Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joidenkin pitää ottaa aina mies kaikkiin tapahtumiin mukaan?

Vierailija
10.08.2024 |

Just suunnittelin, että tyttöporukalla mentäisiin siskojen kanssa ja näin käsitti myös vanhempi siskoni, mutta nyt nuorin sisko epävarma tuleeko yksin vai miehensä kanssa. Ensin alustavasti kysyi minulta olisimmeko kahdestaan samassa huoneessa, mutta sitten epäröi pitäisikö tulla miehensä kanssa. Tiedän, että hänen miehensä on muutenkin vaikea olla erossa, koska, kun suunniteltiin Pariisin matkaa, tuntui hänestä vaikealta neljän yön reissu erossa siskostani. Siskoni sitä vastoin olisi voinut paremmin lähteä reissuun kahdestaan minun kanssa. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Jos mies ei käy jonnekin, niin ei käy. Jos on naisten juttu tai omat jutut. Miesten kanssa voi olla erikseen ja ehtii. Onko mies mustasukkainen. Keksikää sille miehelle siksi aikaa kotiin kivaa tekemistä tai muualle missä se yleensä viihtyy.

Vierailija
2/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisia. Kai siihen on jotain hämäriä psykologisia selityksiä, mutta itse ajattelen, että syyllä ei ole minulle väliä. Päätös liimautua puolisoon kuin hengenhädässä on jokaisen oma, eikä kuulu minulle. Monet sellaiset ystävyydet jäävät pois vuosien varrella, koska he ovat mieluiten yhdessä vain puolisonsa kanssa, sen sijaan että viettäisivät aikaa ystävien kesken. Onhan se surullista, mutta jokainen vastaa vain omista tekemisistään.

Kun lakkaa stressaamasta muiden päätöksistä, niin oma elämä helpottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian mustasukkainen kumppani. Ystävän mies on just tällainen, tunkee jokaiseen illanviettoon mukaan, ei saisi edes ostoksille mennä kaverin kanssa, vaan keksii tekosyyn että hänkin tarvitsee jotain kaupoilta, hän voi viedä meidät jne. eli naamioi sen hyväntahtoisuuteen. Mies itse kuitenkin käy festareilla, risteilyllä jne. ja niihin ei vaimolla ole mitään asiaa.

Vierailija
4/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin riippuu... Meillä on vaimon kanssa yks ns yhteinen kaveri. Raahaamassa vaimoa kokoajan jonnekkin. Ja kun tuo luuska on säälittävä vaimo ei kehtaa kieltäytyä. Muttakun haluaa viettää mun kanssa aikaa hän pyytää mut mukaan. Ja toivoo et viesti menisi joskus perille.

Vierailija
5/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toisaalta, ettei hänen miehensäkään ole päässyt minnekään heidän lapsensa syntymän jälkeen. Lapsi täyttää nyt kaksi ja siskoni suunnitteli vievänsä lapsen hoitoon siksi aikaa. Miehelleen ei halua jättää, koska huomannut, ettei tykkää jäädä pitkäksi aikaa kahdestaan lapsen kanssa, kun tarvitsee jatkuvaa vahtimista. Mutta on mies kuitenkin monta kertaa saanut olla yksin, kun siskoni ollut välillä yksin yötä lapsen isovanhempien luona. Mielestäni on epäreilua, että siskoni ei ole saanut yhtään vapaata. Sisko itsekin sanonut, että tekisi hyvää päästä jonnekin ensimmäistä kertaa.

Lisäksi mainitsen, että vierastan aika paljon hänen miestään. Tuntuisi siksi mukavammalta viettää aikaa vain siskosten kanssa. Sisko tietää asian ja sanoikin, kun puhuttiin viikonloppureissusta, että minä tietysti päätän kenet otan mukaan eikä pakko ottaa sellaisia henkilöitä, joita en halua. Itsestä tuntuukin hieman kurjalta, että olisinko kelju, jos en huolisi siskon miestä mukaan vaan siskon yksin? En usko, että tuon reissun aikana mikään muuttuisi vaan tuntuisi koko ajan vaivaannuttavalta. Siskoni laittoi asian nyt mietintään, mutta päätös tehtävä viikonlopun aikana.

Ap

P. S. Voitin siis majoituksen hotelliin ja saan ottaa 7 hengen seurueen sinne mukaan ja sattumoisin sekä siskoani että hänen miestänsä kiinnostaa ilmeisesti kyseinen hotelli eivätkä ole siellä koskaan olleet. 

Vierailija
6/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman harmittaa sekin, että olen yrittänyt tulla itse vastaan tuossa vierastamisasiassa esimerkiksi tervehtimällä vaikkakin varovasti, mutta mies ei ole vastannut näihin. Ja kerran kun tarjosin siskolle ja miehellensä munkkikahvit, vain sisko kiitti, mutta ei mies. Niinpä epäilen, ettei kiitosta tule mieheltä myöskään hotelliyöpymisestä.

Ap

Vierailija
7/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinne naisten alusvaateosastolle en halua miehiä. 

Vierailija
8/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tulee kysymättä miehensä kanssa kun olen kutsunut kaupungille tai retkelle Tallinnaan. Onkin entinen kaveri. Itse sinkku ja kurja olla kolmas pyörä kun heillä omat jutut. Ja joskus jopa naureskelivat minua yhdessä.

Vierailija
9/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman harmittaa sekin, että olen yrittänyt tulla itse vastaan tuossa vierastamisasiassa esimerkiksi tervehtimällä vaikkakin varovasti, mutta mies ei ole vastannut näihin. Ja kerran kun tarjosin siskolle ja miehellensä munkkikahvit, vain sisko kiitti, mutta ei mies. Niinpä epäilen, ettei kiitosta tule mieheltä myöskään hotelliyöpymisestä.

Ap

Siis eikö se mies puhu sulle mitään?

Vierailija
10/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apukoulu

Vierailija
11/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa haista just siltä että sä raahaat noita siskojas puol väkisin johonkin. Mies vierastaa... Varmaan joo jos alat ärsyttää.

Vierailija
12/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sitä ja minun mieheni tätä, vastaa ystäväsi, kun kysyt häneltä, mitä hänelle kuuluujotkut elävät miehensä ja lastensa kautta. 

Vierailija
13/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todella outoa jos tervehtiminenkin on noin iso juttu. Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä.

Vierailija
14/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todella outoa jos tervehtiminenkin on noin iso juttu. Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä.

Vierailija
15/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkivartijaksi? Eli gorillaksi? 

Vierailija
16/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis eikö se mies puhu sulle mitään?

Ei, koska huomaa, että vierastan. 

Vierailija
17/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on miesvauva. Heitä pitää vahtia koko ajan

Vierailija
18/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan. Jos mies ei käy jonnekin, niin ei käy. Jos on naisten juttu tai omat jutut. Miesten kanssa voi olla erikseen ja ehtii. Onko mies mustasukkainen. Keksikää sille miehelle siksi aikaa kotiin kivaa tekemistä tai muualle missä se yleensä viihtyy.

Juuri niin. Ja ruuat kaappiin valmiiksi, ja hätäpuhelinnumeroksi naapurin mummo

Tosiasiassa naiset takertuvat mieheen vain jos miehessä on pettäjäviba. Jos ei ole, miehen uskaltaa jättää ihan rauhassa itsekseen

Vierailija
19/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa haista just siltä että sä raahaat noita siskojas puol väkisin johonkin. Mies vierastaa... Varmaan joo jos alat ärsyttää.

No, en todellakaan. Siskoni ovat innoissaan ja kertoivat tietenkin lähtevänsä. 

Vierailija
20/64 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään omista liitosta huolimatta. Menkää myös omia juttuja.

Onnellinen lintu palaa takaisin. Ahdistaa toisen ihmisen menoista päättäminen.