Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samassa hytissä miespuolisen kollegan kanssa työmatkalla

Vierailija
12.08.2024 |

Äiti-poika-lomamatka ja yhteinen huone -ketjun inspiroimana: olen kerran matkustanut Helsingistä Rovaniemelle yöjunassa ja samassa hytissä miespuolisen kollegan kanssa. Koska oltiin kavereita ja töissä tultiin hyvin toimeen, otettiin yhteinen hytti matkalla Rovaniemelle. Mies oli suhteessa, minä sinkku. Olin 10 vuotta miestä vanhempi. 

Reissu meni hyvin ja taatusti oli kummallakin kivempi nukkua tutussa seurassa (omilla punkilla TIETENKIN) kuin vieraan kanssa. Kukaan ei ihmetellyt - itse asiassa pienen firmamme talousvastaava ehdotti, että ottakaa yksi hytti niin tulee halvemmaksikin. 

Tämä lienee vauvaporukan mukaan vähintäänkin epäilyttävää, vai? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katseli Netflixiä koneeltaan yläpunkassa, minä nappasin Imovanen 

Luin aluksi että "pumppasin" ja arvelin fleshlightin olleen käytössä. 👄

Vierailija
22/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus joutunut jakamaan hotellihuoneen miespuolisen työkaverin kanssa. Ja homma meni näin. Illalla käytiin ravintolassa syömässä, otettiin vähän drinkkiä ja höpöteltiin. Siitä sitten huoneeseen ja suihkuun, vuorotellen siis, ja sitten sänkyyn, ja alettiin NUKKUMAAN. ;D  Varmaan jotkut hurvitteleekin reissuillaan, mutta järkevintä on kyllä säilyttää järkensä. Se seuraavakin päivä koittaa, ja täytyy työyhteisö sekä omat puolisot kohdata. Aivan WT-touhua työkaverien nylkyttämiset ja muukin pettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä lotinaa siellä hytissä. Aaaaah. 

Idiootti. Eivät ystävät mene sänkyyn.

Nainen ja mies eivät voi olla oikeasti ystäviä, ellei mies ole homo. Voin miehenä sanoa että tämä on fakta. Kaikki ns. ystävyys on enemmän tai vähemmän teeskentelyä miehek puolelta jos tämä on hetero. Oli parisuhteessa tai ei.

Itsekään en usko miesten ja naisten väliseen ystävyyteen. Toisaalta itselläni on ollut elämässäni pari miehistä, jotka eivät ole koskaan ehdottaneet mitään vaikka tilaisuuksia olisi tullut vastaan, tosin en ole itsekään antanut mitään suoria merkkejä kiinnostuksestani. Kuitenkin välillämme on ollut mielestäni jonkinlaista sähköä. En tiedä mitä miehet saa tästä ystävyydestä/kaveruudesta, mutta olen olettanut sen olevan mukava seura ja jonkinlaista itseluottanuksen kohotusta ehkä. Välillä olemme olleet parisuhteessa jonkun kanssa ja välillä  sinkkuja. Koska olemme tunteneet vuosikausia en usko tilanteen muuttuvan enää suuntaan tai toiseen.

Ap:n tapaukseen vaikea ottaa kantaa. Ei ole ollenkaan tavallista laittaa mies- ja naiskollegaa samaan hyttiin tai huoneeseen. Itse en ylipäätänsä halua nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa. Sen sijaan mieskollegan kanssa ajan viettäminen ei useinkaan johda seksiin, mutta joskus niinkin voi toki käydä. Ota siitä sitten selvää. Aika paljon se luottamusta vaatii kumppanilta, jos tietää miehensä paljon viettävän aikaa naispuoleisen kollegan kanssa.

Vierailija
24/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FWB!

Vierailija
25/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä: miksi ihmeessä mies olisi ollut kiinnostunut itseään 10 v vanhemmasta keski-ikäisestä naisesta kuin tyttöystävänsä 25-vuotias kaunotar :-) AP

Paremman puutteessa ja tylsyyteen voi mies painaa matkalla kaltaistasi ruppanaakin. Ei se nyt niin väliksi ole mihin rööriin pussit tyhjentää.

Vierailija
26/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn kategorisestu työmatkoista jossa joudutaan jakamaan huone yhtään kenenkään kanssa. En pysty rentoutumaan ja uni jää huonoksi. 

Meillä oli vuosia sitten Lappiin työpaikan lomareissu. Pomo hoiti viikon matkan kiitoksena työstä. Kateltiin siinä sitten sitä järjestystä ja tuli mieleen, etttä tää on järkätty juttu. Se mun mieskollega sanoi, että ok, noh Voi nukkua muualla ja ei aio aiheuttaa stressiä minulle. Kun hän sanoi noin, niin tiesin heti ettei yritä mitään.. EIkä yrittänyt. Oikeastaan tutustuin häneen paremmin. Juteltiin kaikkea ja hän kertoi elämästään. Ja sen supliikki  tyyli kertoa kaikkea mitä sattunut. En ole ikinä nauranut niin paljoa. Se tyyli kertoa asioita ja näytti kuvia ja videoita pädiltä mitä sattunut.. Lähes kuolin nauruun. Minulle hän oli kaikkien aikojen huonekaveri. Sitten hänen tyttöystävä soitti videopuhelun ja olin vähän paniikissa, mutta ei ollut mustis eikä epäillyt mitään. Hänkin oli sellainen rento hauska nainen ja sanoi minulle, että sulla on oikeasti paras huonekaveri ja saat nauraa. Sanoin siinä sivussa, että joo olen jo nauranut kunnolla. Sit hänen tyttöystävä sanoi, että elän ton kanssa ja alkoi nauraa.

Niin ihana ihminen hänen tyttöystävä oli. Jäi mieleen. Kun palattiin kotiin, niin mietin, että miten tollasen suhteen saa. Miksi toiset löytää jotain erikoista. He ovat olleet yhdessä 27 vuotta ja firman juhlissa myöhemmin he aina nauravat ja säheltävät omiaan. Kunpa sais jotain tollasta.

Vierailija
27/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja mies eivät voi olla oikeasti ystäviä, ellei mies ole homo. Voin miehenä sanoa että tämä on fakta. Kaikki ns. ystävyys on enemmän tai vähemmän teeskentelyä miehek puolelta jos tämä on hetero. Oli parisuhteessa tai ei.

Tai sitten panneet sen verran että seksuaalinen jännite on pois 

Vierailija
28/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se nyt muutama minuutti rynkytystä sängyssä, kun voi säästää mojovia summia. Riikka tykkää. Keskimääräinen mies tulee kolmessa minuutissa, joten mitä siinä on kestämistä?

Vierailija
29/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Olen useamman kerran nukkunut ystävämiehen kanssa samassa sängyssä. Molemmat olemme heteroita ja sinkkuja. 

Samalla tavalla olen nukkunut myös ystävänaisien kanssa.

Minusta ihminen, joka ei kykene normaaliin ystävyyssuhteeseen toisen sukupuolen kanssa on älyllisesti heikkoa tasoa.

Mä pystyn ystävyyteen hyvinkin, muttei siinä yhdessä nukkuminen kyllä liity mitenkään. Hyvin pärjännyt sitten teinivuosien.

Vierailija
30/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet halua panna varattua naista.

Vierailija
31/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaan niin kävisi, että jos joutuisin hemaisevan työkaverinaisen kanssa samaan 80cm sänkyyn yöksi, niin ei taatusti tulisi nukumisesta mitään. Täällä on varmaan nyt aseksuaalit linjoilla.

Vierailija
32/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran ihan vapaa-ajan reissulla ulkomailla miespuolisen kaverin kanssa, ja olin itse naimisissa. Miehelläni ei ollut ongelmaa asian kanssa. Itse asiassa matkat tehtiin vieläpä hänen tienaamillaan lentopisteillä, ne kun olisivat muuten menneet vanhaksi. 

Nukuimme kaverin kanssa kustannussyistä samassa huoneessa, mutta eri sängyissä toki, PAITSI yhdessä majapaikassa olikin vain parisänky. No ei siinä mitään, ei ollut ongelmaa kummallakaan pysyä omalla puolella. 

Kyseisen majapaikan aamiaisella paikan omistajanainen kysäisi, olimmeko me naimisissa. Vastasin "Minä olen mutta hän ei ole". Loppui muuten utelut siihen :D

Vierailija
33/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt aina sen verran hyvävaraisissa yhtiöissä, että olen saanut ihan oman huoneen tai oman hytin. 

Vierailija
34/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tähän päivään, oma hytti molemmille työnantajan puolesta.

Vierailija
35/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan laiteta mies-ja nasipuolisia kollegoja työmatkoilla samaan hyttiin tai hotellihuoneeseen YHDESSÄKÄÄN firmassa Suomessa. Eri asia jos sitten omin päin hankkiutuvat samoihin majoitustiloihin.

Vierailija
36/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas vai niin. Minulla on miespuolisia ystäviä ollut aina eikä yksikään ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Olen asunutkin kimpassa ystävien kanssa joten olet erittäin väärässä. Tuo kertoo vain sinun ajattelutavastasi, ei kaikkien miesten.

Vierailija
37/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöhöpöä taas. 

Vierailija
38/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kerran ihan vapaa-ajan reissulla ulkomailla miespuolisen kaverin kanssa, ja olin itse naimisissa. Miehelläni ei ollut ongelmaa asian kanssa. Itse asiassa matkat tehtiin vieläpä hänen tienaamillaan lentopisteillä, ne kun olisivat muuten menneet vanhaksi. 

Nukuimme kaverin kanssa kustannussyistä samassa huoneessa, mutta eri sängyissä toki, PAITSI yhdessä majapaikassa olikin vain parisänky. No ei siinä mitään, ei ollut ongelmaa kummallakaan pysyä omalla puolella. 

Kyseisen majapaikan aamiaisella paikan omistajanainen kysäisi, olimmeko me naimisissa. Vastasin "Minä olen mutta hän ei ole". Loppui muuten utelut siihen :D

Ai tekin olitte Ibizalla! Oletan, että teillä ei myöskään ollut yöpukuja mukana, koska olisivat olleet turhaa painoa reissussa.

Vierailija
39/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet halua panna varattua naista.

Minä haluan aina panna naista oli varattu tai ei.

Vierailija
40/55 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan laiteta mies-ja nasipuolisia kollegoja työmatkoilla samaan hyttiin tai hotellihuoneeseen YHDESSÄKÄÄN firmassa Suomessa. Eri asia jos sitten omin päin hankkiutuvat samoihin majoitustiloihin.

Väärin, millä vuosikymmenellä elätkään! Nykyään on juurikin inklusiivista ja diversiteettiä edistävää, kun kaikki ovat kaikkien kanssa sekaisin ilman rajoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi