Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuntuu että "kaikilla" on täydelliset hampaat?

Vierailija
11.08.2024 |

En puhu vain julkkiksista, mutta myös taviksilla. Hampaat ovat vitivalkoiset ja kellään ei ole hampaissa isoja välejä (kaikki hampaat tiivisti yhdessä)

Mulla on luonnostaan keltaiset hampaat ja etuhampaissa isot välit. Ei näytä hyvälle :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarit on nykyään in.

Vierailija
2/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole täydelliset 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Mulle tuli täydelliset hampaat kun täytin 40. Ne vaan kasvo suoraan.

Vierailija
4/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi laittaa hampaisiin kuoret ja saada ne näyttämään täydellisiltä. Ei minullakaan ole, ihan vinot ovat.

Vierailija
5/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkoisuus ei tarkoita, että ne on kunnossa. Yleisin harhaluulo ihmisillä.

Vierailija
6/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni laittaa hampaansa tänä päivänä. Ihan me taviksetkin. Itsekin kävin läpi oikomishoidon nelikymppisenä ja tiedän monta muutakin. Samalla mulle tehtiin joku valkaisu jota ylläpidän apteekista saatavalla hammastahnalla. Lisäksi käyn kaksi kertaa vuodessa hammaskiven poistossa. 

Vierailija
7/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Paikat irtoaa ja osaa ei laitettu hammashoidossa vuosiin. Tilanne on hankala. Myös ahdistaa jo meno sinne.

Vierailija
8/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden valkoisuus ei tarkoita, että ne on kunnossa. Yleisin harhaluulo ihmisillä.

No juu, mutta kukaan ei pidä keltaisia hampaita hyvännäköisinä, vaikka ne olisivat terveet ja hoidetut. Tuntuu myös, että juuri kenellekään ei ole isoja hammasvälejä etuhampaissa.

ap

Vierailija
9/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tupakantummentamat. Reikiä ei kyllä ole.

Vierailija
10/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invisalign auttaa. Espoossa monet vanhemmat maksavat tuon kun julkisen hoifon raja (ei riittävän paha vika) ei ylity. Hinta 2500-6000e. Meilläkin tyttö aloitti Oralissa hoidon. Tärkeä osa terveyttä!

Vierailija
11/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidin mun hampaat invisalign oikomishoidolla suoremmaksi. Ei niistä täydelliset tulleet mutta riittävän hyvät mulle..Nyt on suht suorassa. Se hoito maksoi n.5000 e

Käyn hammaskiven poistossa 1-2 krt vuodessa ja valkaisen toisinaan.

Vierailija
12/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa saatiin ennen tekohampaat rippilahjaksi.Onko vielki?

Vierailija
13/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täydellisiä hampaita juuri kellään ainakaan vanhemmissa ikäluokissa.

Vierailija
14/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset on mun hampaat,mutta vähän sinne sun tänne ovat vinossa

Vierailija
15/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian täydelliset ja tasaiset ei näytäkään enää hyvältä.  Keinotekoisuus paistaa.  Että hampaatonhan se on. Saakohan luonnollisemman näköiset kalliimmalla?

Vierailija
16/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni laittaa hampaansa tänä päivänä. Ihan me taviksetkin. Itsekin kävin läpi oikomishoidon nelikymppisenä ja tiedän monta muutakin. Samalla mulle tehtiin joku valkaisu jota ylläpidän apteekista saatavalla hammastahnalla. Lisäksi käyn kaksi kertaa vuodessa hammaskiven poistossa. 

Ihan älyttömän kallista on kyllä :(

Tulisi naurettua/hymyiltyä enemmän, jos olisi sellaiset hampaa joita voi näyttää. Koitan puhua myös mahdollisimman "suu kiinni", että hampaat näkyisivät mahdollisimman vähän.

ap

Vierailija
17/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Mulla on itselläni etuhampaat niin vinksallaan että kiinnitän herkästi huomion muidenkin hampaisiin. Juuri oli Tero Pitkämäki telkkarissa, hänelläkin oli yksi hammas eri rivissä kuin muut ja eikös kyseessä ole ihan olympiavoittaja eli varaa olisi laittaa? Samoin Lauri Tähkän hammasrivistö on vähintään mielenkiintoinen jos joskus katsot jotain videota (vaikka Morsian). Entä Stubb? Kaikki ihan messeviä ihmisiä hyvin urallaan menestyneitä niin eihän tässä taviksena ole mitään hätää.

Vierailija
18/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee Hakkaraiset ja käy sieltä Hondurasista hakemassa uudet hampaat, ei paljoa maksa.

Vierailija
19/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapuro-hampaat...ja se mädän rikin katku..kun antaa tekohengitystä,niin kuollutkin herää..

Vierailija
20/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitöskirjan aihe: Vesijohdon, viemärin ja sisävessan tulon vaikutus hammasterveyteen. Tekarit annettiin rippilahjaksi.