Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisellä sinkkuäidillä kova vienti Tinderissä

Vierailija
09.08.2024 |

Nuoremmat miehet on kiinnostuneita. 

https://www.hs.fi/elama/art-2000010401895.html

Näinhän se tosimaailmassa menee. 

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten paljon näitä huomiohoorausjuttuja julkaistaan nykyään

Vierailija
22/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa nelikymppisessä naisessa nyt yht'äkkiä muka on?  Sellainen nainen ei enää leiki asioilla vaan tietää mitä haluaa ja osaa ottaa elämän jo tosissaankin. Voisin heti ottaa kaks sellaista..en muuten,mutta ne eivät jaksa kuitenkaan varttia pidempään ilman taukoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki uutinen, ton nimistä henkilöä ei ole edes olemassa ja juttu vain tilaajille.

https://www.eeva.fi/jutut/saara-ritvos-itsellinen-aitiys

Jos hän on tämä niin ei näytä kyllä nuorelta. Ei kannata uskoa kaikkia miesten lätinöitä.

Vierailija
24/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juttua lukenut, mutta kyllä tuo omalla kohdallani piti paikkansa. Tai olin silloin 35-38. Toki myös hoikka ja nättikin. Enkä ihan taas ymmärrä miksi sanotaan että miehet jahtaa näitä vanhempia naisia, koska ovat helpompia. Sehän on toki hyvä vaan näille naisille. Saa helppoa miesseuraa ja vielä nuorempaakin. Ne naisethan siinä hyötyy. Itsekin muutaman nuoremman siellä tapasin ja ihan hauskaa oli. Yhden 6v nuoremman kanssa homma sitten jatkuikin ja ollaan oltu jo useampi vuosi "yhdessä" Enemmänkin fwb suhde, tunteitakin kyllä on molemmilla. Mutta ei muuteta yhteen tms. Mulla on lapsiakin, kohta teinejä. 

Vierailija
25/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla someammattilaisia lähinnä joista tällaisia juttuja tehdään. Mainosta.  

Vierailija
26/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki uutinen, ton nimistä henkilöä ei ole edes olemassa ja juttu vain tilaajille.

Jos hän on tämä niin ei näytä kyllä nuorelta. Ei kannata uskoa kaikkia miesten lätinöitä.

saako pilua, jos kehuu naista nuoren näköiseksi?

Vierailija
27/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuoremmat miehet haluavat helppoa pimppaa ja sitä saa yh-äideiltä. Itsekin käynyt poraamassa muutaman yh-äidin. En kuitenkaan suhteeseen alkaisi.

m27

Vierailija
28/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 40 mutta ei ole vientiä. Johtuuko se siitä, että näytän kyseistä leidiä 15 vuotta nuoremmalta. Ehkä viidentoista vuoden päästä minäkin alan saamaan viestejä :D

Vierailija
29/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa nelikymppisessä naisessa nyt yht'äkkiä muka on?  Sellainen nainen ei enää leiki asioilla vaan tietää mitä haluaa ja osaa ottaa elämän jo tosissaankin. Voisin heti ottaa kaks sellaista..en muuten,mutta ne eivät jaksa kuitenkaan varttia pidempään ilman taukoa..

ei nelikymppisessä naisessa mitään vikaa ole, kunhan sillä ei ole ä päriä.

Vierailija
30/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä pyyhkivät kaikki profiilit oikealle. Itselläni oli ikähaarukka muistaakseni 25-40 ja sain 8 500 tykkäystä kahdessa viikossa. Ikää mulla on 42..

Jokainen sinne päinkin oleva nainen on missattu seksi, mikäli pyyhkäisee vasemmalle jonkun. Jos nainen on edes vähän siedettävän näköinen, niin mahdollista seksiä ei voi missata millään swaipilla vasemmalle.

Vierailija
31/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minulta noin helpolla saa. En tiedä muista naisista. Ehkä joiltain saa, jos niillä on vaikka joku ikäkriisi. 

Vierailija
32/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäiti! Mikä v tun sinkkuäiti? Elämäsä paskonut yhäri.

Vierailija
33/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juttua lukenut, mutta kyllä tuo omalla kohdallani piti paikkansa. Tai olin silloin 35-38. Toki myös hoikka ja nättikin. Enkä ihan taas ymmärrä miksi sanotaan että miehet jahtaa näitä vanhempia naisia, koska ovat helpompia. Sehän on toki hyvä vaan näille naisille. Saa helppoa miesseuraa ja vielä nuorempaakin. Ne naisethan siinä hyötyy. Itsekin muutaman nuoremman siellä tapasin ja ihan hauskaa oli. Yhden 6v nuoremman kanssa homma sitten jatkuikin ja ollaan oltu jo useampi vuosi "yhdessä" Enemmänkin fwb suhde, tunteitakin kyllä on molemmilla. Mutta ei muuteta yhteen tms. Mulla on lapsiakin, kohta teinejä. 

Kyllä, mutta se ei ole mitään vientiä. Vientiä se on siinä vaiheessa, kun naisesta ollaan kiinnostuneita muutenkin, kuin panoalustana. Katsos kun maailma toimii niin, että mies ei saa, jos nainen ei anna.

Vierailija
34/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä pyyhkivät kaikki profiilit oikealle. Itselläni oli ikähaarukka muistaakseni 25-40 ja sain 8 500 tykkäystä kahdessa viikossa. Ikää mulla on 42..

Niin, tämä antaa väärän kuvan naisille siitä, että miehet muka olisivat oikeasti kiinnostuneita juuri sinusta. Seksin perässä suurin osa miehistä siellä tinderissä on. Miehelle käy nainen kuin nainen seksiä varten. Joten älkää uskoko kaikkea huuhaata, mitä lehdet kirjoittelee.

N44

Vierailija
35/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä onkin hassua kun vientiä on niiiin paljon, että lehdissäkin pitää mainostaa itseään. Onko tuonkin tarkoitus vaan keräillä mahdollisimman monta ukkoa vai järjestääkö sellaisen jono illan jossa on läpsystä vaihto? Niin no.. hän on yh äiti ja tottunut liukuhihna tyyliin hoitamaan..asioita.

Tuon takia en ole yhtään kiinnostunut yh äideistä. Olen aina ollut huono jakamaan.

Vierailija
36/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sama vika, mikä nelikymppisessä miehessäkin. Eli kaikki. Olet varmaan lukenut tältä palstalta, miten paljon arvoa on 40-vuotiaalla miehellä?

Vierailija
37/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiselle tarjotaan seksiä ovista ja ikkunoista läpi elämän, ei ole mitään vientiä. Nuoret miehet ovat kiinnostuneita helposta panosta, koska iäkkäämmältä naiselta on helpompi saada pelkkää seksiä ilman hankaluuksia ja sitoumuksia.

Joiltakin saa ja joiltakin ei. Mä olen 45v ja kyllä mullekin on seuraansa tyrkyttäneet alle 30-vuotiaat. Nuorin on ollut 20v. Mua ei kuitenkaan kiinnosta reilusti nuoremmat miehet edes pelkän seksin suhteen. 

N45

Vierailija
38/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minulta noin helpolla saa. En tiedä muista naisista. Ehkä joiltain saa, jos niillä on vaikka joku ikäkriisi. 

Ei minultakaan, koska en pidä sitä minään kehuna (varmaan siksi, että oikeasti näytän tosi nuorelta). 

Vierailija
39/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoremmat miehet haluavat helppoa pimppaa ja sitä saa yh-äideiltä. Itsekin käynyt poraamassa muutaman yh-äidin. En kuitenkaan suhteeseen alkaisi.

m27

Paljonko sielläpäin veloittavat? Täällä pyörii siinä 70-;100;€ per tunti.

Vierailija
40/104 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä antaa väärän kuvan naisille siitä, että miehet muka olisivat oikeasti kiinnostuneita juuri sinusta. Seksin perässä suurin osa miehistä siellä tinderissä on. Miehelle käy nainen kuin nainen seksiä varten. Joten älkää uskoko kaikkea huuhaata, mitä lehdet kirjoittelee.

N44

Jep. Suurin osa ei ole millään tavalla kiinnostuneita ja nämä eivät aloita keskustelua tai vastaa viestiin, seuraava ryhmä on seksin vonkaajat, jotka viestittelevät aktiivisisesti pari päivää ja sitten luovuttavat, kun ei ole vieläkään irronnut, sitten on se häviävän pieni joukko parisuhdekelpoisia kunnon miehiä, joista taistelee kymmeniä muitakin naisia. En siis löytänyt tinderistä ketään.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän