Onko muita, joita ei haittaa Suomen huono Olympia menestys?
Mitä väliä tuleeko mitaleja etenkin lajeista, joita kukaan ei edes seuraa. Eihän meitäkää kiinnosta saiko joku random maa pronssia purjehduksesta tms. Ei Suomelle mitään hyötyä ole mitaleista. Itse en tukisi huippu-urheilua verorahoilla.
Kommentit (47)
Ei kiinnosta tulokset. Urheilunaisten peppuja katselin 3 viikkoa 🤗
Ensi viikolla ei muista enää koko kisoja. Kohta on talvi ja Iivo Niskanen taas voittaa, tai sitten ei, mutta Kläbo kyllä voittaa.
Ei haittaa. Jos ei ole tarpeeksi hyviä urheilijoita omassa kotimaassa, niin miksi sen pitäisi haitata mua?
Ihan kiva niitä oli seurata näinkin. Niin läheltä joskus mitali liippasi että sai jännittääkin.
Muutama päivä menee niin kukaan ei muista näitä kisoja enää. Joten ihan sama. Uusia kisoja tulee.
Suomessa panostetaan liikaa jääkiekkoon ja muut lajit jää ilman. Jääkiekko on liian iso juttu. Siihen pitää tulla muutos. Rahaa ja panostusta myös kesälajeihin ja yksilölajeihin muutenkin. Urheilijoille somekielto, puhelimet pois ja unta palloon kun on levon vuoro. Treeniä myös enemmän ja kunnollista ravintoa.
Suomalaiset urheiljat turisteina Pariisissa. Vähänkö on naurattanut menestys ja kun katsoo niitten selityksiä, itkupotkuraivareita, rähmälleen menoja, hämmästyneitä ilmeitä suorituksissa niin ovat kyllä hassunhauskoja, näkee että ollaan itäblokkimaisia ja metsäkansaa käytökseltään. Apurahat pois ja valmennusjohto vaihtoon. Miksi ei oteta mallia niistä urheilijoista jotka menestyvät vuodesta toiseen, harjoittelumäärät, tekemiset ja käytöstavat, suomalaisilla on huono ryhti ja sellainen ujous, että anteeksi nyt kun olen täällä. Ihan hassunhauskaa on kyllä ollut katsoa, hyvät naurut on saanut nauraa vaikkapa naisten keihäänheiton karsinnassa, tosin ei sitä voinut kaikilta osin katsoa, myötähäpeä oli suuri. Voi että!