Olen jokaisen naisen ihannemies
Olen 197 senttimetriä pitkä ja painan 95 kiloa. Olen erittäin urheilullinen ja lihaksikas. Penikseni on "työskentelykunnossa" 22 senttimetriä ja paksuuttakin löytyy mukavasti. Omaisuutta minulla on noin kaksi miljoonaa. Olen kaikin puolin erittäin komea ilmestys.
Kommentit (56)
Minulla on ollut 120 yhden yön juttua ja olen alle 170 cm mies. Rahaa on just sen verran että pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä, mutta lihaksista en pidä eikä kahden miljoonan omaisuus vielä ihan hirveän paljon ole, jos olet jo keski-ikäinen.
Kaksi miljoonaa on niin suuri summa, että vain hyvin harva tienaa sen verran koko elämänsä aikana.
Arvasin, että itsensä kehuminen aiheuttaa monessa ärsyyntymistä. En voi sille kuitenkaan mitään, että olen kaikkien ihannemies.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä, mutta lihaksista en pidä eikä kahden miljoonan omaisuus vielä ihan hirveän paljon ole, jos olet jo keski-ikäinen.
Kaksi miljoonaa on niin suuri summa, että vain hyvin harva tienaa sen verran koko elämänsä aikana.
Pelkkä perheasunto hyvällä alueella pk-seudulla maksaa miljoonan... Mutta hieno saavutushan se on, jos rahat ovat itse tienattuja.
Täällä meillä kirkkokuorossa toinen. 172 cm ja paino 78 kg. Harmaat hiukset ja todella mukava mies. Todella moni on jo päässyt testaamaan.
En mä ainakaan haluais noin paksua. Ja pääsääntöisesti lähemmäs kaksimetriset on kroppansa mittasuhteiltaan aika karseita, hyväkroppaisia on ehkä promille tuossa pituudessa.
Epäilen myös, että tuskin miellyttäisi muutenkaan ulkoisesti. Ja vaikka miellyttäisikin, niin viimeistään tuo itse rakkaus ja omakehu kyllä karkottaisi.
Et ole minun ihannemies. Minun ihannemieheni köllöttää sohvalla tvn ääressä nytkin.
Ja olet vain surkea trolli. Oikeat miehet EIVÄT OLE ikinä tällä palstalla.
Aivotoiminta ameeban tasolla ja homo. Seuraava!
Et ole minun ihannemies, sitäpaitsi tuo omakehu... se haisee, lemuaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä perheasunto hyvällä alueella pk-seudulla maksaa miljoonan... Mutta hieno saavutushan se on, jos rahat ovat itse tienattuja.
Eikä maksa.
Ei jotenkin yhtään kiinnosta 🤣 ehkä se on se "unelmien täyttymys"-asenne.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että itsensä kehuminen aiheuttaa monessa ärsyyntymistä. En voi sille kuitenkaan mitään, että olen kaikkien ihannemies.
- ap
Jep, sitä ei suomalaiselle sallita, täällä pitäis vaan dissata itseään eikä nähdä itsessään mitään hyvää.
Mun mielestä tää oli jotenkin äärettömän herttainen aloitus 😂
Vierailija kirjoitti:
- ap
Ootko tyhmä vai etkö osaa lukea? Johan täällä moni on tyrmännyt tuon sinun harhasi.
Ei ole liian pitkä eikä iso, itse asiassa turhan kevyt minun makuuni ja pituuttakin voi olla enemmän, vaikka se aika hyvä onkin.
Omahyväisyyden tulkitsin tsoukiksi. Ellei ollut, niin vähän pahempi juttu.