Haittaako iso maha miehellä, jos on mukava ja kiltti muuten?
Kommentit (51)
Ei se hirveesti, jos pystyy kuitenkin lähtemään mun kanssa juoksulenkille. Ja suostuu syömään mun tekemää terveellistä ruokaa.
Kiitos, normaalivartaloinen mies. Rouva Palsanmäkihän sanoi yhdessä jaksossa, että hän pitää vatsakkaasta miehestä. Minusta mainittu mies näyttää siltä, kuin olisi yhdeksännellä kuulla raskaana. En haluaisi sellaisen kanssa petiin.
Seksin harrastaminen vaikeutuu mitä isompi maha. Pippeli piiloutuu.
Iso vatsa ei haittaa ulkonäöllisesti eikä vähennä rakkautta toista ihmistä kohtaan. Koen kuitenkin hieman myötätunnon sävyistä ahdistusta isovatsaisia miehiä nähdessäni ajatellessani erityisesti aivoverenkiertohäiriö- ja sydäninfarktiriskiä, joita iso vatsa lisää. On myös ikävää, jos jo melko nuoren miehen elämä rajoittuu jollain muulla tavalla lihavuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Lihavakin kai kelpaisi, kunhan olisi sitten edes väkivaltainen juoppo kusipää.
Eiköhän tuollaiset speksit täyttäviä löydy
Voin kertoa että mieheni maha oli iso kun aloimme seurustelemaan vuonna 2009. Painoi 114 kg tai jotain. Mutta mieheni päätti laihduttaa ja laihtui yli 30 kg.
Minä painoin v 2009 66 kg ja nyt painan 62 kg. Mieheni painaa jotain 92 kg nyt mutta on luvannut laihtua 10 kg ensi vuoden kesään mennessä kun täyttää 50v.
Ei kiinnosta mahakkaat miehet, mutta eiköhän niille löydy ihan riittävästi mahakkaita naisiakin. Jostain syystä mahakkaat miehet vain kokevat oikeudekseen lähestyä sporttista naista. Ei, vastakohdat eivät vedä toisiaan puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää isoista miehistä.
Niin siis pitkistä ja sopusuhtaisista. Ei mahakkaista.
Lihavakin kai kelpaisi, kunhan olisi sitten edes väkivaltainen juoppo kusipää.