Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen käyttää aikansa oikeasti kapakassa istumiseen päivällä? tai edes illalla?

Vierailija
10.08.2024 |

eikö se ole urpojen pajatsonpelaajien paikka jossa luetaan iltasanomia ja pelataan tyhmiä pelejä ja juodaan kaljaa koko ajan= ja musa on paskaa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit käy viinabaareissa ja pitää niitä myös.

Vierailija
22/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän käytte bordelleissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien ihailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käynyt missään baarissa. Ehkä siitä syystä etten juo ollenkaan alkoholia ja välttelen meluisia paikkoja. Mitä siellä ihmiset edes tekevät?

Tapaavat ystäviään. Sinulla ei vissiin ole sellaisia.

Vierailija
24/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Italiassa istutaan iltapäivästä alkaen aperitiiveilla kuppiloissa, ennen illallista. Ihan arkisin. 

Vierailija
25/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joille seura kelpaa ja on vara maksaa 6 egeä lasillisesta. 

Ap tais saada kämmentä ovella?

Vierailija
26/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähibaarissa on keskellä päivää lottovoittajat ja työttömät vetelemässä kaljaa.

Eipä tunnu paljon eroa heidän elämässään olla, samoja asioita tekevät joka päivä aamusta iltaan.

Vierailija
27/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset, kuten kansanedustaja Vornanen joka istui about 11 tuntia putkeen karaokeräkälässä. 

Vierailija
28/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eilen nuoruudenkavereideni kanssa baarissa vaihtamassa kuulumisia pitkästä aikaa. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan.

Onko aloittajalla jotain vikaa ymmärryksessä? Jonkinlaista älynpuutetta? Oletko uskovainen? Raittiina raivo tai muuten vain kolmevuotiaan tasolla ja kyselyiässä?

Kyllä uskovainen voi bissellä piipahtaa. Idea on siinä, ettei humallu ja alkoholisoidu, koska siinä elämän tärkein asia jää taka-alalle.

29/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynsien ihailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käynyt missään baarissa. Ehkä siitä syystä etten juo ollenkaan alkoholia ja välttelen meluisia paikkoja. Mitä siellä ihmiset edes tekevät?

Tapaavat ystäviään. Sinulla ei vissiin ole sellaisia.

Ei ole koskaan ollut muita ystäviä. Työkavereiden lisäksi mulla ei juuri muita ystäviä ole, vaikka eiväthän he mitään ystäviä ole, (puoli)tuttuja vain.

Vierailija
30/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen,ja seuraa hakeva...sieltä löytyy hengenheimolaisia ja petiseuraa..suosittelen..