Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei käytä alushousuja ollenkaan? Itse säästän, mulla on tälläkin hetkellä pelkät farkut jalassa.

Vierailija
12.08.2024 |

Olen tällä hetkellä kaupungilla eikä kukaan aavista mitään. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, miksi ihmeessä olet sitten täällä?

Vierailija
2/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmaksi se tulee koko ajan päällihousuja pestä ja uusia, kuin alushousuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Säästyy rahaa. Sekä alushousujen ostossa, että pyykkikuluissa.

Vierailija
4/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa yhtään että farkut likaantuu ja farkun saumat hankaavat ihon rikki ja saat tulehduksen?

Vierailija
5/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uusi niitä, korkeintaan kerran viikossa

Ap

Vierailija
6/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. Farkkuja joudut pesemään joka päivä.

Vierailija
7/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa tuntua epämukavilta.

Vierailija
8/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa haista mielenkiintoiselta, kun housuissa on viikon paskarannut, pierut, pershiet ja muut eritteet. 

Vierailija
9/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Ei se ole mitään säästöä. Jos käyttäisit alushousuja, sinun ei tarvitsisi pestä kusen ja paskan tuhrimia farkkuja niin usein.

Vierailija
10/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet alushousut mahtuu siihen tilaan, minkä farkut vie pesukoneesta. Ja jos ei käytä alushousuja, pitäisi ne farkut laittaa päivittäin pyykkiin.

Vierailija
11/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän vessapaperissa, kädellä vaan vetäisen suurimmat sivuun ja taas mennään.

Vierailija
12/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap on selvästi joku mt tapaus.

Vierailija
13/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse säästän vessapaperissa, kädellä vaan vetäisen suurimmat sivuun ja taas mennään.

Minä luovuin kädestäkin. Housut vaan suoraan jalkaan. 

Vierailija
14/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yököttävää. Toisaalta sikäli ymmärrän, että itse en käytä sukkia. En tosin rahansäästösyistä, vaan laiskuuttani. Kesäisi kuljen sandaaleissa, välikaudella tennareissa ja talvisin uggeissa, ja kaikki toimivat ilman sukkia. Kotona olen paljan jaloin tai tosi kylmällä villasukissa, ja töissä jalassa on kesät talvet lammaskarvatohvelit. Harrastan uintia ja joogaa, joissa ollaan paljain jaloin. Ainut ongelma tulee, jos joku yllättäen kutsuukin minut talvella käymään, esim. lapsen kaverin vanhempi pyytää kahville kun olen hakemassa lasta kyläilemästä, tai kun koulun vanhempainiltaan mennessä olen unohtanut, että koulussahan pitääkin jättää kengät eteiseen.

Vierailija
15/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säästän oikeasti. Pesen pyllyni suihkulla.

Wc paperi on turhaa.

Vierailija
16/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yököttävää. Toisaalta sikäli ymmärrän, että itse en käytä sukkia. En tosin rahansäästösyistä, vaan laiskuuttani. Kesäisi kuljen sandaaleissa, välikaudella tennareissa ja talvisin uggeissa, ja kaikki toimivat ilman sukkia. Kotona olen paljan jaloin tai tosi kylmällä villasukissa, ja töissä jalassa on kesät talvet lammaskarvatohvelit. Harrastan uintia ja joogaa, joissa ollaan paljain jaloin. Ainut ongelma tulee, jos joku yllättäen kutsuukin minut talvella käymään, esim. lapsen kaverin vanhempi pyytää kahville kun olen hakemassa lasta kyläilemästä, tai kun koulun vanhempainiltaan mennessä olen unohtanut, että koulussahan pitääkin jättää kengät eteiseen.

En minäkään kesällä.

Joskus talvellakin puen lämpimät kengät vain paljain jaloin jalkaan.

Vierailija
17/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kesällä.

Nyt ryhtiä. Teidän vaatehuolto ei ole kunnossa.

Vierailija
18/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kesällä.

Nyt ryhtiä. Teidän vaatehuolt

Mikä niillä olisi kunnossa?

Vierailija
19/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiertynyt pimppa on otollinen alusta hiivalle ym. 

Vierailija
20/42 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ostat uudet farkut kerran viikossa, vai mistä uusimisesta puhut? Jos peset farkut kerran viikossa, kuulostaa aika ällöttävältä. Se on sama, jos sulla olisi samat alushousut koko viikon jalassa, ilman mitään pikkuhousunsuojia vieläpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi