Miehen kaula on kadonnut
Mieheni on viidenkympin korvilla oleva, ei-urheilullinen herra.Tajusin yhdestä valokuvasta,että hänellä ei ole enää kunnon kaulaa vaan sellainen leuasta suoraan alaspäin tippuva kaulan korvike.Hän ei ole kovin lihava vaan löysä/ lihakseton vain.Mitä tolle voi tehdä ja mistä johtuu?Naisilla näkee Suomessa vastaavaa mutta miehillä se on kamala.Iljettää.
Kommentit (90)
Onkohan Heli tämä ap? Nimittäin huutokauppakeisariin sopii hyvin tämä
Vierailija kirjoitti:
Ryhti vaikuttaa paljon.
Jep mutta sekin hankalaa jos koettaa viiskymppisenä ryhdistäytyä, muuttuu kornin näköiseksi kun daddy belly hytkyen kadonneen perän kanssa keikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rankkaa mutta pakko tunnustaa että otsikko ja aloitus alkoivat naurattaa ihan älyttömästi,,, :D
On se vaan ihanaa olla sinkku, ei tarvitse katsella kenenkään helttoja.
Miten sinkkuus aiheeseen liittyy? Ei sinkut yleensä tynnyrissä elä. Kauloja ja niiden puutetta näkee työssä ja vapaalla.
Kaula häviää huonon ryhdin ja ylipainon takia. Leukaan ja hartioille/niskaan mättyy laardia. Niskaranka vajoaa pystyasennosta lähes vaakatasoon.
🤣🤣🤣 nauran ääneen kun kuvittelen mielessäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rankkaa mutta pakko tunnustaa että otsikko ja aloitus alkoivat naurattaa ihan älyttömästi,,, :D
Miten sinkkuus aiheeseen liittyy? Ei sinkut yleensä tynnyrissä elä. Kauloja ja niiden puutetta näkee työssä ja vapaalla.
Kaula häviää huonon ryhdin ja ylipainon takia. Leukaan ja hartioille/niskaan mättyy laardia. Niskaranka vajoaa pystyasennosta lähes vaakatasoon.
Tunnetko asiaa enemmänkin?Niskaranka vajoaa vaakatasoon😱 Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iljettää ja on kamalaa, joo-o, niihän ne on. Voiko kaulasta tehdä katoamisilmoituksen jossa pyydetään tilalle KOMEAN MIEHEN KAULAA ?
Jäätävä juttu. Alfauroksilla ei ole tuota vaivaa poislukien ehkä Hjallis jolla aavistus leukaviivan pehmenemää.
Hjalliksella ei ole leukaa. Onkohan se samassa paikassa kuin aloittajan miehen kaula?
Hjalliksella on varmaan uniapneatauti kun on noin pieni leukakin. Mitenhän se kehtaa nukkua uuden heilansa kanssa kun CPAP-laite tuhisee vieressä koko ajan?
Uniapnea on aika yleistä keski-iässä ja sen jälkeen. Onneksi useimmat ihmiset ei ole siinä iässä enää niin pinnallisia, että edes CPAP-laitteen tarve haittaisi yhteiselämää, jos homma muuten toimii. Kyllä niitä terveysongelmia alkaa tulla keski-iässä ja siitä eteenpäin, ja vähän vaikeaa on jos on niin lapsellinen että sellaiset on "yäk, en pysty".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittää miksi osalla miehistä näkee (puvuntakin kanssa) kauluspaitoja ylin nappi auki ja kaulukset sillee levällään.Täytyykin tarkastaa KAULA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just tällainen tapaus (olen tosin nainen). 50 v, ja mulla oli jopa nuorena aika vahvat, kulmikkaat leukaperät, mutta kun on 30 kg liikapainoa ja koodaustyön ja kaula vahvasti etukenossa harrastettavien harrastusten (lukeminen, käsityöt, some) seurauksena. Aika koominen näky on joo kun niskapuolella on emännänkyttyrä, kaula lähes makaa vaakasuorassa hartioiden päällä, ja leuankärjestä alkaa yhtenäisenä tisseihin asti jatkuva löllön läskin kasauma :D No, onneksi ei enää miehet ja seksi kiinnosta, voisi olla vaikeaa löytää seuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just tällainen tapaus (olen tosin nainen). 50 v, ja mulla oli jopa nuorena aika vahvat, kulmikkaat leukaperät, mutta kun on 30 kg liikapainoa ja koodaustyön ja kaula vahvasti etukenossa harrastettavien harrastusten (lukeminen, käsityöt, some) seurauksena. Aika koominen näky on joo kun niskapuolella on emännänkyttyrä, kaula läh
Naisilla tosiaan tavallisempaa mutta miehillä vielä kamalampaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just tällainen tapaus (olen tosin nainen). 50 v, ja mulla oli jopa nuorena aika vahvat, kulmikkaat leukaperät, mutta kun on 30 kg liikapainoa ja koodaustyön ja kaula vahvasti etukenossa harrastettavien harrastusten (lukeminen, käsityöt, some) seurauksena. Aika koominen näky on joo kun niskapuolella on emännänkyttyrä, kaula läh
Tuo on aika ekstreemi tilanne!
Kaulaan kertyy rasvaa ja siihen auttaa rasvaimu. Virossa saa halvemmalla, jos rahat vähissä.
Kertokaa miksi hartioihinkin tulee rasvakertymää? Osalla miehistä on eteenpäin kiertyneet hartiat, kaula tipahtaa pikkuisesta leuasta ja päälle tuo takapuolen hartioiden ihramassa. Muuten voi olla vain hiukan ylipainoinen. Koomisen näköstä kun jalat voivat olla suht hoikat ja ylävartalo tuollainen.
Myöhäistä vaikuttaa. Kirurginveistä voi yrittää. Edellä mainittu liposuktio ei yleensä riitä. Googlaa kaulan kohotus.
Oletko etsinyt sohvan alta? Katso huolellisesti myös sohvatyynyjen välit. Toivottavasti kaula löytyy vielä!
Voisko joku kertoa miksi hartioihinkin tulee rasvakertymä kaulattomilla ?
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllistä minne ihmisellä rasva kertyy, jos on korkeahko rasvaprosentti, ja aika usein ihmisillä joilla sitä herkästi kertyy kaulan alueelle, kertyy myös niskaan ja hartioiden yläosaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllistä minne ihmisellä rasva kertyy, jos on korkeahko rasvaprosentti, ja aika usein ihmisillä joilla sitä herkästi kertyy kaulan alueelle, kertyy myös niskaan ja hartioiden yläosaan.
Kiitos asiallisesta tiedosta.
Miksi miehet joilla on kaulattomuutta,ei osta isompaa kauluspaitaa,kun jättävät ylänapin auki ja kaulukset ovat sivulla niin että näkee ettei mene kiinni?!
Toivon että Kalevauva tekee tästä laulun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko asiaa enemmänkin?Niskaranka vajoaa vaakatasoon😱 Oikeasti?
Kaikilla 50 vee miehillä edessä jos ei ole alfa laatikkoleualla.