Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaula on kadonnut

Vierailija
11.08.2024 |

Mieheni on viidenkympin korvilla oleva, ei-urheilullinen herra.Tajusin yhdestä valokuvasta,että hänellä ei ole enää kunnon kaulaa vaan sellainen leuasta suoraan alaspäin tippuva kaulan korvike.Hän ei ole kovin lihava vaan löysä/ lihakseton vain.Mitä tolle voi tehdä ja mistä johtuu?Naisilla näkee Suomessa vastaavaa mutta miehillä se on kamala.Iljettää.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole missään esiintymistä vaativassa duunissa,ei haittaa.Jos taas on,voi vaikuttaa tuloihin tai loppu-uraan.Ellei ole todella hyvä työssään.Mieti enemmän sitä ja toimet sen mukaan👍 

Vierailija
22/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vihjailla miten seksikkäitä parrakkaat miehet ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin tippuva kaulan korvike 😄😄

Kuinka selviän tästä bussimatkasta!

Vierailija
24/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vihjailla miten seksikkäitä parrakkaat miehet ovat

Hänellä ei kasva parta kunnolla.Tukka on pitkä kun ei leikkuuta sitä koskaan.

Vierailija
25/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaisten juoksijoilla oli sama vaiva. Hänen kaulansa on kurottu umpeen.

Vierailija
26/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehellä leuka alkaa hartioista, joka kerta kun hän kettuilee minulle, huomautan hänelle siitä, joka ainoa kerta, se on oikein hyvä piikki takaisinpäin, näin "mihin ruokasi menee, kun kaula uupuu, valuuko leuasta suoraan mahalaukkuun" ?

Vierailija
27/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ja olen onnellinen kun miehellä on 60v vielä selkeä leukalinja.

Vierailija
28/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman isälläni, joka alkoi pitää kauluspaidan nappia auki kun kaula oli niin paksu.Tostahan sen kans huomaa. Toivon ettei minulle tule sitä, se on kuin leukapussi (joku lintu on samanlainen).

Vierailija
29/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neck-tite laser auttaa mutta kallis. Suosio kasvussa ukoillakin kun työelämässä pitää olla timminä!

Vierailija
30/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iljettää ja on kamalaa, joo-o, niihän ne on. Voiko kaulasta tehdä katoamisilmoituksen jossa pyydetään tilalle KOMEAN MIEHEN KAULAA ?

Jäätävä juttu. Alfauroksilla ei ole tuota vaivaa poislukien ehkä Hjallis jolla aavistus leukaviivan pehmenemää.

Hjalliksella ei ole leukaa. Onkohan se samassa paikassa kuin aloittajan miehen kaula?

Hammaskeijun lisäksi on siis myös leuka- ja kaulakeijut. 

Minulla on käynyt vyötärökeiju.

Vierailija
31/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten kaulaile😂

Vierailija
32/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks kauheesti, pöllin sen vahingossa. N47

Vierailija
33/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen rakenteelle ei voi mitiä mut ahkera hoito auttaa plus kaulan kohotus.Miehellä pahempi kuin naisella,hiukka poikkeava.

Vierailija
34/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman isälläni, joka alkoi pitää kauluspaidan nappia auki kun kaula oli niin paksu.Tostahan sen kans huomaa. Toivon ettei minulle tule sitä, se on kuin leukapussi (joku lintu on samanlainen).

Pelikaani?

Vierailija
35/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaspäin tippuva kaulan korvike 😄😄

Kuinka selviän tästä bussimatkasta!

Hyvä sentään että se tippuu alaspäin. Jos nousisi ylöspäin niin haittaisi jo näkyvyyttä. 

Vierailija
36/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et asialle voi mitään tehdä ja ei-urheilullinen herra on juuri itse se syy. Harvemmin urheilijalla, varsinkin jos harrastaa kestävyysurheilua, on löllyvä kaula. 

Vierailija
37/90 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti mikään muu ei ole kadonnut kuin kaula vain.

Vierailija
38/90 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu auttaa jonkin verran jos kasvojen rakenne huono,50v jo myöhäistä.Miehillä onneksi harvinaisempaa kun iho löystyy harvemmin kuin naisilla.

Vierailija
39/90 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin tuppaa käymään kaikille, joilla on suht siro kasvojen luusto, mikä on suomalaisille tyypillistä. Kyllä jokaiselle muutenkin tulee iän takia ulkonäköön muutoksia, ja se on parasta vaan hyväksyä. Samalla voi oppia irti pinnallisuudesta ja syvällistyä ja henkistyä ihmisenä. Itse olen 50 ja mies 58, eikä meille merkitse ulkonäöt enää mitään. 22 vuotta oltu yhdessä, perustuu ihan muihin juttuihin meidän suhde. Oikeastaan toisen ulkonäköä ei edes arjessa mitenkään huomaa.

Vierailija
40/90 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvika ukolla kun kaula katoaa. Nyt ei kannata ottaa eroa, kuolee kohta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi