Miksi te-toimisto on ylipäätään olemassa?
Byrokratian vuoksi?
Töitä välittävät vuokratyöfirmat.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
Samat sanat, oletettavasti olet itse olevinasi töissä. Miksi haaskaat kallista työaikaa netissä roikkumiseen. TÖIHIN SIITÄ SAATANA
OLEN TAUOLLA SAATANA. ÄLYPUHELIN ON KEKSITTY
NYKYPÄIVÄN TYÖELÄMÄSSÄ EI OLE TAUKOJA, V***N LUSMU. TÖIHIN SIITÄ SAATANA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
Samat sanat, oletettavasti olet itse olevinasi töissä. Miksi haaskaat kallista työaikaa netissä roikkumiseen. TÖIHIN SIITÄ SAATANA
OLEN TUPAKALLA SAATANA ÄLYPAHVI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
NYKYPÄIVÄN TYÖELÄMÄSSÄ ON VAIN SAVUTTOMIA TYÖPAIKKOJA SAATANA ÄLYPAHVI
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa kansalaispalkka. Itsekin olen vain osatyökykyinen ja nykyisessä systeemissä ei töitä voi ottaa. Jos olisi kansalaispalkka, uskaltaisin ehkä perustaa yrityksen ja voisin tehdä töitä sen verran kuin jaksan.
Mäkin jäisin oitis työttömäksi kun tulisi. Luultavasti lövtisin lomaileen ja kiertämään Aasiaa. Onhan tässä jo veroja maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
HAHAHAHAHAH SUT NAURETTAIS ULOS TYÖPAIKOISTA JOS NOIN VÄITTÄISIT MELKEIN KAIKKI DUUNAREISTA POLTTAA SIIS KAIKKI ETTÄ MENE AUKOON
Kun pomo sanoo että täällä ei polteta tai tulee potkut niin se on sitten joko tai. Jos poltat, tulee potkut ja pääset tt-tuella tekemään samoja hommia. Jos hommat ei maistu, leikataan tt-tuki. Sitä ennen tietysti joudut käyttämään kaikki säästösi ja myymään omaisuutesi että yleensä saat sitä tt-tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
HAHAHAHAHAH SUT NAURETTAIS ULOS TYÖPAIKOISTA JOS NOIN VÄITTÄISIT MELKEIN KAIKK
JOPA MUN POMO POLTTAA PELLE
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhia, kuten kuntakokeilukin.
Huipputuotos oli Sannulin työkanava mikä menestystarina,jonka vain Sossut osaa.
Vierailija kirjoitti:
Minne katosi se 3kk välein puhelut ja työllisyys suunnitelmat?
Ovat ne olemassa. Oma virkailijani aktivoitui viikko sitten. Edellinen keskustelu oli tammikuussa. Niillä on kiire.
He soittelevat ja tarjoavat apua työnhakuun. Heillä.on yhteistyötä yritysten kanssa ja voivat suositella sinua niihinkin avoimiin työpaikkoihin joita ei näytetä hakutuloksissa. Odottelen että pääsen tähänkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne katosi se 3kk välein puhelut ja työllisyys suunnitelmat?
Ovat ne olemassa. Oma virkailijani aktivoitui viikko sitten. Edellinen keskustelu oli tammikuussa. Niillä on kiire.
Suosittelen olemaan itse yhteydessä, minullakin on suunnitelma voimassa koko ajan. Ovat toisinaan aktiivisesti yhteydessä, tähän vaikuttaa varmasti henkilökohtaiset aspektit.
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä ainakaan töitä saa.
Ei palkkatöitä tietenkään koska niihin ei pääse jos on cv:ssä aukko. Sen sijaan työkkäristä saa työttömien töitä kuten työkokeilua. Myös työkokeilussa voi rakentaa uraa halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä ainakaan töitä saa.
Ei palkkatöitä tietenkään koska niihin ei pääse jos on cv:ssä aukko. Sen sijaan työkkäristä saa työttömien töitä kuten työkokeilua. Myös työkokeilussa voi rakentaa uraa halutessaan.
Niitä työpaikkoja täytyy itse hakea, muista kehua itseäsi hakemuksissa, kirjoita asioita positiiviseen sävyyn. Pyri olemaan kohtelias.
Valvontaviranomainen. Täysin turha sellainen. Koko viraston voisi lopettaa, työttömien määrä siitä tuskin muuttuisi ja töihin sen lafkan kautta ei varmaan kukaan ole päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse todellakin toivon että pääsisin nopeasti töihin. Tämä te-toimiston asiakkuus ei kyllä työllistä kuin virkailijat.
Satojen Aktiivimalli3 hoitaa työttömyyden yhtä hyvin kuin te-toimistot: jos et hae töihin, tuet pienenee. Joten nälkä on siinä keppinä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömien kiusaamista varten.
Eivät he kiusaa vaan tekevät työtään. Teidän vihaajien vuoksi kärsimme muutkin valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Valvontaviranomainen. Täysin turha sellainen. Koko viraston voisi lopettaa, työttömien määrä siitä tuskin muuttuisi ja töihin sen lafkan kautta ei varmaan kukaan ole päässyt.
Osa valvontaa suorittavista tahoista on mielestäni hyväksi meille.
Tekee hyviä lankoja yliksellä. Servaa lampaat.
Vierailija kirjoitti:
Tekee hyviä lankoja yliksellä. Servaa lampaat.
Mitä tämä siis tarkoittaa?
Työttömien kyykyttämiseksi. Aiheettomien karenssien lätkimiseksi.