Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksuaalisuuteni vääristynyt?

Vierailija
06.02.2007 |

Onko niin, kun seksi oman tutun mieheni kanssa tuntuu ahdistavalta ja täyttää pään negatiivisilla ajatuksilla? Fantasioihini kuuluu vain seksi naisen kanssa, mutta lesbo en ole, kokeilin sitäkin eikä toiminut. Ainoa hyvä seksikokemus on miehen kanssa, joka ei ottanut minua tunnepuolella juurikaan huomioon, vaan täytti omia itsekkäitä tarpeitaan seksin kautta. Mutta jotenkin se tuntui ihmeen oikealta.

Nykyään en kerta kaikkiaan keksi, kuinka saada seksi tuntumaan hyvältä yhden ja saman miehen kanssa. Nyyh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten se vaikuta, että en arvosta itseäni yhtään.

t. 4

Vierailija
2/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ellei sitten se vaikuta, että en arvosta itseäni yhtään.

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ois ehkä hyvä selvittää itelles mitkä ne syyt on miksi noin tuntuu ja sit puhua miehes kanssa jos voisitte vaikka yhessä harjotella läheisyyttä. mulla ainakin on ollut samanlaisia tuntemuksia kun ei olla paljoo keretty olla yhessä, lastenhoidon takia.. ja sit pitäis vaan jaksaa sekstata. joskus kun käydään sit jossain kahestaan niin sovitaan että seksiä ei tarvi harrastaa kunhan ollaan vaan. se helpottaa.

Vierailija
4/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo aika erikoiselta kuulostaa. Onko sinulla lapsuudessa jotain selvittämättömiä (siis loppuunkäsittelemättömiä) kokemuksia? Millaisen seksuaalikasvatuksen sait kotoa?

Vierailija
5/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin fantasiat menee erään vanhemman ukkomiehen pariin jonka tunsin jo ennen miestäni ja jonka kanssa ei koskaan tehty mitään. Puhetta oli mutta ei pussaamista.

Vierailija
6/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelen tätä asiaa, tulen jollain tasolla vihaiseksi, en tajua miksi. Olen vihainen ja ajattelen, että miksi ihmeessä en tunne sen enempää halua häntä kohtaan, ja mistä se voisi johtua, koska rakastan häntä valtavasti. Meidän seksuaalisuutemme välille nousee vähän väliä omituinen muuri, jota en voi ylittää.

Rakastellessa saatan lipua jonnekin kauas ja lakata tuntemasta yhtään mitään. Oma itseni en osaa olla. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä, koska ero ei tule kyseeseen, mutta tämäkin asia on mieheni kanssa puhkikaluttu. Hän on hyvä ja hellä ja rakastaa minua, sama toisinpäin. Olen vain jotenkin merkillisellä tavalla aivan tyhjä, mitä tulee seksuaalisuuteeni.

Ja kyllä, minua on hyväksikäytetty, mutta en usko teorioihin joiden mukaan se vaikuttaa näin pitkälle elämään. Se asia on jo ylitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän