Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisellä sinkkuäidillä kova vienti Tinderissä

Vierailija
09.08.2024 |

Nuoremmat miehet on kiinnostuneita. 

https://www.hs.fi/elama/art-2000010401895.html

Näinhän se tosimaailmassa menee. 

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä pyyhkivät kaikki profiilit oikealle. Itselläni oli ikähaarukka muistaakseni 25-40 ja sain 8 500 tykkäystä kahdessa viikossa. Ikää mulla on 42..

Joo eikä mua ainakaan yhtään lämmintä ne "mitä kaunotar", "oot kuuma", "sulla on kauniit silmät" jne tusinakommentit. Kuinka moni mies oikeasti halusi edes vakipanoa jutun äidin kanssa niin, että todellakin nähdään silloin kun on sovittu eikä tunnin varoajalla myöhään illalla kun mies ei ole saanut ketään muuta... Sillä noita booty call diilejä siellä kyllä riittää.

Vierailija
62/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiselle tarjotaan seksiä ovista ja ikkunoista läpi elämän, ei ole mitään vientiä. Nuoret miehet ovat kiinnostuneita helposta panosta, koska iäkkäämmältä naiselta on helpompi saada pelkkää seksiä ilman hankaluuksia ja sitoumuksia.

Joiltakin saa ja joiltakin ei. Mä olen 45v ja kyllä mullekin on seuraansa tyrkyttäneet alle 30-vuotiaat. Nuorin on ollut 20v. Mua ei kuitenkaan kiinnosta reilusti nuoremmat miehet edes pelkän seksin suhteen. 

N45

Onneksi siellä Tinderissä saa sen ikärajauksen, niin ei pääse liian nuoret miehet vaivaamaan. Mulla menee raja 10vuotta nuoremmissa. Harmi vaan kun nekin ovat turhan epävarmoja. Vanhemmilla miehillä taas ei välttämättä toimi se fysiikka ihan toivotulla tavalla. Valitse siinä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä pyyhkivät kaikki profiilit oikealle. Itselläni oli ikähaarukka muistaakseni 25-40 ja sain 8 500 tykkäystä kahdessa viikossa. Ikää mulla on 42..

Niin, tämä antaa väärän kuvan naisille siitä, että miehet muka olisivat oikeasti kiinnostuneita juuri sinusta. Seksin perässä suurin osa miehistä siellä tinderissä on. Miehelle käy nainen kuin nainen seksiä varten. Joten älkää uskoko kaikkea huuhaata, mitä lehdet kirjoittelee.

N44

Jep. Suurin osa ei ole millään tavalla kiinnostuneita ja nämä eivät aloita keskustelua tai vastaa viestiin, seuraava ryhmä on seksin vonkaajat, jotka viestittelevät aktiivisisesti pari päivää ja sitten luovuttavat, kun ei ole vieläkään irronnut, sitten on se häviävän pieni joukko parisuhdekelpoisia kunnon miehiä, joista taistelee kymmeniä muitakin

Saman havainnut. Mykkiä miehiä, seksinvonkaajia ja fwbn etsijöitä. Melkoinen karkkikauppa! N41

Vierailija
64/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin myös Tinderiin välittömästi erottuani. Olen siis yli nelkyt, mutta edelleen välillä kysytään papereita. Kasvot ja vatsa ovat edelleen yhtä hoikat kuin nuorena, mutta rinnat ja peppu on kasvanut paljon. Tinderissä vientiä oli ensimmäisestä päivästä asti. Nuoret miehiä tarjolla pilvin pimein, etenkin mustia, ehkä koska olen blondi. Aika pian laitoin rajaukseksi 18-19v, koska tykkään nuorista mustista miehistä.

Vierailija
65/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan haluaa vaan sexiä

Vierailija
66/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajuu miten tolla on mitään vientiä

Voi sitä panna, mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
67/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menin myös Tinderiin välittömästi erottuani. Olen siis yli nelkyt, mutta edelleen välillä kysytään papereita. Kasvot ja vatsa ovat edelleen yhtä hoikat kuin nuorena, mutta rinnat ja peppu on kasvanut paljon. Tinderissä vientiä oli ensimmäisestä päivästä asti. Nuoret miehiä tarjolla pilvin pimein, etenkin mustia, ehkä koska olen blondi. Aika pian laitoin rajaukseksi 18-19v, koska tykkään nuorista mustista miehistä.

Eihän siinä mitään, jos pelkkää seksiä etsit. Siihen Tinder onkin mainio. Saa nuorta ja vanhaa, vaaleaa ja tummaa. Mutta jos haluaa muutakin, niin vaikeaa on. Ja miehet puhuvat ihan mitä sattuu saadakseen seksiä. Ne päällisin puolin kunnollisetkin. En tiedä mikä tuon Hesarin artikkelin pointti oli. Ala-arvoista hömppää.

Vierailija
68/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ajatus että keski-ikäiset yh-äidit on helppoja ja epätoivoisia on ihan vieras.

Itse en todellakaan ole helppo, tapailen vain hyvin korkean sosiaalisen statuksen miehiä. Ja lisäksi niitäkin on ihan joka sormelle. Eikä vaan seksin perässä vaan ihan vakavaan suhteeseen haluavia kunnon miehiä.

Olen just 40 täyttänyt, no toki timmi vartalo ja nuorekkaat, kauniit kasvot. Mutta tuntuu että ei ole ikinä ollut näin paljon vientiä. Nuorempana oli ehkä ujompi ja ei vielä samaa tyylitajua ja itsevarmuutta.

Sitä saa mitä tilaa eli pitäkää rima korkealla, se on mun neuvo.:)

Vierailija
69/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan haluaa vaan sexiä

no, mitäs muutakaan?

vai luulitko, että ne miehet haluavat jonkun toisen miehen lapsen elättäjäksi

Vierailija
70/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ajatus että keski-ikäiset yh-äidit on helppoja ja epätoivoisia on ihan vieras.

Itse en todellakaan ole helppo, tapailen vain hyvin korkean sosiaalisen statuksen miehiä. Ja lisäksi niitäkin on ihan joka sormelle. Eikä vaan seksin perässä vaan ihan vakavaan suhteeseen haluavia kunnon miehiä.

Olen just 40 täyttänyt, no toki timmi vartalo ja nuorekkaat, kauniit kasvot. Mutta tuntuu että ei ole ikinä ollut näin paljon vientiä. Nuorempana oli ehkä ujompi ja ei vielä samaa tyylitajua ja itsevarmuutta.

Sitä saa mitä tilaa eli pitäkää rima korkealla, se on mun neuvo.:)

Mäkin olen timmi, nätti ja vieläpä lapseton. Et taida asua Helsingissä, jos on tuollaista vientiä...

Vierailija
71/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "lapsetonäiti" vaan singleäiti, koska SINK (ku) = Single Income _No Kids_ & DINK (ku) = Dual Income _No Kids_.

Vierailija
72/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keväällä katselemassa tarjontaa Tinderissä- latasin pari maisemakuvaa, ilman tekstiä ja ikää laitoin 38v  Sain hieman alle 100 tykkäystä parissa päivässä. MAISEMAKUVALLA.

Vierailija
73/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin alkuun peitteli totuutta eli sitä, että on lapsi. Ai että mä vihaan näitä ajantuhlaajia. Se lapsi vaikuttaa ihan kaikkeen, vaikka olisi vain seksiseuraa vailla. Esim aikataulutukseen kuten artikkelistakin kävi ilmi. Sitten kun asia tuleekin treffeillä ilmi, niin viisastelevat, että olisit kysynyt. Joo, toisia treffejä ei tullut. N40

Vierailija
74/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä antaa väärän kuvan naisille siitä, että miehet muka olisivat oikeasti kiinnostuneita juuri sinusta. Seksin perässä suurin osa miehistä siellä tinderissä on. Miehelle käy nainen kuin nainen seksiä varten. Joten älkää uskoko kaikkea huuhaata, mitä lehdet kirjoittelee.

N44

Jotkut naisetkin muuten tykkäävät seksistä. Tiesitkö sen?

Vierailija
75/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Jotkut naisetkin muuten tykkäävät seksistä. Tiesitkö sen?

Joo, niin minäkin, mutta rajansa kaikella. Muuta tuolla ei sit ollutkaan tarjolla. Tai toki jotain fwb räpellystä tai haaremipaikka jollain pölypallolla. Mieluummin olen yksin. Ja olen siis ihan nätti, hoikka, lapseton ja töissäkäyvä nainen. N40

Vierailija
76/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari voisi kirjoittaa vastaavan artikkelin nelikymppisestä sinkkumiehestä. Jännityksellä jäämme odottamaan.

Vierailija
77/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki uutinen, ton nimistä henkilöä ei ole edes olemassa ja juttu vain tilaajille.

https://www.eeva.fi/jutut/saara-ritvos-itsellinen-aitiys

Jos hän on tämä niin ei näytä kyllä nuorelta. Ei kannata uskoa kaikkia miesten lätinöitä.

On silti hoikka, pitkähiuksinen ja blondi. Noi viehättää miehiä.

Vierailija
78/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juttua lukenut, mutta kyllä tuo omalla kohdallani piti paikkansa. Tai olin silloin 35-38. Toki myös hoikka ja nättikin. Enkä ihan taas ymmärrä miksi sanotaan että miehet jahtaa näitä vanhempia naisia, koska ovat helpompia. Sehän on toki hyvä vaan näille naisille. Saa helppoa miesseuraa ja vielä nuorempaakin. Ne naisethan siinä hyötyy. Itsekin muutaman nuoremman siellä tapasin ja ihan hauskaa oli. Yhden 6v nuoremman kanssa homma sitten jatkuikin ja ollaan oltu jo useampi vuosi "yhdessä" Enemmänkin fwb suhde, tunteitakin kyllä on molemmilla. Mutta ei muuteta yhteen tms. Mulla on lapsiakin, kohta teinejä. 

Kyllä, mutta se ei ole mitään vientiä. Vientiä se on siinä vaiheessa, kun naisesta ollaan kiinnostuneita muutenkin, kuin panoalustana. Katsos kun maailma toimii niin, että mies ei saa, jos nainen ei anna.

On seksinsaaminenkin vientiä.

Vierailija
79/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta itseämme vanhemmat naiset. ~Mies26

Vierailija
80/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton sinkkuäiti? Yhäri on oikea termi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi