syntyvyys laskee hälyttävästi!!
Naurattaa tuo kaikenmaailman tutkioiden selitytkset... tavallinenki ihminen ymmärtää että tämän hallituksen teot on suurin dyy!! Eikö kukaan ymmärrä et kaikki leikkaukset ( työja nuoriväestö voi huonopsti,työttömyyden lissäntyminen ,palkalla ei enään elä, jne.), hehkutukset ja pelottelut hallituksesta kuinka suomella menee huonosti ..
Kauheaa ajatella mihin ollaan menossa.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi takuuvarmaa keinoa syntyvyyden nostamiseksi:
1) Naisten koulutustasoa on laskettava.
2) Yhteiskunnan velvollisuus huolehtia vanhuksista on poistettava eli lasten on huolehdittava vanhemmistaan.
Tämä on itseasiassa ainoa varmuudella toimiva tapa nostaa syntyvyyttä selkeästi.
Kehitysapu pitäisi siirtää oman maan kansalaisiin niin voisi lapsetkin alkaa syntymään. Lisäksi kun antaisi bonuksen lapsilisiin työssäkäyville niin työllisyyskin nousisi.
Valintoja valintoja. Pelkkä lisääntyminen huonoilla geeneillä johtaa Somalian tai Nigerin kaltaiseen kehitysmaahan, joissa rikollisuus on se, millä menestytään.
Miksi syntyvyyden pitäisi nousta? Eikö 8 miljardia riitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei miljardööreille. He haluaa olla vielä rikkaampia. Siihen tarvitaan materiaalia, ihmisiä.
Kuka haluaisi tehdä lapsia sodan jalkoihin?
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä nuo panikoi heikkoa syntyvyyttä yli 100ÄO ihmisillä. Heikompi aines sikiää kyllä verrattain tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei äitylit enää jaksa, kun on niin kovin raskasta ja väsyttää, eikä yhteiskuntakaan auta ja toimita ilmaista apua.😂
Syntyvyys olikin silloin korkeampaa, kun kunnasta sai hoitoapua, kun lapsi oli sairas ja vanhemmat pääsivät töihin.
Minä olen 45v ja huolestuin nyt niin kovasti tästä, että rupean heti porsimaan! Yhteiskunta varmasti sitten auttaa, kun olen vanha ja kovin väsynyt, enkä jaksa lasta hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
2) Yhteiskunnan velvollisuus huolehtia vanhuksista on poistettava eli lasten on huolehdittava vanhemmistaan.
Jaa syödäänkö lapset sen jälkeen kun ne syntyy sitten kun ei niitä ole varaa elättääkään?
Minun lapsettomuus juontaa juurensa 35 vuoden taakse, kun minua ei otettu huostaan ryyppääviltä ja riehuvilta vanhemmiltani, joten sain siitä 18 vuoden perhehelvetistä krooniset mt ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45v ja huolestuin nyt niin kovasti tästä, että rupean heti porsimaan! Yhteiskunta varmasti sitten auttaa, kun olen vanha ja kovin väsynyt, enkä jaksa lasta hoitaa.
Hanki mies joka kustantaa sinulle kotiapulaisen.
Ai niin, olet 27 vuotta myöhässä.
Nyt kaikki miehet joukolla synnytystalkoisiin! Hopi hopi!
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi tehdä lapsia sodan jalkoihin?
Eihän Suomessa ole sotaa. Sodan alettua vasta huono idea olisikin alkaa synnyttämään, mutta nyt on varsin hyvä aika synnyttää ja esim. keskonenkin pääsee tarvittaessa tehohoitoon. Tietenkin jos priorisoi synnyttämistä ulkomailla niin sekin on vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei äitylit enää jaksa, kun on niin kovin raskasta ja väsyttää, eikä yhteiskuntakaan auta ja toimita ilmaista apua.😂
Mitkä äitylit. Miehet hoitakoon lapset kun niitä haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Porsiminen on akkojen ainoa tehtävä elämässä ja edes siihen ne ei enää kykene lihavuutensa takia.
Ne on tehty jo. Olen 54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa syödäänkö lapset sen jälkeen kun ne syntyy sitten kun ei niitä ole varaa elättääkään?
Tee lapset miehen kanssa jolla on varaa elättää perheensä, äläkä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä nuo panikoi heikkoa syntyvyyttä yli 100ÄO ihmisillä. Heikompi aines sikiää kyllä verrattain tehokkaasti.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys 🤷
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki miehet joukolla synnytystalkoisiin! Hopi hopi!
Vauvantekohomma se on simppelii, siihen tarvitaan vain pimppi ja pippeli🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos naimisiin menneelle pariskunnalle annettaisiin valtion taholta niin suuri laina, että sillä saa ostettua asunnon. Jokaisesta lapsesta lainasta saisi 25% anteeksi eli neljännen lapsen jälkeen sitä ei tarvitsisi maksaa ollenkaan takaisin.
Saksassa tämä toimi hyvin 30-luvulla.
Maksan mieluummin asunnosta vaikka vuokraa, kuin teen neljä lasta. Ei olisi rahalla mitään vaikutusta päätökseeni olla tekemättä lasta.
Sinun ei pidä sitten hankkia lapsia.
Hyvä niin, kaikki voittaa.