Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Filippiiniläiset hoitajat maksavat 780 euroa vuokraa 410 euron asunnosta Rautavaaralla

Vierailija
10.08.2024 |

PALVELUYHTIÖ Barona on hankkinut Rautavaaralla työskentelevälle kahdelle filippiiniläisille hoitajalle asunnon, josta yhtiö itse maksaa kuussa 410 euroa vuokraa, mutta hoitajilta se veloittaa 780 euron kuukausivuokran.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas seuraava maa joka ei kohta luovuta Suomeen kansalaisiaan...

Vierailija
2/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barona vissiin vuokraa sitä kalustettuna? Ainahan kalustettu on tyhjää kalliimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltä se on pois jos fiksu, ahkera ja lahjakas menestyvä ottaa rahat pois kuljeksimasta. 

Vierailija
4/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barona vissiin vuokraa sitä kalustettuna? Ainahan kalustettu on tyhjää kalliimpi.

5000€ kalusteet/v?   Eli ikeasta joku pöytä, pari tuolia ja loppuun rynkytetty sänky.  Saiko filippiiniläiset valita haluaako kalustamattoman vai kalustetun?

Onhan toi nyt aivan sairasta p*askaa ja kusettamista.

Vierailija
5/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippaa koijataan!

Vierailija
6/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kertonut niille?

Vierailija
7/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon maksa tavalliset huonekalut ja ottavat monta sataa kuussa extraa. Nehän tulee tänne riistettäväksi. Otetaan maksimaalinen työpanos minimipalkalla ja vielä jos saadaan kiskottua asunnostakin reilu voitto.

Vierailija
8/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että kukaan ei luovuta suomalaisille enää mitään. Jopa naiset ovat laittaneet haaransa kiinni, sillä eivät halua synnyttää tänne. Ette saa työntekijöitä ulkomailta, ette lapsia. Vain pakolaisia, eli aggressiivisia mieslapsia

Vierailija
9/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5000€ kalusteet/v?   Eli ikeasta joku pöytä, pari tuolia ja loppuun rynkytetty sänky.  Saiko filippiiniläiset valita haluaako kalustamattoman vai kalustetun?

Voihan ne muuttaa siitä pois ja vuokrata itse suoraan, jos haluavat asunnon itse kalustaa ja varustella.

Vierailija
10/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filippaa koijataan!

Niin, eikä ne ite edes tajua sitä!

Vierailija
11/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne muuttaa siitä pois ja vuokrata itse suoraan, jos haluavat asunnon itse kalustaa ja varustella.

Voivatko?   Vai löytyykö sopparista pieni präntti jossa mainitaan että työntekijä sitoutuu vuokrafirman osoittamaan asuntoon kuluineen....?

Vierailija
12/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että kukaan ei luovuta suomalaisille enää mitään. Jopa naiset ovat laittaneet haaransa kiinni, sillä eivät halua synnyttää tänne. Ette saa työntekijöitä ulkomailta, ette lapsia. Vain pakolaisia, eli aggressiivisia mieslapsia

Tämä taitaa olla just näin.

Vierailija
13/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippaa koijataan!

Niin, eikä ne ite edes tajua sitä!

Ja suomalaiset ovat muka rehellistä kansaa. 

Vierailija
14/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivatko?   Vai löytyykö sopparista pieni präntti jossa mainitaan että työntekijä sitoutuu vuokrafirman osoittamaan asuntoon kuluineen....?

Niillä on kahden vuoden vuokrasopimus Baronan kanssa.

Vierailija
15/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No löytyykö?

Vierailija
16/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kahden vuoden vuokrasopimus Baronan kanssa.

Asunnosta vai työpaikasta?

Vierailija
17/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavaaralta ei ole pitkä matka Kuopion Ikeaan, ja olisivat nämä työntekijät takuulla saaneet halvalla itsekin kalustettua asunnon, omalla maulla. Ihmiskauppaa tämä on. Rautavaaran kunnanjohtaja on jo puuttunut asiaan. Toivottavasti moni ottaa opiksi, riisto on riistoa, oli se sitten 1900-luvun alussa tai tällä vuosikymmenellä.

Vierailija
18/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kahden vuoden vuokrasopimus Baronan

No mitäpä luulet, jos ihminen lennätetään vuokrafirman toimesta toiselta puolelta maailmaa tänne?  Tuskinpa filippiiniläiset on jätetty omine nokkineen etsimään asuntoa, vaan jalomielisesti tarjottu ratkaisu siinä työsopparin kirjoittamisen yhteydessä.

Vierailija
19/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä rekrytoinneista on valitettu että ihmiset jotka tulevat tänne töihin on joutunut sitoutumaan yhteen työpaikkaan. Tälläistä orjuutta ei ole edes suomalaisella. Myös kalusteet on ihan törkeän hintaisia. Monesti myös asunnot pikku kylissä ja kaupungeissa jossa paikallinen kiinteistö grynderi hieroo käsiään kun saa asukkaan tyhjillään olevaan home luukkuun. Säälittää näiden ihmisten puolesta. Vielä minkälainen takapajula tästä maasta välittyy ulos.

Vierailija
20/71 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautavaaralta ei ole pitkä matka Kuopion Ikeaan, ja olisivat nämä työntekijät takuulla saaneet halvalla itsekin kalustettua asunnon, omalla maulla. Ihmiskauppaa tämä on. Rautavaaran kunnanjohtaja on jo puuttunut asiaan. Toivottavasti moni ottaa opiksi, riisto on riistoa, oli se sitten 1900-luvun alussa tai tällä vuosikymmenellä.

Jep. Jo yhden kuukauden erotuksella olisi saanut peruskalusteet hankittua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi