Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on nälkä.

Vierailija
11.08.2024 |

Jääkaappi on ihan tyhjä. Rahaa olisi mutta en voi ostaa ruokaa koska rahat menee laskujen maksuun tasan 230 euroa. Kela tuet myöhästyy aina 3 viikkoa vähintään. Hakemuksen lähetin jo heinäkuun 18 päivä.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lainata 

Paljonko haluat??? 

Vierailija
102/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen näille uusavuttomille todellakin hernekeiton keittämisen opettelua kuivaherneistä. Löytyykö toista yhtä edullista proteiinipitoista keittoa noin halvalla?

En ole uusavuton mutta itse en tekisi noin paljon hernekeittoa, en niin paljon siit tykkää, harvoin purkillisen syön, makaronilaatikon mieluummin teen. 

Siksipä ensin ehdotinkin hernekeittotölkkien ostamista kaappiin.   Toisaalta, jos rahaa on todella niukasti, niin alkaa se kattilallinen hernekeittoakin kelpaamaan muutaman päivä ruuaksi jos fyrkat on loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos AP lähtisit kerään tölkkejä? Viis tyhjää tölkkiä niin saat jo paketin kaurahiutaleita. Kymmenen, niin saat vielä tölkin maitoa, on ruokaisampaa puuroa. Sillä pärjäät useamman päivän. 

Missähän päin Suomea saa paketin kaurahiutaleita 75 centillä? Enpä ole vielä moiseen törmännyt!

Vierailija
104/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos AP lähtisit kerään tölkkejä? Viis tyhjää tölkkiä niin saat jo paketin kaurahiutaleita. Kymmenen, niin saat vielä tölkin maitoa, on ruokaisampaa puuroa. Sillä pärjäät useamman päivän. 

Missähän päin Suomea saa paketin kaurahiutaleita 75 centillä? Enpä ole vielä moiseen törmännyt!

Meidän k - superissa maksaa noin 50cm k - menu kaurahiutaleet ja Lidlssä taitaa olla vielä halvempia. 

Vierailija
105/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän k - superissa maksaa noin 50cm k - menu kaurahiutaleet ja Lidlssä taitaa olla vielä halvempia. 

Siis 5Oc.

Vierailija
106/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismasta xtra pikakaurahiutale

Vierailija
107/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on raha tiukassa. Onneksi kävi tuuri perjantaina ja voitin kenosta 250 euroa.

Vierailija
108/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on ihan sikanälkä, kääk, mä oon laihiksella.

Vierailija
109/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta poka jatkossa rahapäivänä kaurahiutaletta pari pakettia ja makaronia muutama pussi.

Kun minulla oli rahat vähissä, keitin ruuaksi makaronia.

Kannattaa ostaa myös kananmunia. Niissä on ravintoa.

Vierailija
110/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta nälkä lähti kun kävin syömässä, suosittelen muitakin nälkäisiä kokeilemaan.

Sanoiko Harri Holkeri joskus noin?

Vierailija
111/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselle porkkanapihvejä 10 pakettia. Olen laihiksella ja syön kasvisruokaa pari kuukautta. Syön kanaa riisii , kasvispihvejä. En osta jauhelihaa pariin kuukauteen ja olenkin nyt 3 viikkoa ollut niin etten ole jauhelihasta tehnyt mitään ruokaa.

Vierailija
112/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi ap taitaa olla se, että ostat ruokaa, johon sulla ei ole varaa. Nyt ei kannata syödä pitzerioiden pitsoja ja grillistä ostaa mättöä.

Päivän aloitat kaurapuurolla ja kanamunalla. Tohon malliin. Energiankulutuskaan sulla ei voi olla järkyttävä koska spämmäät päivät pitkät aloituksiasi istuen puhelimella tai tietsikalla.

Tossua tossun eteen, ja mee vinkumaan naapureilta ruokaa lainaksi.

Jos Ap pitää pizzasta, niin kehottaisin ostamaan pakastepizzan tai pakkauksen, jossa on kolme pizzaa. Ostin hiljattain Lidlistä pakastepizzaa, jota myydään kolmen kappaleen pakkauksessa. Yhden söin jo ja kaksi muuta auttavat venyttämään ensi viikon budjettia.

Vierailija
113/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä on tullut syötyä kaurapuuroa monta kertaa.  Se on halpaa ruokaa. Pari nokaretta margariinia päälle ja hiukan maitoa.  En keksi mitään edullisempaa.

Vierailija
114/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta nälkä lähti kun kävin syömässä, suosittelen muitakin nälkäisiä kokeilemaan.

Sanoiko Harri Holkeri joskus noin?

Harri Holkeri käski köyhiä syömään silakkaa.

Vierailija
115/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko myydä itseäsi?

Minä voisin myydä, naisille tai miehille, mutta kukaan ei osta.

T. M52

Vierailija
116/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Syön nutrilettii.

Vierailija
117/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Syön nutrilettii.

Vierailija
118/121 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt nälkä, jääkaappi tyhjä, lähden kohta kirkon ruokailuun. Illalla menen lähikaupan -50% ale ostoksille ja muut normi ostokset.

Vierailija
119/121 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko myydä itseäsi?

Minä voisin myydä, naisille tai miehille, mutta kukaan ei osta.

T. M52

Takuulla ostaa. Joku itseäsi 20 tai 30vvanhempi.

Vierailija
120/121 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen eräpäivää voi sopia vähän myöhemmäksi ja maksaa sitten, kun kelasta tulee rahaa. Ehdotan myös visa-luoton avaamista, kun maksaa heti pois, kun ensimmäinen lasku tulee. Järkeäkin saa käyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan