Ota sinua lähimpänä oleva kirja ja avaa sivu 111. Ensimmäinen lause kertoo nykyisestä elämästäsi.
Mitä lukee kirjasi sivulla 111 ja mikä kirja?
Ketä hän tarkoitti, sitä ei varmuudella tiedetä, mutta sille tielleen hän joka tapauksessa jäi.
-Sir Arthur Conan Doyle Sherlock Holmesin seikkailut.
Kommentit (168)
Elokuvateatterin edessä on pieni aukio ja suihkulähde.
Koska Melian oli maia, tiesi hän paljon ennalta,ja kun Melkorin vankeuden toinen aika oli kulunut, sanoi hän Thingolille ettei Ardan rauha kestäisi ainiaan.
J.R.R. Tolkien, Silmarillion
Aika osuva. Kirja meinaan loppuu sivuun 107 ja 111 tyhjä.
Klok som hon var insåg hon att trotsåldern kan skjutas upp till man är åttiofem och beslöt passa på sig själv.
Tove Jansson: Sommarboken
Olin nuori.
Uuno Kailaan runosta Olin nuori, 1925
Vierailija kirjoitti:
Maria kasvoi vauhdilla.
(ei kuvaa yhtään elämääni, Olen 63-vuotias, tosin mummoiksi tullut)
Jos kasvu tarkoittaa kohdallasi henkistä kasvua?
Kuinka hämärä olikaan ja kuinka monia kiistoja aiheutti aikanaan mahahaavan syyoppi.
"Ei, ope!"
Ilona Tuominen: Normipäivä
- Sano Ilkalle, että entiset velat ja tämä uusi veleka maksetaan heti kun oravat valakijaa ja Voari pääsee oravametälle.
Vierailija kirjoitti:
- Sano Ilkalle, että entiset velat ja tämä uusi veleka maksetaan heti kun oravat valakijaa ja Voari pääsee oravametälle.
Tämä siis Päätalo - Loimujen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria kasvoi vauhdilla.
(ei kuvaa yhtään elämääni, Olen 63-vuotias, tosin mummoiksi tullut)
Jos kasvu tarkoittaa kohdallasi henkistä kasvua?
Tai kaljamahan kasvua?
Sanottihin, soimattihin, kiusan kielet kannettihin / tuollaiseksi, tällaiseksi, mustan posson muotoiseksi / kehnommaksi kenkiänsä, pahemmaksi paulojansa.
- Yhdeksän sarjaa lyriikkaa: Laulupuu
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
"But now since he had felt the touch of death, he wanted to display his comradeship."
Henry Miller, Tropic of Cancer
🥶 Pelottavan osuvaa.
"Ehkä tämä toteamus kahleiden ravistelusta inspiroi etsimään vapautta, rohkeutta ja itsenäisyyttä kaikilla elämän osa-alueilla."
Joonas Tolvanen: Todellinen voimasi sivu 111.
Haukat, korppikotkat ja kotkat.
Otsikko kuvasivulle kirjassa Suomen ja Euroopan linnut, määritysopas.
Tällä kuvataan kuluttavaa ja jopa haitallistakin kirjoittamisen tapaa, jossa kerralla kirjoitetaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kuvataan kuluttavaa ja jopa haitallistakin kirjoittamisen tapaa, jossa kerralla kirjoitetaan paljon.
Ja unohtui, että kirja on Kimmo Svinhufvudin Kokonaisvaltainen kirjoittaminen.
Listalla olivat voima, nopeus ja sisukkuus.
Olipa muuten todella hyvä lause. Tähän pyrin itsekin.
Kirja on Voittajasydän. Marit Björgenin hiihtourasta kertova kirja. 🥰
Hang on... that means "great happiness"... so you're going to suffer but be very happy.
Kirja on Harry Potter and the prisoner of Azkaban. Kohtauksessa oppilaat yrittävät ennustaa toisilleen luokassa.
Ja luulenpa, että vaatimattomat elämäntapanne huomioon ottaen ja mikäli asiasta jotain tiedän, että kätenne olisivat vielä ensi vuonnakin vapaat opiskeluun.
- Jaan Kross: Vastatuulen laiva
Hmmm, toivottavasti niin käy