Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kuvittelevat olevansa viisaampia kuin itseään nuoremmat henkilöt vain sen takia että ovat vanhempia?

Vierailija
10.08.2024 |

Se että ovat viisaampia kuin mitä itse oli samanikäisenä kuin tämä nuorempi, ei tarkoita sitä, että olisi viisaampi kuin tämä nuorempi henkilö.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitä ylimielisyyttä ja henkimistä tuossa huomannut. Ehkäpä projisoit?

En.  Olen vain realisti.

Vierailija
82/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan totta että vanhemmat ei osaa käyttää tietotekniikkaa. Että osaa plärätä sitä sähköpostia töissä ei tarkoita että osaa mitään. Suurin osa +40v on täysin kujalla. Joten kuvailemasi kokemus on aistiharha. T. Office-kouluttaja

Käytän päivittäin eri ohjelmia työssäni ja ei ne nuoretkaan osaa esim. exceliä käyttää. "Hyi mä inhoon exceliä" eikä perusmuokkauksetkaan onnistu. Yritä sellaisen kanssa tehdä töitä, iun kaikki taulokot on päin p:tä.

-55 v.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhukset kuvittelevat että iän takia heitä pitää kunnioittaa. en todella kunnioita narsisti kesseleitä. kunnioitus pitää ansaita teoilla käytöksellä

Sama täällä, ikä ei tosiaankaan ole mikään saavutus, jonka takia pitää kunnioittaa jotain joka ei kunnioita muita. Poikkeuksena 90 v. ja sitä vanhemmat. Niiden möläytykset voi jättää omaan arvoonsa. Omat appivanhempani kuvittelevat, että heillä on joku oikeus kohdella meitä miten huvittaa ja aliarvioida osaamistamme, tietämystämme ja elämäämme.

Vierailija
84/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sitä ylimielisyyttä ja henkimistä tuossa huomannut. Ehkäpä projisoit?

En.  Olen vain realisti.

Ok. No kerropa realisti mikä tuossa on ylimielistä? Laitan aloituksen tuohon muistisi virkistämiseksi, niin katsotaan nyt sitä yhdessä.

"Miksi jotkut kuvittelevat olevansa viisaampia kuin itseään nuoremmat henkilöt vain sen takia että ovat vanhempia?

10.08.2024 | 09:25

Se että ovat viisaampia kuin mitä itse oli samanikäisenä kuin tämä nuorempi, ei tarkoita sitä, että olisi viisaampi kuin tämä nuorempi henkilö."

Vierailija
85/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut toopet luulevat vielä tuon lisäksi olevansa vahvempia kun ovat hiukan vanhempia..kyllä niitä sitten v--utti kun tuli kunnolla kulmaan nuoremmalta,ja pääsi itku..

Vierailija
86/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu aiheesta. Joku nuori voikin olla viisas ja valistunut monissa asioissa, mutta vanhemmat ihmiset ovat usein kokeneempia ja ymmärtävät syy-seuraussuhteita paremmin. 

Vierailija
87/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka vähiten mistään tietää, luulee aina itsestään eniten liikoja, ja on herkemmin muita väheksymässä ja aliarvioimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä