syntyvyys laskee hälyttävästi!!
Naurattaa tuo kaikenmaailman tutkioiden selitytkset... tavallinenki ihminen ymmärtää että tämän hallituksen teot on suurin dyy!! Eikö kukaan ymmärrä et kaikki leikkaukset ( työja nuoriväestö voi huonopsti,työttömyyden lissäntyminen ,palkalla ei enään elä, jne.), hehkutukset ja pelottelut hallituksesta kuinka suomella menee huonosti ..
Kauheaa ajatella mihin ollaan menossa.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45v ja huolestuin nyt niin kovasti tästä, että rupean heti porsimaan! Yhteiskunta varmasti sitten auttaa, kun olen vanha ja kovin väsynyt, enkä jaksa lasta hoitaa.
Hanki mies joka kustantaa sinulle kotiapulaisen.
Ai niin, olet 27 vuotta myöhässä.
Ai meinaat, että esim. kolmekymppiset ei enää lisäänny?
En tee lapsia, koska en halua tänne ketään eliitin riistettäväksi orjaksi enkä kenenkään koulukiusattavaksi.
Miten olisi verohelpotus tai oikein kunnollinen korvaus spermaansa ja munasoluja luovuttaville? Saataisiin jonoja purettua ja lapsia syntymään.
Suomi on nykyään sellaisessa jamassa että kuka tänne vielä uskaltaa synnyttää. Ja syylisiä tähän ovat kaikki hallitukset vajaan 40 vuoden ajalta. Nokia oli vain hetken illuusio että meillä menee hyvin mutta kun se poksahti totuus tuli esiin. Jos syntyvyys haluttaisiin nousuun niin hallituksen/hallitusten sekä elinkeinoelämän pitäisi tehdä 180 asteen käännös mutta eivät sitä tee joten turha marista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki miehet joukolla synnytystalkoisiin! Hopi hopi!
Vauvantekohomma se on simppelii, siihen tarvitaan vain pimppi ja pippeli🎶🎵
Ei tarvita enää pimppiä, eikä pippeliä. Lääkäri laittaa lapsen iskän vatsaan, jossa se kasvaa muovipussissa kunnes lääkäri leikkaa sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Koko maailmassa se laskee. Jopa Afrikassa. Toki Suomen syntyvyys on maailman huonoimpia, oliko viimeinen luku 1,26.
Ei pidä paikkaansa. Syntyvyys laskee vain Euroopassa. Intiassa ja Saharan eteläpuolella väestön lisäys on räjähdysmäistä. Googlella löytynee hakusanoilla "meitä on kohta kahdeksan miljardia".
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ainakin akateemisten miesten nyt lisääntyä, ettei jää perillinen saamatta. Kun sota syttyy niin voi itse kaatua rintamalla ja vaimoa ei enää siinä vaiheessa voi etsiä.
Miksi akateeminen mies tai mies ylipäätään tarvitsisi perillisen?
Toivottavasti nämä nuoret, jotka nyt eivät tee lapsia ymmärtävät säästää itselleen eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain suomalaisten lisääntymisestä länkytetään täällä?
Joo joo, mielestänne ihmiset ovat loppumassa maapallolta, mutta miksei kauhistella maita, joissa syntyvyys on sama tai matalampi kun Suomessa, esim:
Albania
Andorra
Anguilla
Aruba
Bahamasaaret
Bermuda
Bosnia ja Hertsegovina
Neitsytsaaret
Kiina
Kypros
Kreikka
Hongkong
Jamaika
Japani
Luxemburg
Malta
Portugali
Puerto Rico
Saint-Barthélemy
San Marino
Singapore
Etelä-Korea
Espanja
Taiwan
Thaimaa
Ukraina
Vatikaanivaltio
https://ourworldindata.org/grapher/children-per-woman-un?tab=table&coun…
Tää oli kyllä positiivinen tiet
Tuota noin, tuossa listassa on useampi valtio missä lisääntyminen on kauhea ajatus aika kamalistakin syistä. Ukrainassa on sota, Albania umpikorruptoitunut ja köyhä, Vatikaaninvaltiossa ei oikein ole naisia ja Kiinassa väestörakenne on vinoutunut juuri syntyvyyden säännöstelyn takia. Ihailetko oikeasti tuollaista?
Juuri uusi Arvi kertoi Ylen uutisissa, että kolmannes syntyvyydestä vähentynyt viidessätoidessa vuodessa. WTF!? Tuosta, kun vielä vähennetään ulkomaan avut ( jotka toki täysin suomalaisia ), joiden hedelmällisyys korkeampi, niin eihän suomalaiset lisäänny enää oikeastaan lainkaan.
Eikä nyt mitään Purraa tai ( olen mies, olen vassari ) tai synnytystalkoita. Miten yhteiskuntana voisimme tukea perhemyönteisyyttä? Itse olen ollut päiväkodissa töissä ja olen isä, pidin perhevapaat. Mitäs muuta? Jotenkin pitäisi saada rennommaksi ja myönteisemmäksi kuva lapsiperheistä, Olen vasta , tai jo 47- ja sain viettää huolettoman lapsuuden leikkien ja pelaten. Oma perhe-elämä on sujunut ihan kohtuullisen helposti. Olen saanut ( myös kumppanini ) käydä viikonloppuisin baareissa ja keikoilla. Mistään ei ole tarvinnut luopua. Ulkomaillakin mukelot tykkääävät katukahviloista ja vastapainoksi voi mennä vesipuistoon -nehän on hauskoja.
Mun käsittääkseni kyse ei ole politiikasta tai tuista ( aiemmin kasarilla, vielä ysärilläkin oli toki kodinhoitajat, jotka olivat monelle korvaamattomia ja sitä kautta pääsi nopeasti kiinni myös mahdolliseen lisäavuntarpeeseen - mutta tiedätte kyllä mikä puolue ajoi tämänkin alas ja haluaa, että kaikki palvelut ostetaan - no vituiks meni sekin hieno systeemi ),vaan laajemmasta kulttuurisesta ilmapiirin muutoksesta. Ampukaa toki naiset nyt minut, mutta nykyfeminismi ei kyllä lainkaan suosi äitiyttä - ihan kuin se olisi joku kirous. Eihän ihmiset edes pariudu enää, saati asu yhdessä - eihä lapsia synnykään tällaisessa ilmapiirissä.
Sitten kaikki kuitenkin ovat helv#in yksinäisiä, onnettomia ja kärsivät mt-ongelmista, mutta somessa kaikki on cool.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin miehenä voin vain muistuttaa synnyttävää hengittää. Muista hengittää.
Mitä hyötyä nyt tällaisesta talkoosta olisi jos lauma vieraita miehiä olisi kannustamassa hengittämään kun nainen samaan aikaan synnyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin miehenä voin vain muistuttaa synnyttävää hengittää. Muista hengittää.
Mitä hyötyä nyt tällaisesta talkoosta olisi jos lauma vieraita miehiä olisi kannustamassa hengittämään kun nainen samaan aikaan synnyttää?
Miehet voi nykyään synnyttää
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi verohelpotus tai oikein kunnollinen korvaus spermaansa ja munasoluja luovuttaville? Saataisiin jonoja purettua ja lapsia syntymään.
Jep. Moni kantaisi kortensa kekoon sukusoluja luovuttamalla jos siitä oikeasti kunnon palkkio maksettaisiin. Itse joskus harkitsin, mutta kuulin korvauksen olevan niin pieni etten alkanut siihen.
"aiemmin kasarilla, vielä ysärilläkin oli toki kodinhoitajat,"
Ei kyllä taviskodeissa ollut mitään kodinhoitajia kasarilla tai ysärillä eikä aikaisemminkaan. En tiedä, mikä puolue tämän mielestäsi ajoi alas. Lisääntyminen on nykyään vapaaehtoista ja ihmisiä on jo yli 8 miljardia, joten hyvä, jos ei lisäännytäkään enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvantekohomma se on simppelii, siihen tarvitaan vain pimppi ja pippeli🎶🎵
Ei tarvita enää pimppiä, eikä pippeliä. Lääkäri laittaa lapsen iskän vatsaan, jossa se kasvaa muovipussissa kunnes lääkäri leikkaa sen pois.
Onhan kierrätysmuovia?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi takuuvarmaa keinoa syntyvyyden nostamiseksi:
1) Naisten koulutustasoa on laskettava.
2) Yhteiskunnan velvollisuus huolehtia vanhuksista on poistettava eli lasten on huolehdittava vanhemmistaan.
Kohta 2 edellyttäisi sitä, että ne vanhemmat huolehtisivat ensin niistä lapsistaan ja siihen ei nykyajan aikuisilla tunnu olevan halukkuutta. Juuri oli artikkeli iltalehdessä, kuinka nykyään monessa lapsiperheessä muutetaan erilleen, että saadaan vuoroviikoin hengähdystaukoa omista lapsista.
Onhan noita maahanmuuttajiksi ihmisiä tarjolla vaikka millä mitalla jos siis ihmisiä Suomeen lisää tarvitaan. Tämä nykyinen etnokansallismielinen hallitushan tässä jarruna toimii.
Kertoo kaiken se, että puhutaan vain tulevista veronmaksajista ja työntekijöistä eikä lapsista tai ihmisistä.
Eli ihmisen arvo mitataan vain rahassa ja veronmaksukyvyssä.
Vastustakaa antinatalismia, missä mahdollista.
Kannattaisi ainakin akateemisten miesten nyt lisääntyä, ettei jää perillinen saamatta. Kun sota syttyy niin voi itse kaatua rintamalla ja vaimoa ei enää siinä vaiheessa voi etsiä.