Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia ettei tykkää asiakaspalavelutöistä ollenkaan??

Vierailija
11.08.2024 |

Olen aika hiljainen ja päätin kokeilla tämäntapaista työpaikkaa. Minua uuvuttaa keskustella ihmisten kanssa, vaikka kaikki ovat olleet ystävällisiä minua kohtaan. Olen myös erittäin huono small talkissa, mutta olen harjoitellut sitä ja se on minusta raskasta ja rasittavaa kuitenkin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella intovertti ja erakko. Jos joutuisin asiakaspalvelu töihin, niin mä mielummin tap *aisin itseni.

Vierailija
22/24 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia ettei pidä asiakaspalvelutyöstä ainakin silloin, jos on saanut tarpeekseen nillittävistä asiakkaista joiden mielestä pitäisi olla kiitollinen siitä, että saa palvella heitä. Eli ei enää koskaan perinteisen tyylin aspaa missään muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi ne joka ikiselta työpaikalta löytyvät moottoriturvat, jotka kiertää työpisteeltä toiseen juoruamassa ja säksättämässä milloin mistäkin joutavuudesta ei hakeudu asiakaspalvelualalle ja johonkin ärrälle töihin.

Vierailija
24/24 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä erityisesti tykkää? Ekstrovertille voi olla hyvä opiskeluajan duuni, mutta harvoin kukaan erityisesti haluaa tehdä uran siellä.