Nelikymppisellä sinkkuäidillä kova vienti Tinderissä
Nuoremmat miehet on kiinnostuneita.
https://www.hs.fi/elama/art-2000010401895.html
Näinhän se tosimaailmassa menee.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
"Joo, on varmaan kiva toimia monen miehen patjana? Eivät miehet mitään vakavaa yleensä yh-äidin kanssa halua. Se että miehet kehuvat yh-äitiä kauniiksi jne. on sitä varten, että saisivat seksiä tältä yh-äidiltä. Monesti nähnyt, kun eräs vanha luokkalainen, joka on yh ja miehiä kyllä on jonoksi asti riittänyt. Mutta mitään vakavaa suhdetta ei ole vieläkään syntynyt. Miehet ovat seurustelleet 2 viikkoa - 9 kuukautta, yh kanssa ja sitten jatkaneet matkaansa."
Ihan normaalia nykyään, että toimitaan noin yh-äidin kanssa. Mies voi seurustella helposti vuodenkin tai parikin yh-äidin kanssa, jos saa tältä säännöllisesti seksiä. Mies vain valehtelee, että välittää naisesta, jne. ja nainen uskoo. Sitten kun on aika miehen perustaa oma perhe tai jotain muuta vastaavaa, niin jätetään yh-äiti taas yksin. Kun ei alunperinkään miehellä ollut mitään vakavia tunteita yh-äitiä kohtaan, kunhan vaan piti hauskaa ja sain omat
En usko, että kukaan mies jaksaisi vain seksin takia seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia, vuosikausia! Eli käytännössä leikkiä lasten isää.
Ehkä kuukauden pari max.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa nelikymppisessä naisessa nyt yht'äkkiä muka on? Sellainen nainen ei enää leiki asioilla vaan tietää mitä haluaa ja osaa ottaa elämän jo tosissaankin. Voisin heti ottaa kaks sellaista..en muuten,mutta ne eivät jaksa kuitenkaan varttia pidempään ilman taukoa..
ei nelikymppisessä naisessa mitään vikaa ole, kunhan sillä ei ole ä päriä.
Nelikymppisen naisen lapset ovat keskimäärin jo noin 25 vuotiaita ja niilläkin jo kymmenvuotiaita lapsia, eli ei ne mummot nyt niin huonoja ole.
ei se lapsen elatus lopu 25 vuoteen. usein yh-mammojen lapset ovat vuokralla-asuvia sossunpummeja, kuten yh äitinsäkin. sitten saatkin maksaa niiden tatuoinnit ja huumeet, kun niiden rahat ei riitä varastelusta huolimatta.
Joku niiden yh lasten isä on kuitenkin. Lähtenyt ja jättänyt kasvattamaan lapset yksin. Vai itsekseenkö ne äidit on lapsensa alulle laittaneet?
En nyt oikein ymmärrä, mitä luulet tuolla typerältä provolla saavuttavasi. Eikö kukaan anna sinulle, vai mistä moinen viha?
No, tuo jutun nainen on lähinnä nolo. Nolo oli myös se nelle/nette mikälie, tatuoitu parikymppinen, temppareissakin ollut, joka tämänpäivän iltiksessä kehui seksielämäänsä.
Kaikkihan sitä tekee, mutta on mielenköyhyyttä jakaa se tieto lehdessä.
Minä olen ollut yh 14 vuotta. Olen ollut tinderissä ym, mutta koska en etsi seksiseuraa, ei muuta ole löytynyt. Tietenkin minulla on seksiä ollut, mutta vain yhden vakkarin kanssa. Se on paljon miellyttävämpää kuin hypätä miehestä toiseen ja kumpikin tietää homman juonen. Suhdetta ei ole, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa nelikymppisessä naisessa nyt yht'äkkiä muka on? Sellainen nainen ei enää leiki asioilla vaan tietää mitä haluaa ja osaa ottaa elämän jo tosissaankin. Voisin heti ottaa kaks sellaista..en muuten,mutta ne eivät jaksa kuitenkaan varttia pidempään ilman taukoa..
ei nelikymppisessä naisessa mitään vikaa ole, kunhan sillä ei ole ä päriä.
Nelikymppisen naisen lapset ovat keskimäärin jo noin 25 vuotiaita ja niilläkin jo kymmenvuotiaita lapsia, eli ei ne mummot nyt niin huonoja ole.
ei se lapsen elatus lopu 25 vuoteen. usein yh-mammojen lapset ovat vuokralla-asuvia sossunpummeja, kuten yh äitinsäkin. sitten saatkin maksaa niiden tatuoinnit ja huumeet, kun niiden rahat ei
Niinhän se yleensä taitaa olla, että yh äiti opettaa omat virheensä lapsilleen jotta lapset osaavat sitten toistaa ne kaikki. Se on niin surullista, että lapselta puuttuu se isällinem rakastava kuri ja elämänviisaus.
Hassua sinänsä, mutta niin yh:n lapset kuin hyvienkin perheiden lapset käyttävät samaa lausetta.. " Tiedätkö kuka isäni on?!". Merkitys vain on eri, sillä yh:n lapsi ei tiedä sitä itse ja kysyy sitä siksi ja taas hyvän perheen lapsi on yleensä tunnettu ja merkittävä henkilö jonka pelkkä nimi avaa lapselle ovia.
Mitä sinä sekoilet?
Miksi yh.n lapsi ei tuntisi isäänsä. Moni päätyy eroamaan siksi, että suhde ei toimi. Minä totesin, että on parempi olla yksin, kuin huonossa suhteessa, joten erottiin. Kasvatin lapset yksin, mutta heillä on hyvät välit isäänsä, jota tapaavat säännöllisesti. Tottakai, hän on heidän isänsä!
Onneksi lapset ovat jo sen ikäisiä, ettei minun tarvitse olla isän kanssa tekemisissä. Sen verran painavat syyt eroon oli. Uutta suhdetta en ole halunnut.
Ihan olen töissä käynyt, asun omassa omakotitalossa, lapset on opiskelleet ja elämä on ihan normaalia. Erona muihin on vain se, että olen talouden ainoa aikuinen.
Pelkkää seksiseuraa en ole koskaan etsinyt. Arvostan itseäni sen verran, etten sellaiseen alennu.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sillä on väliä kun tuolla tavalla lapsellisesti yleistetään. Kaikki ei todellakaan ole helppoja.
Ympäriinsä panevat miehet on äärettömän helppoja, mutta aina vain naisia mollataan.
N45"
Minäkin olen teoriassa äärettömän helppo mies, mutta en vain pääse panemaan. Eli silloinko minä en ole helppo, koska en pane ympäriinsä? Kyllä varmasti olisin.
Eli panisist jos vain joku antaisi sinulle. Sinähän sanoit, ettet pääse panemaan...
Jotta et olisi helppo mies, sinulla pitäisi olla tarjontaa, jota et käytä. Nythän ongelmasi on, ettei kukaan edes tarjoa sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajuu miten tolla on mitään vientiä
Voi sitä panna, mutta ei sen kummempaa.
Kuka nainen haluaa miehen, joka käy panemassa ketä tahansa?
En minä ainakaan. En panoksi ja vielä vähemmän suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Feikki uutinen, ton nimistä henkilöä ei ole edes olemassa ja juttu vain tilaajille.
??? Googlella löytyy useita juttuja ja kuvia hänestä.
Mä olin parisuhteessa nelikymmpisenä yh:na.
Tarpeeksi kun nainen innostuu määrättömästä tarjonnasta ja ehkä miesseurasta niin lapset saattaa jäädä toiselle sijalle ja alkaa tuntumaan rasitteelta joka haittaa hauskaa harrastusta. Noin niinkuin yleisellä tasolla.
Sopivassa määrin saattaa auttaa jaksamaan lapsiarkea väliajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei kiinnosta itseämme vanhemmat naiset. ~Mies26
Mutta... Mutta... Keski-ikäisillä naisilla vientiä. Uskokaa! Uskojaa nyt! Keski-ikäiset naiset saavat seksiä nuorilta miehiltä!
Jänisnaaraskin antaa nuorempien urosten harjoitella mutta kun tuntee että on aika lisääntyä niin silloin pääsee alffaurokset pukille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta... Mutta... Keski-ikäisillä naisilla vientiä. Uskokaa! Uskojaa nyt! Keski-ikäiset naiset saavat seksiä nuorilta miehiltä!
Ei ole kaikilla. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hesari voisi kirjoittaa vastaavan artikkelin nelikymppisestä sinkkumiehestä. Jännityksellä jäämme odottamaan.
Ja sen haastateltavan pitäisi myös olla yh-isä
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä pyyhkivät kaikki profiilit oikealle. Itselläni oli ikähaarukka muistaakseni 25-40 ja sain 8 500 tykkäystä kahdessa viikossa. Ikää mulla on 42..
Kai nyt on jos olet ilmaissut tuommoisella ikähaaeukalla että, haet nuorempaa. Tietysti pyyhkäisevät. Oletus on että, ainakin annat vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikki uutinen, ton nimistä henkilöä ei ole edes olemassa ja juttu vain tilaajille.
Jos hän on tämä niin ei näytä kyllä nuorelta. Ei kannata uskoa kaikkia miesten lätinöitä.
saako pilua, jos kehuu naista nuoren näköiseksi?
Pitää muistaa vielä sanoa että, on kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä pyyhkivät kaikki profiilit oikealle. Itselläni oli ikähaarukka muistaakseni 25-40 ja sain 8 500 tykkäystä kahdessa viikossa. Ikää mulla on 42..
Niin, tämä antaa väärän kuvan naisille siitä, että miehet muka olisivat oikeasti kiinnostuneita juuri sinusta. Seksin perässä suurin osa miehistä siellä tinderissä on. Miehelle käy nainen kuin nainen seksiä varten. Joten älkää uskoko kaikkea huuhaata, mitä lehdet kirjoittelee.
N44
Jep. Suurin osa ei ole millään tavalla kiinnostuneita ja nämä eivät aloita keskustelua tai vastaa viestiin, seuraava ryhmä on seksin vonkaajat, jotka viestittelevät aktiivisisesti pari päivää ja sitten luovuttavat, kun ei ole vieläkään irronnut, sitten on se häviävän pieni joukko parisuhdekelpoisia kunnon miehiä, joista taistelee kymmeniä muitakin
Mikä olisi parempi alusta mistä löytäisi oikeaa parisuhdetta hakevan. Onko tehtävä kaikkialle profiili. Ei sekään varmaan hyvä ole jos samaprofiili tulee vastaan kaikkialla. Vähän sama tilanne itselläni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että naiselle tarjotaan seksiä ovista ja ikkunoista läpi elämän, ei ole mitään vientiä. Nuoret miehet ovat kiinnostuneita helposta panosta, koska iäkkäämmältä naiselta on helpompi saada pelkkää seksiä ilman hankaluuksia ja sitoumuksia.
Joiltakin saa ja joiltakin ei. Mä olen 45v ja kyllä mullekin on seuraansa tyrkyttäneet alle 30-vuotiaat. Nuorin on ollut 20v. Mua ei kuitenkaan kiinnosta reilusti nuoremmat miehet edes pelkän seksin suhteen.
N45
Onneksi siellä Tinderissä saa sen ikärajauksen, niin ei pääse liian nuoret miehet vaivaamaan. Mulla menee raja 10vuotta nuoremmissa. Harmi vaan kun nekin ovat turhan epävarmoja. Vanhemmilla miehillä taas ei välttämättä toimi se fysiikka ihan toivotulla tavalla. Valitse siinä sitten.
Mä en ole enää Tinderissä enkä Badoossa. Olen Suomi24treffeillä ja Facebookin Datingis. Kaikki kyllä ihan turhia enkä mä edes jaksa etsiä ketään. Seksisuhde vanhempaan mieheen riittää mulle nyt.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan haluaa vaan sexiä
no, mitäs muutakaan?
vai luulitko, että ne miehet haluavat jonkun toisen miehen lapsen elättäjäksi
Mun lapsi on jo 21v, että ei häntä tarvitse elättää.
N45
Vanhemmallekin alapäälle on vielä markkinakysyntää. Muuta en saanut tästä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmallekin alapäälle on vielä markkinakysyntää. Muuta en saanut tästä irti.
Nähnyt sivusta että seitsemänkymppisellekin on kova kysyntä mikäli tämä antaa ymmärtää miehille että olisi luvassa seksiä sekä omaa iloisen luonteen.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari voisi kirjoittaa vastaavan artikkelin nelikymppisestä sinkkumiehestä. Jännityksellä jäämme odottamaan.
Ja sen haastateltavan pitäisi myös olla yh-isä
!!!