Minne suuntautuu seuraava ulkomaan matkasi?
Kommentit (67)
Pariisiin muutaman viikon päästä.
Pohjois-Norjaan ensi kesänä.
Rantalomat on jo niin nähty. Kaupunkilomat on ihan kivoja, mutta nyt on taloudessa niin monta koiraa, että niiden kanssa en kaupunkilomalle lähde, eikä hoitajaa noin vaan saada. Eikä oikeastaan huvittaisi niistä olla erossakaan.
Pohjois-Norja on upea ja helposti saavutettavissa matkailuautolla koirienkin kanssa.
Sinne siis seuraavalla kesälomalla. Talvilomalla nautitaan mökillä aurinkoisista pakkaspäivistä.
En tiedä vielä. Kunhan siellä on lämmintä. Kap Verde voisi olla kiva kohde, tai Madeira.
Italiaan. Olen siellä puolet vuodesta.
Mekin käydään nyt syyskuussa juhlimassa mun synttäreitä Kreikassa viikon verran, seuraava varsinainen kunnon ulkomaanmatka on sitten Japani.
Kreikkaan syyskuussa. Miami alkuvuodesta. Molemmat lemppari kohteita.
Varmaan Egyptiin. Olin siellä tosin viime vuonnakin, mutta jäi kaivelemaan, kun en oikeastaan yhtään reissannut hotellia kauemmas. Olin telonut jalkani Suomessa ja hädin tuskin askelia pystyin ottamaan. Oli lähellä, että en olisi lähtenyt matkaan ollenkaan.
Mutta siis harkinnassa marraskuussa Egypti.
Kroatiaan. Taukoa matkailussa (korona ja rahapula) peräti 6 vuotta. Ihanaa lähteä syyslomalla!
Vierailija kirjoitti:
Irlanti olisi haaveissa. Vuokraisin auton ja ajaisin nähtävyyksiä läpi. Siellä on niitä kivikautisia reliikkejä vähän joka paikassa ja vanhoja linnan raunioita
Maaseutu voi ollakin vierailun arvoinen, mutta Dublin on tylsin näkemäni iso kaupunki.
Istanbuliin, sen jälkeen Malediivit.
Olen matkustanut vain vähän. Nyt eläkkeellä haluaisin nähdä mm. Alppeja, Berliinin, Pariisin ja Skotlantia sekä New Yorkin, mutta inhoan lentämistä ja Atlantin ylittävä lento on aika ahdistavan oloinen. Mutta siis mm. noista jokin voisi olla kohteena.
Tanskaan viikon kuluttua sukua tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua muualle kuin Norjaan. Jos uskaltaisin lentää, niin sitten Sveitsi, Itävalta ym.
Hyvät maata pitkin -kohteet, kunhan on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma mutta Suomeen jos toteutan harkinnassa olevan joululahjojen ostosmatkan.
Tekisi mieli lähteä hakemaan jotain suomalaista ja itsellekin tekisi mieli jälkiuunileipaa. Sitä aina pitää tuoda monta pakettia.
Muuta en ole vielä miettinyt. Täältä on niin helppo lähteä; omalla autolla, junalla, lentäen.
Missä on "täällä"?
Vierailija kirjoitti:
Leningradiin.
Matka menneisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut vain vähän. Nyt eläkkeellä haluaisin nähdä mm. Alppeja, Berliinin, Pariisin ja Skotlantia sekä New Yorkin, mutta inhoan lentämistä ja Atlantin ylittävä lento on aika ahdistavan oloinen. Mutta siis mm. noista jokin voisi olla kohteena.
Laivallaakin pääsee, joskin on kallista. Kestoahan ei eläkkeellä tarvitse miettiä.
En halua muualle kuin Norjaan. Jos uskaltaisin lentää, niin sitten Sveitsi, Itävalta ym.