Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on nälkä.

Vierailija
11.08.2024 |

Jääkaappi on ihan tyhjä. Rahaa olisi mutta en voi ostaa ruokaa koska rahat menee laskujen maksuun tasan 230 euroa. Kela tuet myöhästyy aina 3 viikkoa vähintään. Hakemuksen lähetin jo heinäkuun 18 päivä.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunat,perunat,puurohiutaleet edullista syötävää.

Vierailija
62/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hengen talous tuolla aloittajalla onkin. Ei tuttavia ei sukulaisia.

Jos olet nainen, niin löydät kyllä jonkun vanhapoika isännän tai vanhan miehen kenelle alkaa vaimoksi. Köyhä ei voi rakkauksia ajatella. Saat tuossa kuitenkin ruoan ja katon pään päälle.

Vierailija
64/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ap taitaa olla se, että ostat ruokaa, johon sulla ei ole varaa. Nyt ei kannata syödä pitzerioiden pitsoja ja grillistä ostaa mättöä.

Päivän aloitat kaurapuurolla ja kanamunalla. Tohon malliin. Energiankulutuskaan sulla ei voi olla järkyttävä koska spämmäät päivät pitkät aloituksiasi istuen puhelimella tai tietsikalla.

Tossua tossun eteen, ja mee vinkumaan naapureilta ruokaa lainaksi.

Vierailija
65/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos AP lähtisit kerään tölkkejä? Viis tyhjää tölkkiä niin saat jo paketin kaurahiutaleita. Kymmenen, niin saat vielä tölkin maitoa, on ruokaisampaa puuroa. Sillä pärjäät useamman päivän. 

Vierailija
66/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin löydät kyllä jonkun vanhapoika isännän tai vanhan miehen kenelle alkaa vaimoksi. Köyhä ei voi rakkauksia ajatella. Saat tuossa kuitenkin ruoan ja katon pään päälle.

Olen mies. Minulla vaimo tekee sapuskaa päivittäin. Kotiruokaa tekee. Tällä tavalla ruokakulut ei mene överiksi.

Vierailija
67/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Minulla vaimo tekee sapuskaa päivittäin. Kotiruokaa tekee. Tällä tavalla ruokakulut ei mene överiksi.

Sittenhän sinulla ei ole nälkä.

Vierailija
68/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksen lähetyksestä on jo 3,5 vk. Mikä kestää,? 

Vierailija
69/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölaskuihin saa 2 vk siirtoa kun soittaa ennen eräpäivää. 

Vierailija
70/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syö paskaa.

Hyi sua!! 

Vierailija
71/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saan ruuan joka päivä ja kattokin on pään päällä.

Vierailija
72/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me palstalaiset emme ole ottaneet hakemustasi vastaan, joten vastausta kysymykseesi ei taida tulla.

Vierailija
73/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapäivinä täytän  ale ruokia pakkaseen ja  kaurahiutaleet, makaronia, riisiä ja perunaa, niin on mistä ottaa kun rahat vähissä. 

Vierailija
74/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahani eivät mene myöskään överivuokraan. Oma tupa oma vaimo ja kotiruokaa päivittäin. Marjaisat maastot lähellä ja sieniä kasvaa jopa omalla tontilla.

Vierailija
75/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me palstalaiset emme ole ottaneet hakemustasi vastaan, joten vastausta kysymykseesi ei taida tulla.

Juu mutta ihmettelen mikä hakemus kestää noin kauan käsitellä? 

Vierailija
76/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahapäivinä täytän  ale ruokia pakkaseen ja  kaurahiutaleet, makaronia, riisiä ja perunaa, niin on mistä ottaa kun rahat vähissä. 

Meillä sama homma. Ilta-alesta -60 prossan ruokaa pakastimeen niin paljon kuin jaksan kantaa.

Vierailija
77/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta ihmettelen mikä hakemus kestää noin kauan käsitellä? 

Ap sen tietää, mutta ei vastaa, koska tämä on sitä päivittäistä säälin kerjäämistä/spämmäämistä.

Vierailija
78/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostapa näppäränä poikana rahapäivinä muutama hernekeittosäilyke kuivakaappiin pahan päivän varalle.

Nälissäsi voit sitten katsoa jääkaapin lisäksi toiseenkin kaappiin.

Vierailija
79/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma. Ilta-alesta -60 prossan ruokaa pakastimeen niin paljon kuin jaksan kantaa.

Viimeeksi ostin maksaa, jauhelihaa, kanasuikaleita, muikkuja.  Mulla on kauppa tosi lähellä.  Varmaan maaseudulla ei niin helposti ale ruokia ole saatavilla. ja matkat pitemmät asioimaan. 

Vierailija
80/121 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllkkejä nykyään vähemmän löytää eikä kolikoitakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän