Ota sinua lähimpänä oleva kirja ja avaa sivu 111. Ensimmäinen lause kertoo nykyisestä elämästäsi.
Mitä lukee kirjasi sivulla 111 ja mikä kirja?
Ketä hän tarkoitti, sitä ei varmuudella tiedetä, mutta sille tielleen hän joka tapauksessa jäi.
-Sir Arthur Conan Doyle Sherlock Holmesin seikkailut.
Kommentit (168)
Hän oli murtautunut kauhun rajan läpi ja oli kenties nyt sen toiselta puolen löytyvässä, viilipytyn tyynessä mielentilassa. Hän oli joka tapauksessa lopettanut sokeltamisen.
Terry Pratchett - Magian Väri
Olen etsinyt intensiivisesti uutta asuntoa ja sain perjantaina tarjouksen. Liittyisikö tähän?
Thus |AR> is purification of rho^A.
Leivontakirja ja mittaa torttupohjaa varten kylmä rasva ja kuivat aineet....viittaisko tämä vaihdevuosiin😁
En viitsi laittaa pätkää Karzanista.
Lilly oppi kaiken muun lisäksi surullisen tosiasian, että hänen tenttiin lukemansa tieto haihtui parissa päivässä, miltei nopeamminkin.
-elisabeth aho
Pienlaikkukirvarin toukka syömässä koisokirvoja.
Kasvikumppanit, Tuholaisten torjunta kumppanuuskasvien avulla. Leena ja Heikki Luoto
Nimesi olkoon Dolph, panomaanikko. 😁
"Olen ruvennut siivoamaan autotallia"
Ella-Maria Nutti, Pohjoisessa kahvi on juotu mustana
Ari toivoi, että olisi ollut sängyssä lämpimän peiton alla.
Ragnar Jonasson, Repeämä. Juuri meinaan mennä unten maille.
Makkarra matkusti pitkin tietä.
Signen keittokoulu
Kissan tarttuvat hengitystietulehdukset on käsitelty hengitystiesairauksien yhteydessä sivuilla 58-59. / Sari Haikka: Kissan kotilääkäri
"Ruoka"
(Kitty Flanagan: 488 elämänohjetta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö osaa kasata pelikonetta kun hypettää kirjoja vuonna 2024 ?
Konetta on hankala pitää mukana työmatkalla (luen bussimatkat, iltaisin sitten kotona pelailen koneella).
Ja entäs jos sen pelikoneen kasaamiseen on ohjeet, mutta et osaa lukea!
Vierailija kirjoitti:
Kirja Kaikkeuden sylissä.
S. 111 ensimmäinen kokonainen lause:
Alisonin muistot siitä, kuinka vaikeaa oli ollut poistua tuosta maailmasta, herättivät minussa hätkähdyttävän voimakkaita tunteita, jotka muistin oman kuolemanrajakokemukseni lopusta.
Kiitos aloittalle, ehkä tässä on jotakin perää.
Se oli sitten siinä. Taivas on tyhjä.
Kun olin lopettanut puhelun, ihmettelin hetken, mihin olin oikein suostunut.
Camilla Läckerberg, Kultahäkki
Vierailija kirjoitti:
Kun olin lopettanut puhelun, ihmettelin hetken, mihin olin oikein suostunut.
Camilla Läckerberg, Kultahäkki
Kiitos, tämähän sopii minullekin. Samalla sain muiston järkyttävästä tilanteesta. Puhelu on nyt poikki.
Vierailija kirjoitti:
"Takaa tuli seisoksimaan vielä isompi ukkeli jolla oli pitkä nahkatakki, tuttu teräväpiirteinen naama, vanha iikolli ja muuta isänmaahenkeä"
Hannu Salama:Siinä näkijä, missä tekijä s.111
Kuvaa hyvin ajatuksiani sysimustasta Suomen tasavallan hallituksesta -24. Erityisesti tulee mieleen puolustusministerin ilme, kun hän allekirjoitti Dca-sopimuksen Ellun niiaillessa statistina nurkassa.
Siinä näkijä missä tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Lilly oppi kaiken muun lisäksi surullisen tosiasian, että hänen tenttiin lukemansa tieto haihtui parissa päivässä, miltei nopeamminkin.
-elisabeth aho
Tieto katoaa bittiavaruuteen. Mikään ei jää mieleen minkä ei ole tarkoitus jäädäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ari toivoi, että olisi ollut sängyssä lämpimän peiton alla.
Ragnar Jonasson, Repeämä. Juuri meinaan mennä unten maille.
Olikohan hänellä kylmä?
"Takaa tuli seisoksimaan vielä isompi ukkeli jolla oli pitkä nahkatakki, tuttu teräväpiirteinen naama, vanha iikolli ja muuta isänmaahenkeä"
Hannu Salama:Siinä näkijä, missä tekijä s.111
Kuvaa hyvin ajatuksiani sysimustasta Suomen tasavallan hallituksesta -24. Erityisesti tulee mieleen puolustusministerin ilme, kun hän allekirjoitti Dca-sopimuksen Ellun niiaillessa statistina nurkassa.