Miksi suomalaisilla naisilla on aina täysi sitruuna-naama päällä kun taas jotkut ukkkarinaiset ovat iloisia ja hymyileviä?
Joojoo, tiedän koska ahdistelu, miehet on sikoja, jne, jne, mutta eikö noita muitten maitten naisia sitten ahdistella...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt todella yrmeitä virolaisia ja venäläisiä naisia myös.
Eilen näin afrikkalaisen joka näytti todella tympääntyneeltä, melkein näytti että purskahtaa itkuun.no sen fatta diaerhan kannsttaisi poistua maasta ja viedä muutkin apina sirkuksen pois maasta
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo aikansa täällä asuneet thai-naiset enää hymyile.
Ilmasto ja ilmapiiri ovat tehokkaita hymyntappajia.
Ja ennen kaikkea suomalaiset miehet.
Jätä se sikanauta kanttura,tyhmä kuin saapas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo aikansa täällä asuneet thai-naiset enää hymyile.
Ilmasto ja ilmapiiri ovat tehokkaita hymyntappajia.
Ehkä heille on helpotus, ettei koko ajan tarvitse hymyillä kuin heikkopäinen. Täällä kulttuuri ja ympäristö eivät vaadi jatkuvaa hymyilyä vaan saat olla aidosti oma itsesi.
No ei tarvitse jatkuvasti hymyillä, mutta on ihmisiä jotka sentään välillä hymyilevät tai on edes hymynkaretta, positiivista virettä kasvoissa. Ja sitten on ihmisiä jotka näyttää niinkuin ne olisi saaneet samana päivänä potkut, häädön ja puoliso jäänyt kiinni salasuhteesta tai kuin joku olisi juuri kuollut. On välimuotoja, iloisuus ja hymy myös tarttuu. Elämä on liian lyhyt murjottamiseen ja sille näyttämiseen kuten haluaisi tap p aa jonkun.
Eri maissa erilainen kasvatus tai sen puute. Yhdysvalloissa korostetaan hymyilyn kaunistavaa vaikutusta jo lapsille. Jos on hapan naama niin sanotaan:"Turn that frown :( upside down :)."
Suomalaisilla on niin pitkä historia vieraan vallan alaisuudesta missä oli paras vaan painaa päänsä ja katsella omia varpaitaan että se on nyt DNA:ssa. Kasvattamallahan meistä saisi iloisemmalta vaikuttavia mutta niin monesta se olisi feikkiä, olemmehan me "maailman onnellisin maa". Ei kyllä näy mitenkään päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä, missä ei tarvita miestä turvaksi tai elättäjäksi, ei tarvitse myöskään miehille veikistellä.
Jaa, minä kyllä usein jossain määrin hymyilen ihan kaikille esim. kassalla asioidessani, naisillekin myös. Mistä lähtien hymy on ollut miehille veikistelyä? :D
Läskit lopettekaa se sohva sipsi mussuttaminen,äitinnekin häpeää,ai niin mutku sillee
No joopa joo taas, pitäisikö sinun vaikka reissata ympäriinsä niin näkisit vähän miten muissa maissa on asiat... Joo, ei tarvitse hymyillä jos ei halua mutta ei se herranjestas ole merkki päinvastaisesta, joillain ihmisillä vaan on positiivinen elämänasenne, ei viitsitä turhia murehtia ja innolla odotetaan ja otetaan elämä vastaan. Miten ankeaa pitää jonkun elämä olla, että kuvittelee että jonkun hymy on merkki pahasta olosta... Minä hymyilen ehkä enemmän kuin keskivertotallaajat ja minulle se on vain kohteliasta käytöstä tms ja tulee luonnostaan muutenkin. Suomalaiset usein näyttää kyllä kaupassakin kuin olisivat menossa hautajaisiin, toki monissa muissakin maissa mutta perusilme on jotain ihan jäätävän ankeaa joillain.