Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konsti yöllä yskimisen vähentämiseen?

Vierailija
11.08.2024 |

Sairastin viime viikolla flunssan ja nyt mulla on ihan karsea jälkitauti. Saan yskänkohtauksia välillä muutenkin, mutta yöllä on tosi vaikea nukkua yskän takia. Mulla on askillinen sokerittomia kurkkupastilleja yöpöydällä ja niiden imeskeleminen auttaa vähän, mutta pastillit alkavat jo ällöttää. Veemäistä mennä töihin, kun yöunet ovat niin katkonaiset. Tiedätkö jotain konstia, joka auttaisi yskimiseen?

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on mahdollista niin joko etupään jalkojen alle ohuet kirjat ja apteekista respect yskänlääkettä. Otetaan yöksi koska kolmio. Itselläni jatkuva yskä niin näillä onnistunut. 

Eikös se kannata nostaa ennemmin yläpäätä?

Vierailija
102/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma hunaja-vesi nautittuna ennen nukkumaanmenoa. Hampaat pitää kyllä sitten vielä pestä.

Tätä mä harrastan! Kaksi-kolme mukillista pitkin päivää, ja illalla viimeksi ihan silkkaa hunajaa kielen alle!

Yskänlääke-sama kuin vettä joisit!

Kun on kunnon repivä yskä, hunaja auttaa yhtä paljon kuin karkin syöminen. Sen sijaan kodeiinia sisältävä yskänlääke auttaa oikeasti. Ei ole todellakaan sama kuin vettä joisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesko korona sitten piikkien ottamisen? Joko olet tajunnut että toistuvat flunssat johtuu ottamistasi piikeistä?

Mitkä toistuvat flunssat?

Ap

Kai se nyt on toistuvaa jos kesällä sairastaa flunssaa. Ei kukaan rokottamaton sairasta kesällä flunssaa, se on rokotettujen haittaoire.

Voisko saada lähteen tälle, että kesällä kukaan ei sairasta flunssaa? Oon mä aina joskus sairastanut, jopa lapsena. Muistan, kun jouduin olemaan ekat päivät poissa koulusta, kun olin kuumeessa.

Ap

Ihan yleistietoa. Flunssavirukset eivät elä kesäisin. Kuume voi johtua muusta kuin flunssaviruksesta.

Ei ole yleistietoa, vaan olet sen itse keksinyt. Mulla oli tuolloin juuri flunssa, jossa oli kuumetta. 

Virologit ja epidemiologit sanovat että flunssavirukset eivät elä kesäisin, se on fakta. Siksi flunssaepidemiat häviävät pohjoiselta pallonpuoliskolta aina kesäksi.

Vierailija
104/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile NAC eli n-asetyylikysteiini

Vierailija
105/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä alahuuli niskaan ja nielaise!..auttaa..

Vierailija
106/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesko korona sitten piikkien ottamisen? Joko olet tajunnut että toistuvat flunssat johtuu ottamistasi piikeistä?

Ap

Kai se nyt on toistuvaa jos kesällä sairastaa flunssaa. Ei kukaan rokottamaton sairasta kesällä flunssaa, se on rokotettujen haittaoire.

Voisko saada lähteen tälle, että kesällä kukaan ei sairasta flunssaa? Oon mä aina joskus sairastanut, jopa lapsena. Muistan, kun jouduin olemaan ekat päivät poissa koulusta, kun olin kuumeessa.

Ap

Ihan yleistietoa. Flunssavirukset eivät elä kesäisin. Kuume voi johtu

Älä jaksa jauhaa paskaa, lapsi. Yksikään virologi tai epidemologi ei sano, että virukset häviävät kesäksi, koska se ei yksiselitteisesti ole totta. Turha jankuttaa päivänselvää asiaa vastaan omien kuvitelmiensa pohjalta. 

Vierailija
107/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä ainakaan lapsia hanki. Tai lemmikkiä. Heidän yskänsä ja oksentelunsa (tai ihan vaan valvomisensa) se vasta valvottaakin.

Usko pois, sun yskä hellittää jollei nyt olisi jokin vakavampi tauti. Ensi yö saattaa jo olla helpompi. Ota viikonloppuna päikkärit, saat vähän univelkaa kuitattua. Loppuviikosta jo helpottaa, usko pois. Aivan erityisesti lähetän voimia ja jaksamista puolisollesi. Prinssin/prinsessan puolisolla on toisinaan vähän hankalaa."

Myöhäistä. On kaksi lasta ja lemmikkejä mulla on ollut 39 vuotta. Päikkäreitä en voi ottaa, kun kohta pitää mennä takaisin töihin. En tiedä, mistä tuon prinsessajutun sait. 

Ap

Hupsis. No, ei ole sitten oppi mennyt perille. 

Vierailija
108/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virologit ja epidemiologit sanovat että flunssavirukset eivät elä kesäisin, se on fakta. Siksi flunssaepidemiat häviävät pohjoiselta pallonpuoliskolta aina kesäksi.

Missä sanovat? Laita edes yksi lähde. Uskallatko?

Vierailija
109/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yskänlääke apteekista tai lekurilta reseptillä jos paha? Nuha pitäisi saada pois, toisaalta nenän kuivuuus voi lisätä tukkoisuutta, nenäöljy. Entä myös avaava valmiste hengitysteille, tosin ei lekuri taida helpolla antaa sellaista. Astmalääke on yksi avaava. Sitten on allergialääkkeitä jos on joku reaktio kehossa ja tulehduskipulääke pari kertaa, joskin vatsalle ab-piimä tai muu. Tyyny voisi olla niskaa tukeva, ei niskaan sattuva ja selkätyyny erikseen, kimmokas. Yrttihunajapastillit ovat suosikkini, joskus niistä voi olla pieni apu. -Joskus liika määrä lääkkeitä nenään voi pahentaa, jos nenä kuivuu liikaa. Onko juomaa kostukkeeksi kurkulle. 

Ei oo nuhaa eikä kuiva nenä. Nuha meni no ohi. Kysyn mieheltäni, onko hänellä vielä avaavaa lääkettä, voin kokeilla sitäkin. Olen ottanut noita pastilleja kurkun kostukkee

Aiheuttavat vielä vatsanväänteitä. Yskä voi olla myös yskänlääkkeestä tullutta refluksia. Kannattaa kokeilla pureskeltavalla Renniellä tai niletävällä Acidalilla tmv.

Vierailija
110/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ihan yleistietoa. Flunssavirukset eivät elä kesäisin. Kuume voi joht

Ei ole yleistietoa, vaan olet sen itse keksinyt. Mulla oli tuolloin juuri flunssa, jossa oli kuumetta. 

Ota selvää jos et usko.

Vierailija
111/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panacod ei hillitse yskää ja ihan turhan kova lääke sun hommaan. 

Minulle määrättiin aikoinaan Panacodia keuhkoputkentulehdukseen, kun en yöllä pystynyt nukkumaan yskiminen vuoksi. Auttoi kyllä, nukuin kuin tukki. Mutta onneksi antibiootit tehosivat tautiin hyvin nopeasti muutenkin. En kyllä usko, että Panacodia enää määrätään noin heppoisin perustein.

Vierailija
112/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Professori Doloris Cahill esimerkiksi.

Vierailija
113/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä jaksa jauhaa paskaa, lapsi. Yksikään virologi tai epidemologi ei sano, että virukset häviävät kesäksi, koska se ei yksiselitteisesti ole totta. Turha jankuttaa päivänselvää asiaa vastaan omien kuvitelmiensa pohjalta. "

Tuo taitaa nyt sekoittaa flunssan ja influenssan... 

Vierailija
114/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää jos et usko.

Otettu on ja siksi kaikki muut paitsi sinä tietävät, että flunssaviruksia on myös kesällä. Nyt voit mennä ulos leikkimään ja lopettaa tuon aivottoman vänkäämisen. Sai jo huomiota enemmän kuin tarvitset. 

Vierailija
115/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MISSÄ sanovat. Linkkiä kehiin!

Vierailija
116/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ihan yleistietoa. Flunssavirukset eivät elä kesäisin. Kuume voi johtu

Älä jaksa jauhaa paskaa, lapsi. Yksikään virologi tai epidemologi ei sano, että virukset häviävät kesäksi, koska se ei yksiselitteisesti ole totta. Turha jankuttaa päivänselvää asiaa vastaan omien kuvitelmiensa pohjalta. 

Kauhea länkytys piikkilobbarilta. Ota selvää äläkä viitsi nolata itseäsi enää enempää!

Vierailija
117/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea länkytys piikkilobbarilta. Ota selvää äläkä viitsi nolata itseäsi enää enempää!

Mistä piikeistä sä nyt höpiset? Ei flunssaan ole mitään pikkejä olemassa. Eikö autisti tajua, mikä ero on flunssalla ja influenssalla vai mistä tuo ölinä johtuu?

Vierailija
118/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flunssavirukset eivät elä kesäisin pohjoisella pallonpuoliskolla. Jos flunssia alkaa esiintymään kesällä, tiedämme että ne johtuvat koronarokotteesta.

prof. Doloris Cahill ennen koronapiikityksiä.

Vierailija
119/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flunssavirukset eivät elä kesäisin pohjoisella pallonpuoliskolla. Jos flunssia alkaa esiintymään kesällä, tiedämme että ne johtuvat koronarokotteesta.

prof. Doloris Cahill ennen koronapiikityksiä.

LINKKIÄ KEHIIIN! Kuinka helvetin vaikeaa on ymmärtää suomen kieltä?

Vierailija
120/149 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä piikeistä sä nyt höpiset? Ei flunssaan ole mitään pikkejä olemassa. Eikö autisti tajua, mikä ero on flunssalla ja influenssalla vai mistä tuo ölinä johtuu?

Koronapiikkilobbari, joka yrittää väittää että kesäflunssat eivät johtuisi koronapiikeistä. Flunssa ja influenssa johtuvat molemmat viruksista.  Ota autisti selvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän