Miehen kaula on kadonnut
Mieheni on viidenkympin korvilla oleva, ei-urheilullinen herra.Tajusin yhdestä valokuvasta,että hänellä ei ole enää kunnon kaulaa vaan sellainen leuasta suoraan alaspäin tippuva kaulan korvike.Hän ei ole kovin lihava vaan löysä/ lihakseton vain.Mitä tolle voi tehdä ja mistä johtuu?Naisilla näkee Suomessa vastaavaa mutta miehillä se on kamala.Iljettää.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rankkaa mutta pakko tunnustaa että otsikko ja aloitus alkoivat naurattaa ihan älyttömästi,,, :D
On se vaan ihanaa olla sinkku, ei tarvitse katsella kenenkään helttoja.
Miten sinkkuus aiheeseen liittyy? Ei sinkut yleensä tynnyrissä elä. Kauloja ja niiden puutetta näkee työssä ja vapaalla.
Kaula häviää huonon ryhdin ja ylipainon takia. Leukaan ja hartioille/niskaan mättyy laardia. Niskaranka vajoaa pystyasennosta lähes vaakatasoon.
Mä olen just tällainen tapaus (olen tosin nainen). 50 v, ja mulla oli jopa nuorena aika vahvat, kulmikkaat leukaperät, mutta kun on 30 kg liikapainoa ja koodaustyön ja kaula vahvasti etukenossa harrastettavien harrastusten (lukeminen, käsityöt, some) seurauksena. Aika koominen näky on joo kun niskapuolella on emännänkyttyrä, kaula läh
Mullekkin on tullut emännänkyttyrä, ja lisäksi työmiehenkumara.
Ylipainoni ei paranna asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miksi hartioihinkin tulee rasvakertymää? Osalla miehistä on eteenpäin kiertyneet hartiat, kaula tipahtaa pikkuisesta leuasta ja päälle tuo takapuolen hartioiden ihramassa. Muuten voi olla vain hiukan ylipainoinen. Koomisen näköstä kun jalat voivat olla suht hoikat ja ylävartalo tuollainen.
Onko takapuolella hartiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rankkaa mutta pakko tunnustaa että otsikko ja aloitus alkoivat naurattaa ihan älyttömästi,,, :D
On se vaan ihanaa olla sinkku, ei tarvitse katsella kenenkään helttoja.
Miten sinkkuus aiheeseen liittyy? Ei sinkut yleensä tynnyrissä elä. Kauloja ja niiden puutetta näkee työssä ja vapaalla.
Kaula häviää huonon ryhdin ja ylipainon takia. Leukaan ja hartioille/niskaan mättyy laardia. Niskaranka vajoaa pystyasennosta lähes vaakatasoon.
Tunnetko asiaa enemmänkin?Niskaranka vajoaa vaakatasoon😱 Oikeasti?
Kaikilla 50 vee miehillä edessä jos ei ole alfa laatikkoleualla.
Kelpaako metsurimallin leuka myös?
Kyllä pään muoto tässä ratkaisee. Pallopäinen sikkurasilmä savonmaalta kadottaa kaulan nopeasti oli ihraa tahi ei.Onko miehesi sitä kuulua idän geeniperimää?
Vierailija kirjoitti:
No iän myötä iho veltostuu. Miehelläsi luultavasti myöskin epäedullinen kasvojen luusto, eli ei ole korkeita poskipäitä, leveää leukaan ym pitämään sitä velttoa ihoa koholla. Ei se naisilla sen kauniimpaa ole.
Tämä! Eli ei metsurimallin laatikkoleukaa. Miksi olet valinnut tuollaisen miehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilu auttaa jonkin verran jos kasvojen rakenne huono,50v jo myöhäistä.Miehillä onneksi harvinaisempaa kun iho löystyy harvemmin kuin naisilla.
Kyllä se iho löystyy ihan yhtä lailla, mutta monilla miehellä on luustoltaan voimakkaammat leukaperät, jotka pitää alakasvot muodossaan pidempään. Mutta Suomessa on miehilläkin paljon aika siroja pyöreitä leukalinjoja, ja kyllä sellaisilla miehillä yhtä lailla alkaa leukaperät ja kaula veltostumaan kuin useimmilla naisillakin. Ylipaino tietysti pahentaa ongelmaa jos sitä on, kun siellä on vielä rasvaa jota painovoima vetää alaspäin.
Taas tämä hiivatin mongoli geeniperimä pienine leukoineen (Suomessa geneettisesti 2 kansaa)
Niin että terkkuja Itä-Suomeen :D
Miehelläni on kyllä kaulaa edelleen, mutta minun vyötäröni on kadonnut.
Herran jumala