Voiko mies pelätä rakkautta
Voiko mies, jota petetty kipeästi aiemmassa suhteessaan, pelätä niin paljon, että vaikka olisi ihastunut/rakastumassa naiseen, menisi paniikkiin ja jättäisi kaiken sikseen ilman selityksiä?
Toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naiset joskus luulottelevat itselleen noin, mutta oikeasti jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta hän ei ole kiinnostunut. T. nainen
Siinä taas nainen yrittää sanoittaa miehen ajatukset vailla minkäänlaista tietoa todellisuudesta.
Tasan tarkkaan mies voi panikoida. Naisen on tehtävä valinta haluaako vielä yrittää ja voittaa sitä kautta miehen luottamuksen vai luovuttaako. Moni valitsee helpoimman tien.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naiset joskus luulottelevat itselleen noin, mutta oikeasti jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta hän ei ole kiinnostunut. T. nainen
Et taida tietää mitään miehistä ja kehittelet vain heistä tunnevammaisia kuvitelmia. Eli siis miesvihaaja.
Minä olin sellaisen pettämistä ja valhesirkuksen kohteena monta vuotta. Kyllä todellakin vaikutta siihen miten vuorovaikutan naisten kanssa sitten kun lähdin eron jälkeen taas treffailemaan. Vasta viimeisen parin vuoden aikana olen saanut itseni kunnolla kasaan enkä enään pelkää uusia ihmissuhteita.
M30
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan, kiinnostuneeltahan ihastunut mies tietysti vaikuttaa.
En haluaisi nyt naisten arvailuja, vaan onko jollekin miehelle koskaan käynyt näin. Voiko liian suuret tunteet pelottaa liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää mitään miehistä ja kehittelet vain heistä tunnevammaisia kuvitelmia. Eli siis miesvihaaja.
Minä olin sellaisen pettämistä ja valhesirkuksen kohteena monta vuotta. Kyllä todellakin vaikutta siihen miten vuorovaikutan naisten kanssa sitten kun lähdin eron jälkeen taas treffailemaan. Vasta viimeisen parin vuoden aikana olen saanut itseni kunnolla kasaan enkä enään pelkää uusia ihmissuhteita.
M30
Hyi kun autokorrekt taas pomppii kun poistin väliaikaistiedot. Hyhhyh. Pitää taas kouluttaa tekoälyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas nainen yrittää sanoittaa miehen ajatukset vailla minkäänlaista tietoa todellisuudesta.
Tasan tarkkaan mies voi panikoida. Naisen on tehtävä valinta haluaako vielä yrittää ja voittaa sitä kautta miehen luottamuksen vai luovuttaako. Moni valitsee helpoimman tien.
Elokuvissa on tämmöstä "mies pelästyy voimakkaasta rakkauven tunteistaan ja etääntyy".....Kyl se sitten totta on.
Kai voi, jos naisetkin voi.
Yleensä kyse kuitenkin taitaa olla kiinnostuksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai voi, jos naisetkin voi.
Yleensä kyse kuitenkin taitaa olla kiinnostuksen puutteesta.
Sitä kiinnostumista, tai sen kehittymistä voi olla vaikeaa tavoitella jos pelkää.. Ihan vaan tälleen sivuhuomiona.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi nyt naisten arvailuja, vaan onko jollekin miehelle koskaan käynyt näin. Voiko liian suuret tunteet pelottaa liikaa?
Kyllä.
Mies
Voi. Siveällä keskiajalla vanhurskas William de Pontfacy -rukka joutui kidutuskammioon. Ainoana kidutuksena häntä uhattiin lemmenjanoisella ja sangen muodokkaalla krouvinpitäjän tyttärellä, joka veisi hänet heinäkasaan ja opettaisi temppuja. Kuten ristinollaa. Epätoivoinen William tunnusti kaiken mistä häntä syytettiin ja keksi vielä itse lisää rikoksia ja niihin sopivia rangaistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mies
Onko katsomaton kortti jäänyt vaivaamaan jälkikäteen? Onko tullut tunne, että jotain tärkeää tuli missattua?
Kiitos asiallisesti vastanneille. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mies
Onko katsomaton kortti jäänyt vaivaamaan jälkikäteen? Onko tullut tunne, että jotain tärkeää tuli missattua?
Hankala sanoa.. En ehkä kumminkaan koska koen niiden naisten myös olleen hieman erilaisia kuin mitä oikeasti haen ja kaipaan. Tämä mielestäni liittyy siihen miten rikki olin. En ollut vielä ihan saanut itseäni rakennettua uudelleen enkä ollut edes kovin varma siitä mitä haluan.
En oikein edes mieti asiaa koska se oli sellainen välivaihe jonka aikana lehotyin paljon ihmisenä. Saatan olla väärässäkin ja siellä on kortti tai kaksi mitkä olisi kannattanut katsoa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mies
Hankala sanoa.. En ehkä kumminkaan koska koen niiden naisten myös olleen hieman erilaisia kuin mitä oikewasti haen ja kaipaan. Tämä mielestäni liittyy siihen miten rikki olin. En ollut vielä ihan saanut itseäni rakennettua uudell
Kehityin*!
Kauanko olette tapailleet? Kertoo ihmisestä myös paljon, jos selittämättä katoaa. Tarpeellista informaatiota ihan sen kannalta, että haluatko itse todella yrittää ihmisen kanssa, joka kiperän paikan tullen ottaa jalat alleen?
Tietenkään miehillä ei ole oikeita tunteita paitsi primitiivisiä agressioita ja seksuaalisia viettejä.
Minä olen alkanut pelkäämään rakkautta sitä enemmän mitä kauemmin olen naimisissa. Kohta karkaan pois.
N 61
Mietin juuri aivan samaa - telepatiako täällä toimii?
Vain tällä ajatuksella pystyn selittämään erään minua kerran kosineen miehen käytöksen (oli pakko siinä tilanteessa antaa rukkaset) muinoin ja jatkossa. Jos ajatus on oikea niin toivon että hän on jo päässyt pelon yli ja on rohkea mies.
Jos totta niin kohtalosta voi tulla hirveä kun kaikki asiat menevät päin honkia.
Rakkaus tekee kipeetä. Kipeempää kuin nyrkki tungettaisiin hanuriin.