Mitä jos ensitreffeillä...
Yleinen mielipide treffeistä tuntuu olevan sellainen,että mies maksaa esimerkiksi ravintolalaskun, mutta mitäpä jos mies tekeekin niin, että ei tilaa itselleen mitään vaan ainoastaan tälle naiselle? Ihan kaiken mitä nainen haluaa ja maksaa hymyillen jopa laskun. Miten naisena reagoisit tähän asiaan?
Jos vaikka mies sanoo,että söin jo kotona, mutta syö sinä vain.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kivaa katsella kun lihava nainen syö.
Minua on muuten aina kiehtonut ajatus lihottaa nainen vaikka suppilolla ja letkulla syöttäen sinne reilusti yli 140 kilon rajan yläpuolelle. Siten voi saavuttaa jopa 180-200 kiloakin suht helposti, siihen voi joutua panostamaan useamman vuoden,mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkutensa eteen.
Eikös treffeillä ole tarkoitus tutkiskella ollaanko samalla aaltopituudella, ajatellaanko samallalailla ja voidaanko tehdä kivoja asioita yhdessä? Jos mies heti näyttää, ettei onnistu niin kannattaako tapailua enää jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kivaa katsella kun lihava nainen syö.
Minua on muuten aina kiehtonut ajatus lihottaa nainen vaikka suppilolla ja letkulla syöttäen sinne reilusti yli 140 kilon rajan yläpuolelle. Siten voi saavuttaa jopa 180-200 kiloakin suht helposti, siihen voi joutua panostamaan useamman vuoden,mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkutensa eteen.
Moni yh äiti olisi hyvä potentiaalinen aihio tuohon juttuun. Valmiiksi tukevahkoja ja intohimoisia ruuan suhteen.
Mitä tuossa niin ihmeellistä olisi? Vein kerran erään naisen lapsineen huvipuistoon ja maksoin kaiken vaikka en itse kivunnutkaan mihinkään hulluntavalla pyörivään laitteeseen lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa niin ihmeellistä olisi? Vein kerran erään naisen lapsineen huvipuistoon ja maksoin kaiken vaikka en itse kivunnutkaan mihinkään hulluntavalla pyörivään laitteeseen lainkaan.
Jos et ymmärrä, mitä tarkoittaa bisneslounas, juhlaillallinen jne., ei voi auttaa. Yhdessä ruokailu on kautta ihmiskunnan ollut bondaustapahtuma.
Nainen on aina pelkkä kuluerä. Aina jos joku kysyy miksi en ole ottanut muijaa itselleni niin näytän vain tiliotettani ennen ja jälkeen kun olin parisuhteessa ja hän yleensä ymmärtää asian välittömästi. Keskiverto naisen pitäminen kustantaa helposti 15 - 20 tuhatta per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina pelkkä kuluerä. Aina jos joku kysyy miksi en ole ottanut muijaa itselleni niin näytän vain tiliotettani ennen ja jälkeen kun olin parisuhteessa ja hän yleensä ymmärtää asian välittömästi. Keskiverto naisen pitäminen kustantaa helposti 15 - 20 tuhatta per vuosi.
Tuolla ylläpitäisi jo hevosen.
Yhteenveto.
Maksa kaikki, olet huono mies.
Älä maksa, olet huono mies.
Mutta mikä tekee kummassakaan tapauksessa naisesta ylivertaisen ja hyvän? Naiset ovat lojaaleja vain rahalle.
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, jos miestä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti ja tulotaso vaan mies ihan tieten tahtoen valitsee naisen sen perusteella, että sillä on kiinteä perse ja terhakkaat tissit. Työhaluton ja tuloton nainen on kallis ylläpitää, mutta onhan sen kanssa varmasti kiva liikkua ihmisten ilmoilla. Miehiä ei kiinnosta asiansa hyvin hoitavat naiset, ne kun ei tuhlaa ulkonäköön ja vaativat mieheltä muita ominaisuuksia kuin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Stadissa näkyy kalliissakin ravintoloissa jatkuvasti treffipareja. Keskustelusta näkee etteivät ole vanhoja tuttuja.
Jos haluat matalan tason naisen niin tarjoat matalan tason treffejä
Jos haluat kalliin maksullisen naisen, tarjoat kalliita treffejä. Jos haluat naisen joka ei ole ostettavissa ja rakastaa sinua aidosti, viet sen halvoille treffeille tai katsot tarjoutuuko se maksamaan osansa itse.
Miehen pitäisi siis syödä vaikka ei olisi nälkä? Sitten toisaalta naiset valittavat, että miehet syövät paljon?
Naisten logiikka on kummallista. Tuo riippuu kai siitä mikä aika kuukaudesta on milloinkin menossa. Tai no monen bimbon kohdalla persoonallisuus muuttuu monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
Mutta mikä tekee kummassakaan tapauksessa naisesta ylivertaisen ja hyvän? Naiset ovat lojaaleja vain rahalle.
Tai sitten mies voi keksiä jotain sellaista tekemistä, jota voi tehdä yhdessä ja joka sopii budjetille. Ilmaisia asioitakin on saatavilla.
Naiset ei ole mitään automaatteja, mistä seksi tipahtaa ulos, kun tarpeeksi syöttää kolikoita.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi siis syödä vaikka ei olisi nälkä? Sitten toisaalta naiset valittavat, että miehet syövät paljon?
Naisten logiikka on kummallista. Tuo riippuu kai siitä mikä aika kuukaudesta on milloinkin menossa. Tai no monen bimbon kohdalla persoonallisuus muuttuu monta kertaa päivässä.
Ihan tuohon verrattavaa on se, että mies ehdottaa naiselle luistelutreffejä. Sitten, kun he tapaavat luistelukentällä, mis sanookin, että luistele sinä, minä katson. Toooosi kivat treffit kummassakin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Stadissa näkyy kalliissakin ravintoloissa jatkuvasti treffipareja. Keskustelusta näkee etteivät ole vanhoja tuttuja.
Jos haluat matalan tason naisen niin tarjoat matalan tason treffejäJos haluat kalliin maksullisen naisen, tarjoat kalliita treffejä. Jos haluat naisen joka ei ole ostettavissa ja rakastaa sinua aidosti, viet sen halvoille treffeille tai katsot tarjoutuuko se maksamaan osansa itse.
Ja jos haluaa halvan mutta maksullisen naisen niin voi ottaa yh äidin. Rakkaudesta se ei tiedä yhtään mitään mutta osaa se lämmittää eineksiä mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
Tai sitten mies voi keksiä jotain sellaista tekemistä, jota voi tehdä yhdessä ja joka sopii budjetille. Ilmaisia asioitakin on saatavilla.
Ok. Lähetkö ongelle? Kahvit termokseen ja eväät kylmälaukkuun ja laiturille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat matalan tason naisen niin tarjoat matalan tason treffejäJos haluat kalliin maksullisen naisen, tarjoat kalliita treffejä. Jos haluat naisen joka ei ole ostettavissa ja rakastaa sinua aidosti, viet sen halvoille treffeille tai katsot tarjoutuuko se maksamaan osansa itse.
Ja jos haluaa halvan mutta maksullisen naisen niin voi ottaa yh äidin. Rakkaudesta se ei tiedä yhtään mitään mutta osaa se lämmittää eineksiä mikrossa.
Minustakin yh:n suurin heikkous on just tuo ruuanlaittotaito, ne kun eivät sitä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
Ok. Lähetkö ongelle? Kahvit termokseen ja eväät kylmälaukkuun ja laiturille?
Ennemmin museoon tai taidemuseoon. Myös ilmaiskonsertti torilla käy. Onkiminen ei ole ilmaista eikä minua kiinnosta katsoa, kun mies onkii.
Tuntuu niinkuin yrittäisi lahjoa syöttämällä
En haluaisi kenenkään deittailevan yli varojen. 1 entinen duunikaveri kertoi että tindertreffeillä varakkaiden on helppo yrittää loistaa ravintolan hinnalla. Ehkä osittainen tarkoitus on salaa juottaakin vähän...ja ehkä saattaa nainen pikku kiitollisuudenvelkaan. Ehkä nainen ei kehtaa lähteä heti ruoasta kotiin ja ehkä...hän suostuu ns. Jatkoille.
Ja kyllähän tuon on tarkoitus tehdä vaikutus - katso, tällaista elintasoa voin tarjota.
Tuo duunikaveri rupesinkin ehdottamaan kövelytreffejä jonka päälle hän tarjosi termarikahvit. Moni koki sen virkistävänä. Kävellessä ja siinä samalla jutellessa häipyy turha esittäminen.