Miksi joidenkin pitää ottaa aina mies kaikkiin tapahtumiin mukaan?
Just suunnittelin, että tyttöporukalla mentäisiin siskojen kanssa ja näin käsitti myös vanhempi siskoni, mutta nyt nuorin sisko epävarma tuleeko yksin vai miehensä kanssa. Ensin alustavasti kysyi minulta olisimmeko kahdestaan samassa huoneessa, mutta sitten epäröi pitäisikö tulla miehensä kanssa. Tiedän, että hänen miehensä on muutenkin vaikea olla erossa, koska, kun suunniteltiin Pariisin matkaa, tuntui hänestä vaikealta neljän yön reissu erossa siskostani. Siskoni sitä vastoin olisi voinut paremmin lähteä reissuun kahdestaan minun kanssa.
Kommentit (64)
Joku provider-tradwife -kuvio? Pitäähän sitä omaisuuttaan pitää silmällä?
Joko on mustasukkainen mies tai sit ihan läheisriippuvainen puolin ja toisin!!
Raivostuttavaa
Eikö miehestä itsestäänkin tunnu oudolta olla pelkässä naisporukassa?
Miksi ihmeessä se mies haluaisi lähteä, jos ei edes halua puhua sinulle?
Puolisoriippuvaisuudessa samoja piirteitä kuin läheisriippuvuudessa.
Tai sit vaan rakastunut pariskunta joka ei halua olla erossa. Jännä miten täällä ei koskaan nähdä ns positiivista vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se mies haluaisi lähteä, jos ei edes halua puhua sinulle?
Koska pakko aina seurata puolisoaan kaikkialle. En ymmärrä miksei voi antaa välillä tilaa toiselle ja päästää myös yksin. Siskoni kokee aina asian niin, että harmittaisi, jos mieheltään jäisi jokin hänen kokemansa välistä ja siksi aina haluaa kysyä haluaako lähteä mukaan.
Ap
En tiedä miten pitäisi tehdä? Minähän se lopulta päätän tietysti ketkä haluan ottaa mukaan eikä sekään kiva, jos koen oloni epämukavaksi. Ehkä paras ratkaisu olisi pitäytyä tämän hetkisissä lähtijöissä eli jättää nuorempi sisko pois, jos ei yksin voi tulla.
Ap
Päivitys tilanteeseen: Kävi kuten arvelinkin eli sisko ilmoitti, ettei lähde. Sanoi syyksi, että kuitenkin valvoisin pidempään kuin hän eikä osaisi nukkua, koska majoitus kahden hengen huoneissa ja hänen olisi pitänyt yöpyä samassa huoneessa minun kanssa.
Pitäisikö tuntua kurjalta, koska olisi varmaan lähtenyt, jos olisi miehensä kanssa voinut tulla?
En tiedä miksi, mutta vierastan hänen miestään niin paljon enkä ole koskaan hyväksynyt ja niinpä todennäköisesti viikonlopun vietossakin olisin aika jännittynyt. Siksi ajattelin, että miksi tekisin oloani epämukavaksi?
Ap
Pitäisikö vain yrittää alkaa tulla toimeen? Ties vaikka matka vapauttaisi eikä vierastaisi enää, kun viettää enemmän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Päivitys tilanteeseen: Kävi kuten arvelinkin eli sisko ilmoitti, ettei lähde. Sanoi syyksi, että kuitenkin valvoisin pidempään kuin hän eikä osaisi nukkua, koska majoitus kahden hengen huoneissa ja hänen olisi pitänyt yöpyä samassa huoneessa minun kanssa.
Pitäisikö tuntua kurjalta, koska olisi varmaan lähtenyt, jos olisi miehensä kanssa voinut tulla?
En tiedä miksi, mutta vierastan hänen miestään niin paljon enkä ole koskaan hyväksynyt ja niinpä todennäköisesti viikonlopun vietossakin olisin aika jännittynyt. Siksi ajattelin, että miksi tekisin oloani epämukavaksi?
Ap
Pitäskö sun kasvaa aikuiseksi. Pakotat siskoasi valitsemaan itsesi ja miehensä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäskö sun kasvaa aikuiseksi. Pakotat siskoasi valitsemaan itsesi ja miehensä väliltä.
Entä jos ite haluaisit viettää illan naisporukan kesken? Etkö itse toimisi ap:n tavoin?
Kysyin eilen siskolta haluaisiko tulla miehensä kanssa, jolloin vastasi, että varmaan helpompi, koska ei tarvitsisi valvomista jännittää, kun ei oltaisi samassa huoneessa. Hän siis päätti lähteä mukaan ja hyvä näin, itselläkin helpottuneempi olo :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyin eilen siskolta haluaisiko tulla miehensä kanssa, jolloin vastasi, että varmaan helpompi, koska ei tarvitsisi valvomista jännittää, kun ei oltaisi samassa huoneessa. Hän siis päätti lähteä mukaan ja hyvä näin, itselläkin helpottuneempi olo :)
Ap
Lol, mikä läheisriippuvainen elämänankeuttaja.
Mikäli on noin vaikeaa ollaa erossa miehestään, niin miksi kutsua mukaan ankeuttamaan iltoja koskaan?
Miehenä ihmettelen samaa. Jos avovaimo haluaa kaupungille tai kissanristiäisiin, miksi minun pitää joka kerta raahautua mukaan. Ei kiinnosta juosta vaatekaupoissa ja Tupperware-kutsuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikäli on noin vaikeaa ollaa erossa miehestään, niin miksi kutsua mukaan ankeuttamaan iltoja koskaan?
Kyse on enemmänkin siitä, etten vieläkään ole hyväksynyt siskoni miestä ja vierastanut häntä todella paljon, vaikka hänessä ei mitään vikaa ole ja hän itse tervehti alussa minua, mutta en vastannut siihen. Näin ollut jo lähes kymmenen vuotta. Mielestäni tein oikean ratkaisun, kun kepuutin mukaan. Siskoni ei sitä paitsi sen takia ollut lähtemättä yksin, koska ei voi olla erossa miehestään vaan siksi, koska tietää minun valvovan paljon pidempään kuin minä ja tästä voisi joutua kärsimään samassa huoneessa, koska on herkkäuninen. Vaikka kuinka sanoin, että en tule valvomaan, minuun ei voi luottaa tässä asiassa, koska monesti kuitenkin lipsunut minulla valvomisen puolelle. Nyt siis minulla oma huone ja hän saa huoneen miehensä kanssa. Ehkä tätä voisi pitää pienenä hatunnostona, kun päätin ajatella kerrankin muitakin kuin vain itseäni. Olisi harmittanut, jos siskoltani olisi jäänyt välistä hieno hotellikokemus vain pikkumaisuuteni takia. Tällaisia arvontavoittoja kun tosi harvoin osuu kohdalle ja kyseinen hotelli normaalisti aika kallis. Ehkä voin tästä eteenpäin vähitellen alkaa hyväksyä hänen miehensä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyse on enemmänkin siitä, etten vieläkään ole hyväksynyt siskoni miestä ja vierastanut häntä todella paljon, vaikka hänessä ei mitään vikaa ole ja hän itse tervehti alussa minua, mutta en vastannut siihen. Näin ollut jo lähes kymmenen vuotta. Mielestäni tein oikean ratkaisun, kun kepuutin mukaan. Siskoni ei sitä paitsi sen takia ollut lähtemättä yksin, koska ei voi olla erossa m
Kyllä siinä miehessäkin joku vika on, jos ei puhu sinulle mitään tai vastaa tervehdykseen. Miksei hän halua tutustua paremmin sinuun, jotta ajan viettäminen yhdessä olisi mukavampaa? Miksi se olisi vain sinun vastuulla?
Korjaus edelliseen: Valvon siis paljon pidempään kuin siskoni.
Mikä siinä on noin vaikeaa sopia milloin miehen voi ottaa mukaan ja milloin ei?
Mitä? Mies ei tervehdi tai kiitä? :DDDDDDDDDDDDDDD Mitä ihmettä täällä tapahtuu