Olen jokaisen naisen ihannemies
Olen 197 senttimetriä pitkä ja painan 95 kiloa. Olen erittäin urheilullinen ja lihaksikas. Penikseni on "työskentelykunnossa" 22 senttimetriä ja paksuuttakin löytyy mukavasti. Omaisuutta minulla on noin kaksi miljoonaa. Olen kaikin puolin erittäin komea ilmestys.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvasi??
Julkaisen vain alastonkuvia ja sellaisten linkitäminen tänne on sääntöjen vastaista.
- ap
Tän fleksausketjun voikin sit ilmoittaa poistoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvasi??
Julkaisen vain alastonkuvia ja sellaisten linkitäminen tänne on sääntöjen vastaista.
- ap
Kerron vain totuuden. Totuus on usein se mitä ihmiset eivät halua tietää.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvasi??
- ap
- ap
Kuten sinusta näkee, totuus on joillekin vaikeaa tajuta. Paskasta ei saa kultaa tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvasi??
- ap
- ap
Kuten sinusta näkee, totuus on joillekin vaikeaa tajuta. Paskasta ei saa kultaa tekemälläkään.
Miksi olet noin kiinnostunut ulosteista?
- ap
Ihan oikeesti, miten tällainen esikoulutason trolli voi saada näin monta kommenttia???
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti, miten tällainen esikoulutason trolli voi saada näin monta kommenttia???
Vaikka ehkä siltä vaikuttaakin, niin en ole trolli vaan totuuden kertoja.
- ap
Kait olet valkoisen karvan peitossa, valtavat jalat, tykkäät syödä lunta/jäätä ja asut syrjäseudulla. Jetiksi oot toki vähän lyhyt ja turhan puhelias, mutta menettelet.
Olet liian iso ja liian läski. Sori. Ja ei tota fyggee ole niin paljon että sillä kannattaisi leijua.
Täähän oli vaan jonkun keski-ikäsen möhömahan omaa unelmaa, mutta mun ihanteeseen liian pitkä, liian painava, todennäköisesti liian lihaksikas. Lisäks myös penis on liian pitkä, tollanen vaan satuttaa, myös liian paksun peniksen kanssa en laukea yhdynnässä kunnolla, joten sekin on mulle no no. Todennäköisesti oot myös älyttömästi liian vanha mun makuun ja sitä kautta et myöskään mun silmissä millään tasolla komea. Mut hyvä yritys. Niin joo ja mua ei kiinnosta toisen rahat, yleensä ne nousee vaan hattuun ja se on luotaan työntävää.
Peräluukkuunko ajattelit lykkiä, vai mitä teet 22 senttimetrillä? Paljon turhia senttejä.
Oletko se tumma komistus jonka kanssa tuli pari päivää sitten match, mutta et aloittanut keskustelua?
Että sellaista. No minä en halua miestä, joka luulee olevansa täydellinen. Itseasiassa en pidä edes noin pitkistä miehistä. He näyttävät vanhetessaan ihan kamalilta kiemuroilta selkäranka lyntyssä. Enkä kaipaa miestä, joka luule olevansa komea. Provohan tämä oli, mutta omasta mielestäni persoonallisuus saa sen ulkonäönkin viehättämään.
Mitä pidempi varsi, sen himmeempi lyhty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidempi varsi, sen himmeempi lyhty.
Kyllä. Ja nyt puhutaan todella pitkästä varresta.
- ap