Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samassa hytissä miespuolisen kollegan kanssa työmatkalla

Vierailija
12.08.2024 |

Äiti-poika-lomamatka ja yhteinen huone -ketjun inspiroimana: olen kerran matkustanut Helsingistä Rovaniemelle yöjunassa ja samassa hytissä miespuolisen kollegan kanssa. Koska oltiin kavereita ja töissä tultiin hyvin toimeen, otettiin yhteinen hytti matkalla Rovaniemelle. Mies oli suhteessa, minä sinkku. Olin 10 vuotta miestä vanhempi. 

Reissu meni hyvin ja taatusti oli kummallakin kivempi nukkua tutussa seurassa (omilla punkilla TIETENKIN) kuin vieraan kanssa. Kukaan ei ihmetellyt - itse asiassa pienen firmamme talousvastaava ehdotti, että ottakaa yksi hytti niin tulee halvemmaksikin. 

Tämä lienee vauvaporukan mukaan vähintäänkin epäilyttävää, vai? 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä lotinaa siellä hytissä. Aaaaah. 

Idiootti. Eivät ystävät mene sänkyyn.

Nainen ja mies eivät voi olla oikeasti ystäviä, ellei mies ole homo. Voin miehenä sanoa että tämä on fakta. Kaikki ns. ystävyys on enemmän tai vähemmän teeskentelyä miehek puolelta jos tämä on hetero. Oli parisuhteessa tai ei.

Jahas vai niin. Minulla on miespuolisia ystäviä ollut aina eikä yksikään ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Olen asunutkin kimpassa ystävien kanssa joten olet erittäin väärässä. Tuo kertoo vain sinun ajattelutavastasi, ei kaikkien miesten.

Olivat ystäviä, mutta miespuolisuus taisi olla sinun oletuksesi!

Vierailija
42/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kerran ihan vapaa-ajan reissulla ulkomailla miespuolisen kaverin kanssa, ja olin itse naimisissa. Miehelläni ei ollut ongelmaa asian kanssa. Itse asiassa matkat tehtiin vieläpä hänen tienaamillaan lentopisteillä, ne kun olisivat muuten menneet vanhaksi. 

Nukuimme kaverin kanssa kustannussyistä samassa huoneessa, mutta eri sängyissä toki, PAITSI yhdessä majapaikassa olikin vain parisänky. No ei siinä mitään, ei ollut ongelmaa kummallakaan pysyä omalla puolella. 

Kyseisen majapaikan aamiaisella paikan omistajanainen kysäisi, olimmeko me naimisissa. Vastasin "Minä olen mutta hän ei ole". Loppui muuten utelut siihen :D

Ai tekin olitte Ibizalla! Oletan, että teillä ei myöskään ollut yöpukuja mukana, koska olisivat olleet turhaa painoa reissussa.

Ei, olimme Skotlannissa. Yöpuvut oli mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä lotinassa on seksikästä? Sehän kuulostaa siltä kuin heittäisi patonkia porttikonkiin.

Vierailija
44/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä vaan niin kävisi, että jos joutuisin hemaisevan työkaverinaisen kanssa samaan 80cm sänkyyn yöksi, niin ei taatusti tulisi nukumisesta mitään. Täällä on varmaan nyt aseksuaalit linjoilla.

Hemaiseva tai ei, ei nukkumisesta tulisi yhtään mitään. Jotkut vaan suosii tätä halpatyömatkailua, kun yöpaikka sänkyineen voidaan laittaa vaikka pannuhuoneen nurkkaan. 

Vierailija
45/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vastailee: nainen olen, eikä mies ole homo. Ei lotissut missään vaiheessa. Mies katseli Netflixiä koneeltaan yläpunkassa, minä nappasin Imovanen ja nukuin sikeästi (mitä nyt kerran heräsin vessaan). 

Että niin kuuma yhteinen yö oli! 

Onko seksisuhteenne kestänyt kauankin?

Vierailija
46/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ison tehtaan toimihenkilöillä oli aikoinaan paljon erilaisia reissuja, oli paljon porukkaa, heti kun kylän valot jäi taakse, vaihdettiin paikkoja linja-autossa matka morsiamen viereen, oli kyllä mukavia reisuja, juotiin ja naitiin, muutama pariskuntakin muodostuis. Ikävä näitä aikoja...

Kyseessä lienee Rajamäen tehdas.

Murteesta päätellen kyllä varsinaissuomalainen paikka, ei uusimaalainen.

Vierailija
47/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kerran ihan vapaa-ajan reissulla ulkomailla miespuolisen kaverin kanssa, ja olin itse naimisissa. Miehelläni ei ollut ongelmaa asian kanssa. Itse asiassa matkat tehtiin vieläpä hänen tienaamillaan lentopisteillä, ne kun olisivat muuten menneet vanhaksi. 

Nukuimme kaverin kanssa kustannussyistä samassa huoneessa, mutta eri sängyissä toki, PAITSI yhdessä majapaikassa olikin vain parisänky. No ei siinä mitään, ei ollut ongelmaa kummallakaan pysyä omalla puolella. 

Kyseisen majapaikan aamiaisella paikan omistajanainen kysäisi, olimmeko me naimisissa. Vastasin "Minä olen mutta hän ei ole". Loppui muuten utelut siihen :D

Ai tekin olitte Ibizalla! Oletan, että teillä ei myöskään ollut yöpukuja mukana, koska olisivat olleet turhaa painoa reissussa.

Ei, olimme

Lähtisitkö mun kanssa sokkoreissuun, osaan käyttäytyä? M53

Vierailija
48/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ruma tietenkään, enkä trolli. Ihmeesti kuitenkin osuu mammoja hermoon tämä tositarina. Kai sen oman miehen reissut alkaa pikkasen sitten kuumottaa, että mitähän siellä tapahtunut. Otan osaa :-) AP

Tästä kommentista jopa tyhmemmätkin tunnistavat tutun trollin.

Vierailija
49/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa samalla harrastaa seksiä kun noin hyvä tilanne sattuu.

Vierailija
50/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo toki, mutta jos olisi totta niin mies olisi takuuvarma homo.

Vierailija
51/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa samalla harrastaa seksiä kun noin hyvä tilanne sattuu.

Juuri, sitten jälkeenpäin harmittelevat!

Vierailija
52/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reissaan paljon omien asiantuntijoiden kanssa ja mulla on aina oma hotellihuone. Sellaisilta reissuilta jään pois, missä pitäisi majoittua samassa. Minä en vaan halua olla miespuolisten työkavereiden kanssa samassa huoneessa, enkä kyllä edes naispuolisten kanssa. Toisaalta: olen käynyt intin ja nukkunut ihan samassa teltassa äijijen kanssa, mutta se onkin ihan eri asia ja erilainen tilanne.

Vierailija
53/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mies?

On.

Kukaan, ei kukaan, suostu nykyaikana työmatkoilla yöpymään kollegan kanssa samassa. Töissä ollaan töissä, ja lepo pyhitetään itselle. Mä en ainakaan suostuisi mihinkään jaettuun majoitukseen, jos töihin olen velvoitettu matkoilla. Haluan pa skantaa ja suihkutella ja nukkua rauhassa.

Vierailija
54/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Eivät ystävät mene sänkyyn.

Nainen ja mies eivät voi olla oikeasti ystäviä, ellei mies ole homo. Voin miehenä sanoa että tämä on fakta. Kaikki ns. ystävyys on enemmän tai vähemmän teeskentelyä miehek puolelta jos tämä on hetero. Oli parisuhteessa tai ei.

Et ole koskaan ollut mies, korkeintaan "mies".

Vierailija
55/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoo porukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi