Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön..käyttääkö naapuri sinun tekemisiä

Vierailija
12.08.2024 |

Olen työtön ja ole huomannut nyt työttömänä ilmiön että minulle melko oudot ihmiset yrittää tuttavallisesti heittäytyä seuraan ja kysellä tekemisiäni..mm. missä teen työtä nyt kun olen itörtisanottu edellisestä työstäni..

Erityisesti kun kurvaan autolla kaupan pihaan..en ole kertonut näille olevani työtön saati kertonut mitään toimeentulostani koska nämä ovat minulle tuntemattomia ihmisiä..kela poliiseja

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mökille paskahuusin. Naapuri käytti sitä salaa, kun olin pois

Vierailija
2/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naapurit kyttää kaikkea. Mutta yhden asian olen huomannut, niillä kyttääjillä on järestään omia ongelmia. Isompia tai pienempiä. Ikään kuin yrittäisivät siirtää oman elämänsä vaikeudet muita kyttäämällä etteivät itse paljastu. Jos jonkin näköistä hiihtäjää. No välttelen sen minkä pystyn. EVVK.

Vierailija
4/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ..automaattinen tekstin korjaus muutti otsikon sanan..

Otsikko menee oikein näin..

Käyttääkö naapuri sinun tekemisiä työtön

Vierailija
5/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran..

Kyttääkö naapuri sinus tekemisiäni työtön

Vierailija
6/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD

Vierailija
7/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran..

Kyttääkö naapuri sinus tekemisiäni työtön

E v^ttu taida onnistua tämä paska ketjusi millään.

Vierailija
8/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen työtön ja kerron naapurille käyväni osaaika työssä satunnaisesti...

Vilkuilevat minun uudehkoa autoa ja sähköpyörää ja tiedän nämä tyypeiksi jota tekee kaikenlaisia nimettömiä.ilmiantoja jopa perustetta kelalle ja verottaajalle

Vierailija
9/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyttäsi ja naapuri oli sellainen 60 v nainen. Se teki 50 kertaa perättömiä ilmoituksia vuokranantajalle ja isännöitsijälle että minulla on bileet ja musiikki soi joka ilta kovaa. Poliisit kävi monta kertaa asunnollani vaikka en ollut edes kotona vaan olin reissussa ja poliisit soitti minulle kolme kertaa että minun pitää avata ovi että keskustellaan häiriköinnistä. Sanoin että olen kalassa ja ne ei uskonut joten ne soitti huoltomiehen avaamaan oven ja 4 poliisia menneet asuntooni etsimään minua. Sitten ne soitti minulle että missä olen. Huusin että olen kalassa vi tun idiootti. Haastoin naapurin oikeuteen sitten ja minä en edes omistanut mitään stereoita että olisin musaa voinut kuunnella. Vuokranantaja oli hakenut minulle häätöäkin ja lopulta muutinkin pois itse ja vaadin naapurilta ja vuokranantajalta korvauksia. Molemmat tuomittiin maksamaan minulle 13500 euroa yhteensä.

Vierailija
10/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro olevasi työtön. Keksi itsellesi joku lennokas ammatti. 

Vierailija
11/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kyttäsi ja naapuri oli sellainen 60 v nainen. Se teki 50 kertaa perättömiä ilmoituksia vuokranantajalle ja isännöitsijälle että minulla on bileet ja musiikki soi joka ilta kovaa. Poliisit kävi monta kertaa asunnollani vaikka en ollut edes kotona vaan olin reissussa ja poliisit soitti minulle kolme kertaa että minun pitää avata ovi että keskustellaan häiriköinnistä. Sanoin että olen kalassa ja ne ei uskonut joten ne soitti huoltomiehen avaamaan oven ja 4 poliisia menneet asuntooni etsimään minua. Sitten ne soitti minulle että missä olen. Huusin että olen kalassa vi tun idiootti. Haastoin naapurin oikeuteen sitten ja minä en edes omistanut mitään stereoita että olisin musaa voinut kuunnella. Vuokranantaja oli hakenut minulle häätöäkin ja lopulta muutinkin pois itse ja vaadin naapurilta ja vuokranantajalta korvauksia. Molemmat tuomittiin maksamaan minulle 13500 euroa yhteensä.

Kiva stoori. On sulla mielikuvitusta. 

Vierailija
12/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sieltä joku vanha katkeroitunut riivinrauta-akka löytyy kyttäämään tällaista epäilyttävää, vähän nuorempaa naista jolla ei ole perhettä ja joka ei näytä tekevän mitään järkevää.

Vierailija
13/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu vaikka lentäjä

Vierailija
14/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu vaikka lentäjä

Jos ei mielikuvitus muuhun riitä. 

Vierailija
15/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean tutun kuuloista..oletko sinäkin asunut Seinäjoella Koulukadun kerrostalossa..

Asuin siellä opiskelijana ja ihan samat kuviot..naapurista tuli valituksia bileistä ja kova äänisestä musiikista ja televisiosta..

Kummallista kyllä kun en omistanut siellä televisiota ja musiikkilaitteita..meteliä kuulu jopa silloin kun olin poissa..

Vierailija
16/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyttää. Keksii omasta päästä. Ei edes huomannut kun kipasin muutaman viikon töissä. Silti oli työttömistä huolissaan. Kun olin 4 kk jakson työttömänä. Kliseidensä uhri.

Vierailija
17/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vuosia etätöitä eikä kiinnosta pätkääkään mitä naapurit ajattelevat. 

Kun olin työtön, ulospäin näytti varmasti samalta. Ei kiinnostanut naapureiden ajatukset silloinkaan.

Vierailija
18/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole missään tekemisissä naapurien kanssa eikä kaupan pihassa vieraat ihmiset tule mitään kyselemään. Kuulostaa todella oudolta, missä ihmeessä oikein asut?

Vierailija
19/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnosta. Jäin juuri lomautetuksi ja minulla on niin paljon puuhaa, että ei ole kyllä aikaa miettiä toisten kyyläämisiä :D

Vierailija
20/22 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDD

Onneksi olet työtön. Otsikon veivaamiseen olisi mennyt turhan paljon kallista työaikaa.

Mitä taas työttömän elämään tulee, jos on tolkun ihminen ja tahtoo hankkia leipänsä itse, hävettää loisia. Huomata kuinka kaikki ympäriltä kiirehtivät töihin. Yksi tuttavani sanoi, että teki niin tiukkaa,  että hän oli lähtevinään töihin ja palaavinaan säällisen ajan kuluttua "töistä".

Nythän on tosi siistii maata Mannerheimintiellä,  Kone Oy maksaa köllöttelyn ja poliisi kantaa kuumuudesta hellästi viileään autoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän