Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako syyttää geenejä vai mikä pielessä?

Vierailija
11.08.2024 |

Turhauttaa erittäin paljon...

Olin joku pari vuotta sitten 105kg ja laihdutin 80kg. Pidin taukoa ja aloitin uudestaan (-13kg). Lihastreeniä tehnyt muutaman kk, koska lihasmassaa lähti pakostakin pudotuksen myötä.

Olen nyt ns ihannepainossa (68kg), eikä painoa tarvitsi todellakaan laskea. Ongelma on kuitenkin rasvan määrä. Rasvaprosentti on yli 20%, joka ei tee mitää järkeä huomioiden painon. Lihasmassa on aina hyvä asia ja auttaa painonhallinassa. Vyötärönympärys  mulla 78cm, joka on erittäin paljon huomioiden painoni. En yritä päästä rasvattomaan kuntoon, mutta selkeästi vähempi olisi parempi.

Ruokapuoli on kunnossa (paljon proteiinia, kasviksia jne)

En haluaisi mainita umpisurkeita geenejä, mutta mainitse kuitenki.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta? Auttoiko mikää, vai oliko tyydyttävä siihen, että asialle ei voi mitään?

ap

Vierailija
2/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin muista, että naisilla lihas kasvaa hitaasti. Rasva puolestaan poltetaan aerobisella liikunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään painoindeksiä kannata tuijottaa, todellakin ruumiinrakenne on geeneissä.

Vierailija
4/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin muista, että naisilla lihas kasvaa hitaasti. Rasva puolestaan poltetaan aerobisella liikunnalla.

Nuorimies olen. Mitään hidastavia tekijöitä ei pitäisi olla, vaikka selvästi niitä on..

Ap

Vierailija
5/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään painoindeksiä kannata tuijottaa, todellakin ruumiinrakenne on geeneissä.

No ei, koska se ei ota huomioon lihasmassaa. Ruumiinrakenne on geeneissä, eikä minunkaan tapauksessa varmaan voi asialle mitään.

Ap

Vierailija
6/6 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi