävissä.
Naisen aivot ja muu elimistö kehittyvät aina jonnekin 20-22 ikävuoteen asti. Kun naisen seksuaalinen kehitys estetään, siten että hän ei saa luonnollisella tavalla vakituisesti harrastaa seksiä tuon kehitysjakson aikana, alkaen heti siitä kun hän tuli seksuaaliseksi (hedelmälliseksi), nainen ei kehity luonnollisella tavalla, siis hän ei kehity siten kuinka Jumala tai luonto on tarkoittanut. Seksuaalinen kehitys on elimellinen osa naisen kehitysjaksoa.
Naisen seksuaalisuuden tukahduttaminen/estäminen kehitysvaiheen aikana aiheuttaa naisten myöhäaikaisen kliimaksin, ongelmia kliimaksin saavuttamisessa yhdynnässä, sekä erityisen korostuneen klitorisstimulaation tarpeen kliimaksin saavuttamiseksi, ja lisäksi seksuaalisuuteen liittyviä psyykkisiä ongelmia.
Ensimmäinen tyttöystäväni oli 13v kun mentiin yhteen "vakkareiksi" ja ryhdyimme rakastelemaan, hän oli tulinen peuhaaja silloin, ja yhtälailla 20v myöhemmin. Han sanoi usein että "mä saa aina".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhdyntä ei tunnu miltään on hommattava munan jatke
Millai se amisbemari siellä pillussa tuntuu? Huonosti tasapainotetut renkaat, niin vibraa sopivasti motarilla?
Sleevet, dragon jatkeet mutta laita sä bemari. Isoa ne naiset haluaa ja hyvä sängyssä tarkoittaa isoa munaa.
Just 😂
Minulla ei ole erityisen iso, mutta naiseni on aina saaneet yhdynnöissä paljon orgasmeja. Mun mielestä paras keino on se, kun esileikissä jo hoitaa naiselle orgasmin tai pari, nostattaa naisen himoja ja sitten täytyy itseltä löytyä kestävyyttä niin, että voi rauhassa testata, mistä panemisesta nainen tykkää eniten. Kyllä sen huomaa. Sitten vain soittaa naista kuin herkkää instrumenttia ja lopulta antaa itsensä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole erityisen iso, mutta naiseni on aina saaneet yhdynnöissä paljon orgasmeja. Mun mielestä paras keino on se, kun esileikissä jo hoitaa naiselle orgasmin tai pari, nostattaa naisen himoja ja sitten täytyy itseltä löytyä kestävyyttä niin, että voi rauhassa testata, mistä panemisesta nainen tykkää eniten. Kyllä sen huomaa. Sitten vain soittaa naista kuin herkkää instrumenttia ja lopulta antaa itsensä tulla.
Toiset naiset ei halua useampaa orgasmia. Niille riittää yksi. Ja monesti se halutaan naimalla.
kokeile runsaasti/runsaammin liukkaria. Voi kuulostaa oudolta, mutta liukkarilla voi tuntua paremmin
opettele käyttämään lantionpohjalihaksiasi
mikähän lienee ikäsi... jos alat lähestyä vaihdevuosi-ikää, voi syynä olla estrogeenivaje
kokeile eri asentoja