Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joidenkin pitää ottaa aina mies kaikkiin tapahtumiin mukaan?

Vierailija
10.08.2024 |

Just suunnittelin, että tyttöporukalla mentäisiin siskojen kanssa ja näin käsitti myös vanhempi siskoni, mutta nyt nuorin sisko epävarma tuleeko yksin vai miehensä kanssa. Ensin alustavasti kysyi minulta olisimmeko kahdestaan samassa huoneessa, mutta sitten epäröi pitäisikö tulla miehensä kanssa. Tiedän, että hänen miehensä on muutenkin vaikea olla erossa, koska, kun suunniteltiin Pariisin matkaa, tuntui hänestä vaikealta neljän yön reissu erossa siskostani. Siskoni sitä vastoin olisi voinut paremmin lähteä reissuun kahdestaan minun kanssa. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on enemmänkin siitä, etten vieläkään ole hyväksynyt siskoni miestä ja vierastanut häntä todella paljon, vaikka hänessä ei mitään vikaa ole ja hän itse tervehti alussa minua, mutta en vastannut siihen

Miksi vierastat tätä miestä ja miksi ihmeessä et vastannut hänen tervehdykseensä?

Kuullostat aika jurolta juntilta suoraan sanottuna 

En ole tottunut siihen, että nuoremmalla siskollani puoliso eikä voida enää kahdestaan käydä melkein missään.

Ap

Mieluummin kuin keskustelisit siskosi kanssa tästä, ratkaisuksi et suostu tervehtimään hänen kumppaniaan jota hän rakastaa? 

Mistä näin juroa ja junttia porukkaa oikein sikiää?

Ollut vaikea aihe. Miten voisin sanoa: Minun vaikea hyväksyä, että olet jonkun kanssa? 

Vierailija
62/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman harmittaa sekin, että olen yrittänyt tulla itse vastaan tuossa vierastamisasiassa esimerkiksi tervehtimällä vaikkakin varovasti, mutta mies ei ole vastannut näihin. Ja kerran kun tarjosin siskolle ja miehellensä munkkikahvit, vain sisko kiitti, mutta ei mies. Niinpä epäilen, ettei kiitosta tule mieheltä myöskään hotelliyöpymisestä.

Ap

Siis eikö se mies puhu sulle mitään?

Ei, koska huomaa, että vierastan. 

Vauvat vierastaa. En ole koskaan kuullut, että aikuinen ihminen vierastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vain, että toivottavasti saan nyt muutettua asian ja alkaisi tuntua luontevammalta tervehtiä eikä tarvitsisi enää jännittää. Täytyy varmaan kiittää siskoani ja miestään siitä, että tulivat kutsumanani yhteiseen viikonlopun viettoon. Pitää vain yrittää olla normaalisti ilman jännittämättä. Näin ehkä huomaa mieskin, että olen muuttanut asennetta häntä kohtaan, jos huomaisi kiittää hänkin siitä, että pääsivät mukaan.

Ap

Tuskin, sisko tod näk kiittää siippansakin puolesta. Miehet harvemmin kiittävät. 

Vierailija
64/64 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain, että toivottavasti saan nyt muutettua asian ja alkaisi tuntua luontevammalta tervehtiä eikä tarvitsisi enää jännittää. Täytyy varmaan kiittää siskoani ja miestään siitä, että tulivat kutsumanani yhteiseen viikonlopun viettoon. Pitää vain yrittää olla normaalisti ilman jännittämättä. Näin ehkä huomaa mieskin, että olen muuttanut asennetta häntä kohtaan, jos huomaisi kiittää hänkin siitä, että pääsivät mukaan.

Ap

Tuskin, sisko tod näk kiittää siippansakin puolesta. Miehet harvemmin kiittävät. 

Näin taitaa olla, ikävä kyllä.