Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jokaisen naisen ihannemies

Vierailija
10.08.2024 |

Olen 197 senttimetriä pitkä ja painan 95 kiloa. Olen erittäin urheilullinen ja lihaksikas. Penikseni on "työskentelykunnossa" 22 senttimetriä ja paksuuttakin löytyy mukavasti. Omaisuutta minulla on noin kaksi miljoonaa. Olen kaikin puolin erittäin komea ilmestys.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian pitkä ja iso. Sinulla on liian iso. 

Kaikenlisäksi olet aivan liian omahyväinen. 

Ei ole liian pitkä eikä iso, itse asiassa turhan kevyt minun makuuni ja pituuttakin voi olla enemmän, vaikka se aika hyvä onkin.

Omahyväisyyden tulkitsin tsoukiksi. Ellei ollut, niin vähän pahempi juttu.

Vierailija
22/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ihannemies on lyhyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna rahat

Vierailija
24/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
25/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 120 yhden yön juttua ja olen alle 170 cm mies. Rahaa on just sen verran että pärjään.

Vierailija
26/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi??

Vierailija
27/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, mutta lihaksista en pidä eikä kahden miljoonan omaisuus vielä ihan hirveän paljon ole, jos olet jo keski-ikäinen.

Kaksi miljoonaa on niin suuri summa, että vain hyvin harva tienaa sen verran koko elämänsä aikana.

Vierailija
28/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että itsensä kehuminen aiheuttaa monessa ärsyyntymistä. En voi sille kuitenkaan mitään, että olen kaikkien ihannemies.

- ap

Vierailija
29/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, mutta lihaksista en pidä eikä kahden miljoonan omaisuus vielä ihan hirveän paljon ole, jos olet jo keski-ikäinen.

Kaksi miljoonaa on niin suuri summa, että vain hyvin harva tienaa sen verran koko elämänsä aikana.

Pelkkä perheasunto hyvällä alueella pk-seudulla maksaa miljoonan... Mutta hieno saavutushan se on, jos rahat ovat itse tienattuja.

Vierailija
30/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä kirkkokuorossa toinen. 172 cm ja paino 78 kg. Harmaat hiukset ja todella mukava mies. Todella moni on jo päässyt testaamaan. 

Vierailija
31/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluais noin paksua. Ja pääsääntöisesti lähemmäs kaksimetriset on kroppansa mittasuhteiltaan aika karseita, hyväkroppaisia on ehkä promille tuossa pituudessa. 

Epäilen myös, että tuskin miellyttäisi muutenkaan ulkoisesti. Ja vaikka miellyttäisikin, niin viimeistään tuo itse rakkaus ja omakehu kyllä karkottaisi. 

Vierailija
32/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole jos hengaat AV:lla.

Vierailija
33/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole minun ihannemies. Minun ihannemieheni köllöttää sohvalla tvn ääressä nytkin. 

Ja olet vain surkea trolli. Oikeat miehet EIVÄT OLE ikinä tällä palstalla. 

Vierailija
34/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotoiminta ameeban tasolla ja homo. Seuraava!

Vierailija
35/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole minun ihannemies, sitäpaitsi tuo omakehu... se haisee, lemuaa

Vierailija
36/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava.

Vierailija
37/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä perheasunto hyvällä alueella pk-seudulla maksaa miljoonan... Mutta hieno saavutushan se on, jos rahat ovat itse tienattuja.

Eikä maksa.

Vierailija
38/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotenkin yhtään kiinnosta 🤣 ehkä se on se "unelmien täyttymys"-asenne.

Vierailija
39/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että itsensä kehuminen aiheuttaa monessa ärsyyntymistä. En voi sille kuitenkaan mitään, että olen kaikkien ihannemies.

- ap

Jep, sitä ei suomalaiselle sallita, täällä pitäis vaan dissata itseään eikä nähdä itsessään mitään hyvää.

Mun mielestä tää oli jotenkin äärettömän herttainen aloitus 😂

Vierailija
40/56 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ootko tyhmä vai etkö osaa lukea? Johan täällä moni on tyrmännyt tuon sinun harhasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi