On aika purkaa myytti naisten seksuaalisestavallankäytöstä yleisenä käytäntönä
Tämä pitää tehdä ennen kaikkea miesten itsensä takia. Tämän myytin takia osa miehistä luulee, että on ok saada seksiä vain vastapalveluksena jostain. Oikeasti näin toimivat vain persoonallisuushäiriöiset tai sitten naiset, jotka eivät todellakaan rakasta tai halua miestään.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella, että lupaisin miehelleni seksiä, jos hän esim. vaihtaa autoon talvirenkaat. Tarkastettuani työn jäljen menisimme muka harrastamaan seksiä molemmat halukkaina. Koko kuvio on ihan outo.
Ei talvirenkaat ole se yleisin kauppa, vaan perhe.
Ensin on vakituista ja monipuolista seksiä.
Sitten nainen haluaisi käyttää kohtuaan jälkeläisten tuottamiseen.
Mies ei kauheasti innostu.
Nainen esittää uhkauksen suhteen ja vakituisen seksin päättymisestä jos ei saa haluamaansa.
Tossukkamies myöntyy.
Jos tuo ei ole kaupankäyntiä raadollisimmillaan niin en tiedä mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa luontoon ystävä hyvä. Naaraat eivät todellakaan "halua koiraita" kuin kerran pari elämässään. Naisen sukuelimet tai mikään hänen kehossaan ei kuulu sinulle
Ymmärsit kyllä aloituksen totaalisen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä myyttiä levitetään totuutena, luulee yhä useampi mies että se on ok. Seksi on suhteessa yhteistä, suostumuksellista hauskanpitoa eikä vaihdantaväline.
Seksi on parittelua. Kenelläkään ei ole velvollisuutta jakaa toiselle sukuelimiään sen enempää kuin antaa hartiahierontojakaan, tai vastaanottaa niitä. Ai suhde loppuu jos ei ole seksiä? No olihan se seksi vaihdannan väline!
Miten se tekee siitä vaihdannan välineen? Seksi on luonnollinen osa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella, että lupaisin miehelleni seksiä, jos hän esim. vaihtaa autoon talvirenkaat. Tarkastettuani työn jäljen menisimme muka harrastamaan seksiä molemmat halukkaina. Koko kuvio on ihan outo.
Ei talvirenkaat ole se yleisin kauppa, vaan perhe.
Ensin on vakituista ja monipuolista seksiä.
Sitten nainen haluaisi käyttää kohtuaan jälkeläisten tuottamiseen.
Mies ei kauheasti innostu.
Nainen esittää uhkauksen suhteen ja vakituisen seksin päättymisestä jos ei saa haluamaansa.
Tossukkamies myöntyy.
Jos tuo ei ole kaupankäyntiä raadollisimmillaan niin en tiedä mikä on.
Aika moni mieskin haluaa lapsen. Jos ei, niin etsiköön vela-naisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä myyttiä levitetään totuutena, luulee yhä useampi mies että se on ok. Seksi on suhteessa yhteistä, suostumuksellista hauskanpitoa eikä vaihdantaväline.
Mutta kyllä sitten pitää olla melkoisen tyhmä ja yksinkertainen mies. Itse kyllä oletan että tällainen ihan perusasia pitää tulla selkärangasta. Aikuinen normaalit älynlahjat omaava mies ei ala pitää tuota totuutena tai luule sitä siksi.
Tiedän että on uskomattoman tyhmiä miehiä joilla ei ole alkeellisintakaan käsitystä ihmissuhteista, mutta eiköhän se ole vähemmistö? He näkyvät tietysti selvemmin koska käytös ja luulot poikkeavat niin paljon normaalista.
Vierailija kirjoitti:
Kamala kuunnella miehen selittävän, että naiselta saattaa irrotajos tekee/antaa sitä tai tätä...
Jos tämä ei ole muka yleistä, niin miksi sitä kuulee koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos opettelisit vähän sosiaali dynamiikkaa, sekä kuinka olla naisten kanssa. Ja jos nainen alkaa kiristää seksillä niin on aika ottaa uusi nainen kiikariin.
Olen itse edelleenkin nainen, enkä kiristä seksillä. Ihmettelen vaan, että miksi jotkut miehet luulevat sellaisen käytöksen olevan normaalia.
AP
Koska meillä on narritiivi että mies on paha ja nainen on hyvä. Olisiko aika purkaa myös sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta yllättävän yleinen.
Esimerkiksi ex-vaimo oli sellainen, että suihinoton sain vain kun oli hääpäivä tms. ja ostin hänelle kalliin korun lahjaksi. En kyllä ymmärrä miksi jaksoin olla siinä liitossa niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
No olispa tuollaisia miehiä. Mutta törmään vaan pihtaaviin miehiin. Tästäkään ei puhuta, nainen ei saisi haluta ja mies ei muka koskaan pihtaa. Ja olen ihan nätti ja hoikka nainen, ei ole ulkonäöstä kiinni. Enkä edes oleta että joka päivä pitäisi saada. Kivaahan se toki olisi.
Antamasi seksi on vaan niin keskinkertaista. Sitä ei pelasta edes kaunis ulkokuori.
Jos nainen antaa hyvää seksiä, niin mies haluaa sitä aina vaan lisää. Näin se vaan menee.
Ihmettelen miksi niin iso osa meistä miehistä on niin tossukoita. Yksi kaveri avautui, kun vaimo oli sanonut, että kolmas lapsi tai sitten loppuu seksi. No tämä mies valitsi kolmannen lapsen. Itse olisin valinnut eron.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi niin iso osa meistä miehistä on niin tossukoita. Yksi kaveri avautui, kun vaimo oli sanonut, että kolmas lapsi tai sitten loppuu seksi. No tämä mies valitsi kolmannen lapsen. Itse olisin valinnut eron.
Ihan hirveä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala kuunnella miehen selittävän, että naiselta saattaa irrotajos tekee/antaa sitä tai tätä...
Toisaalta, ne joilla on normaali suhde eivät valita siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulet vain sitä mitä pieni lähipiirisi kertoo. Tietenkin pihtaavia naisia on, etenkin vaimoja, mutta paljonko. Avoliitto on parempi, siinä pitää kummankin ottaa kumppani huolella huomioon, jos haluaa suhteen kestävän ja kasvavan.
Minulla on ollut kaikissa suhteissani sopimus, että seksiä/leikkejä on aina kun jompi kumpi niin haluaa. Se asettaa intimielämän arjen yläpuolle, ja toimii aina siihen asti kunnes naisella alkaa vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulet vain sitä mitä pieni lähipiirisi kertoo. Tietenkin pihtaavia naisia on, etenkin vaimoja, mutta paljonko. Avoliitto on parempi, siinä pitää kummankin ottaa kumppani huolella huomioon, jos haluaa suhteen kestävän ja kasvavan.
Minulla on ollut kaikissa suhteissani sopimus, että seksiä/leikkejä on aina kun jompi kumpi niin haluaa. Se asettaa intimielämän arjen yläpuolle, ja toimii aina siihen asti kunnes naisella alkaa vaihdevuodet.
Ja miten ne vaihdevuodet sitten vaikuttavat?
Eihän tuo ole mikään myytti vaan ihan fakta. Toki olisi hyvä päästä tuollaisesta eroon. Ja varsinkin nuorille miehille opettaa, että tuo ei ole mitenkään terve tapa toimia.
Totta kai nainen päättää itse kuka pilluun pääsee ja ketä haluaa. Jos mies ei saa naista haluamaan seksiä kanssaan tai saa naista haluamaan itseään on ihan miehen oma vika. Totta kai nainen päättää pillustaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai nainen päättää itse kuka pilluun pääsee ja ketä haluaa. Jos mies ei saa naista haluamaan seksiä kanssaan tai saa naista haluamaan itseään on ihan miehen oma vika. Totta kai nainen päättää pillustaan.
Totta kai. Aloitus oli kuitenkin vähän eri asiasta. Se, että jompikumpi joutuu koko ajan "vonkaamaan" ei ole tyypillistä terveessä parisuhteessa, onpa syy sitten mikä tahansa. Voisihan kaupankäyntiä olla toisinkin päin, mutta siitä ainakin puhutaan harvemmin.
Anuksella se vasta kauppavoima on!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Aloitus oli kuitenkin vähän eri asiasta. Se, että jompikumpi joutuu koko ajan "vonkaamaan" ei ole tyypillistä terveessä parisuhteessa, onpa syy sitten mikä tahansa. Voisihan kaupankäyntiä olla toisinkin päin, mutta siitä ainakin puhutaan harvemmin.
Vonkaaminen ja kaupanteko seksistä parisuhteessa kuullostaa siltä, että kuvittelee naisen passaavan kuten oma äiti tekemättä itse mitään. Parisuhteen eteen joutuu molemmat tekemään töitä, että molempien halut, himot ja rakkaus pysyy yllä. Jos ei pysy niin jotain on jäänyt tekemättä tai sanomatta, tai sanomalla rikottu läheisyyttä jne..
Mitä halvattua sä naisena esiintyvä mies oikeen selität? Mä nimenomaan EN HALUA