Mistä johtuu ilkeä mielinen kettuilu? Onko se jotain kateuden purkua?
Mikä on mielestsi ilkeilyn taustalla? Ihmisen oma pahoinvointi? Kateus? Vai mikä?
Kommentit (14)
Moderoinnin puutteesta sekä siitä, että tänne voi kirjoittaa nimettömänä.
Mä saatan äksyillä jos oon kivuissa ja väsynyt, koitan tosin pysyä silloin yksikseni etten Pura muihin. Muista en tiedä. Jotkut on vaan kusipäitä.
Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä 💔
Vittuilu on välittämistä ja piristää päivää 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu on välittämistä ja piristää päivää 🌞
Olet ainakin oikeassa osoitteessa av palstalla omiesi joukossa 🥺
saanut turpiin niin paljon että tykkää siitä.
Joitakin hakataan paljon elämänsä aikana että aivot ei oikein tykkää.
Se on se kuuluisa uhriutumismentaliteetti, "Miksi minulle aina käy näin?" ja sitten toisten kimppuun keljuilemaan, syyttelemään, mitä milloinkin.
Kun on itse tehnyt vääriä valintoja, jotkut alkavat kettuilla muille, ikäänkuin näillä olisi mitään tekemistä asian kanssa. Onhan niitäkin, jotka kettuilevat ihan kaikille ja sitten valittavat, kun ei löydy kavereita. Kuka nyt liian oudon kanssa jaksaisi olla kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun äijäköörin pitäis tulla ja panna sua perseeseen huorạ oikein kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Tuota oikeasta yläkulmasta voi hankkia itselleen nimimerkin, miksi sinä kirjoitat nimettömänä?
Se, mikä ei tapa, vituttaa.
Vanha suomalainen sananlasku.
Sekin on mahdollista, että oket itse aukonut päätäsi jollekin, ja sitten yllätyt kun saatkin täyslaidallisen takaisin. Kannattaa valita paremmin, se kenelle kettuilee, muuten voikin jäädä itse alakynteen.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on mahdollista, että oket itse aukonut päätäsi jollekin, ja sitten yllätyt kun saatkin täyslaidallisen takaisin. Kannattaa valita paremmin, se kenelle kettuilee, muuten voikin jäädä itse alakynteen.
Niin että tällainen vi*tuiluhierarkia
veikkaan yhdys sanoja