Nautimme aamulla luksusaamaista terassillamme mies oli tuonut ökykaupasta herkkuja mm leikkeleitä ja neljänviljon leipää
Myös tuoreita hedelmiä kirsikkaa italiasta arbuusia quavakiiwi mehua ja kermaista luomu youkhurttia
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
😀😀😀Neljänviljon leipää.. En tiennyt sellaisesta, pitää kysyä lähikaupasta😀😀😀
Sitä myydään vain ökykaupoissa 🤌
Mulla oli vain ruislimppua, lisäaineetonta meetvurstia, maustamatonta jogurttia siemenillä/pähkinöillä ja kahvia.
Mikä ja missä on Suomessa ökykauppa?
Toiko neljä Viljoa? Siitähän teillä riemu repee
Kannasko sun miehes käyttää ne leikkelerahat sun mielenterveyslääkkeisiin?
Mitäs aloittaja tuumaa, kun nautin buffetaamiaista viinitilalla Italiassa, puolison ei tarvinnut vaivautua ökykauppaan. Ilmaisella parkkipaikalla vuokra-auto, mutta ilman vetokoukkua toki.
Täällä ei syödä viljon eikä alfredon puuroja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vain ruislimppua, lisäaineetonta meetvurstia, maustamatonta jogurttia siemenillä/pähkinöillä ja kahvia.
Voi ei, eikö lähiökykaupassa ollut youkhurttia? Pyydäthän kauppiasta tilaamaan sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀😀😀Neljänviljon leipää.. En tiennyt sellaisesta, pitää kysyä lähikaupasta😀😀😀
Sitä myydään vain ökykaupoissa 🤌
Varmaan niissä "oman kylän" riistäjäkaupoissa
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloituksethan on pupan ohella palstan parhaimmistoa!
Aivokuolleiden imbesillien huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Onks Viljoo näkyny?
Se syö yheksän.
Samanlainen aloitus oli täällä hiljattain, tosin oikeinkirjoituksen se aiempi sentään hallitsi.
Pikkasen erilainen ku meidän aamupala. Me syödään joka aamu aamupalaks miehen kanssa luonnon jogurttia Vi-siblinillä, koska molempien vatsa oireilee herkästi :D
Vierailija kirjoitti:
Melkein naurattaa tuo neljänviljon leipä. Raukka ei tiedä että nykyään leivän pitäisi olla hapanjuureen leivottua.
Ei mene kovin hyvin. Pelkkä p*llunkantotelinehän tuo sivistymätön ja äidinkieltään hallitsematon moukka on.
Taidat olla sinä itse tuo ap ja naisvihaa lietsomassa, Pasi.
Kommenteista ei näe sukupuolta, mutta asenteen näkee.
Spämmäys on säännöissä kielletty, ilmannettu.
Ap on mies.
Ökykauppa on K-market.
Neljän Viljon leipä?
Leikkeleet on rahvaan herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen aloitus oli täällä hiljattain, tosin oikeinkirjoituksen se aiempi sentään hallitsi.
Tämä sama on harva se päivä.
Mammat täällä katkerina kun joku nainen on osannut valita miehen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama on harva se päivä.
Siis roikut itse täällä joka päivä, aamusta iltaan arvatenkin?
Avohoidossa.