Klassiset ja perinteiset nimet tytölle ja pojalle
On minulla etsinnässä.
Nimiä, joista pidän:
Lauri, Tommi, Mikko, Kaarle
Anna, Helmi, Sanna, Elina
Saa jatkaa :)
Kommentit (20)
Sinullahan on kauniita nimiä valittavaksi jo paljon. Olen jo 60, ja ehkä siksi en Tommia pidä klassikkonimenä, mutta kylläkin sen rinnakkaisnimet Tuomas ja Tuomo sopisivat mielestäni sarjaasi.
Omia suosikkejani ovat mm. Aino, Anna, Helena, Kerttu, Kristiina, Aurora, Lyydia; Johannes, Klaus, Heikki, Toivo, Voitto, Jaakko, Veli
mutta näitähän on loputtomiin - uusi vauva usein kertoo nimensä, kun häntä tarkemmin katsoo ja kuulostelee...
Aino, Lahja, Liisa, Juhani, Heikki, Juho
Omia suosikkejani tuon tyylilajin nimistä ovat Johannes, Markus, Tapio
Elina, Saara, Maria, Maija, Ellen ( kaikki muuten löytyvät isovanhemmistani, heidän lapsistaan tai sisaruksistaan)
Johannes, Viljami, Hannes, Joonatan.
Vierailija kirjoitti:
Sulo, ehdottomasti Sulo.
Tiedän useammankin Sulo-nimisen koiran.
Vierailija kirjoitti:
Pietu ja Ruut sisaruksille
Tarkoititko Pieru ja Pruut?
Antti, Jussi, Ville
Marja, Liisa, Veera
Kaksi nimeä vielä mistä olen alkanut näin neljänkympin hujakoilla pitää ovat Laila ja Leena. Mikseipä Leilakin, ja Aila.
Juhani ja Liisi tai Taavetti ja Tiina, niinkuin joululaulussa!
Laura, johanna, johannes, anders, lovisa, inkeri, maija, anna, ilmari,matias
Pellervo, Kullervo, Pärttyli, Kotivalo, Oivamieli, Hyväneuvo, Pellonpekko. Neljä jälkimmäistä ovat sukupuolineutraaleja. Tytön nimi voi olla Lovehetar.
Olen vuoden sisällä ollut töissä sekä vanhuspalvelussa että päiväkodissa ja samannimistä jengiä löytyy molemmista!
Hilmat, Huldat, Saimit, Elmat ja Kertut niin kuin Eerot, Laurit, Kaukot, Jaakot ja Arvot ovat hoidettavina tehostetussa palveluasumisessa kuin päiväkodissakin.
Ja hoitajina Sari, Mari, Johanna, Heli ja Sirpa.
;)
Saanko kysyä, miksi alapeukutatte aloitusta? Onko se tuo Sanna-nimi, joka hiertää?
Kiitos
/Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan on kauniita nimiä valittavaksi jo paljon. Olen jo 60, ja ehkä siksi en Tommia pidä klassikkonimenä, mutta kylläkin sen rinnakkaisnimet Tuomas ja Tuomo sopisivat mielestäni sarjaasi.
Omia suosikkejani ovat mm. Aino, Anna, Helena, Kerttu, Kristiina, Aurora, Lyydia; Johannes, Klaus, Heikki, Toivo, Voitto, Jaakko, Veli
mutta näitähän on loputtomiin - uusi vauva usein kertoo nimensä, kun häntä tarkemmin katsoo ja kuulostelee...
Iättömän kauniita ja tyylikkäitä nämäkin..
Heidi, Helena ja Helmi ovat minulla tytölle nyt harkinnassa.
/Ap
Retuliini
Kukkahattu
Joukopouko
Andyair