Miksi suomalaisilla naisilla on aina täysi sitruuna-naama päällä kun taas jotkut ukkkarinaiset ovat iloisia ja hymyileviä?
Joojoo, tiedän koska ahdistelu, miehet on sikoja, jne, jne, mutta eikö noita muitten maitten naisia sitten ahdistella...
Kommentit (49)
Niiden miehillä on isompi kalusto. 🤷🏻
Ehkä suomimies on heille ihanan eksoottinen. Suomineidolle lyhyt ja pyöreäposkinen siperiansuomalainen mies sen sijaan on sokea piste.
sitruunanaamat?
onks se sama kuin naama norsunvtulla ja määkivä ääni siihen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa ei luojan kiitos ole feikkihymykulttuuria.
Siksi Suomessa kyräillään, masennutaan, ryypätään ja tehdään itsensä lopettamisia.
Hymy on kuin kuppa; se leviää sosiaalisessa ympäristössä. Feikkihymy aikaansaa hyvän mielen muissa ihmisissä.
Tikulla sitä silmään, joka kulkee naama norsunruvella ja siten levittää omaa pahaa oloaan muihin.
Olet toksinen ja osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuva salakuvaaminen on syynä
ai, naamaako salakuvataan, kun se naama pitää olla norsunvitulla?
Finni pullukka nyt vaan on niin OFF,kaskun ei vielä maalta
Minua ainakin hymyilyttää kun liikun miehen kanssa. Se on kyllä ulkkari, ehkä siksi.
Suomalaisilla on usein tuommoinen niin sanottu norsunv*ttunaama, ei se meinaa että olisi synkkä ja iloton, naama vain näyttää siltä, jos ei satu hymyilemään. Ja kuka kävelee kadulla tai istuu bussissa virnistelemässä, naama on silloin peruslukemalla ja suomalaisten peruslukema yleensä on se norsunv*ttu.
Olen kyllä nähnyt todella yrmeitä virolaisia ja venäläisiä naisia myös.
Siellä, missä ei tarvita miestä turvaksi tai elättäjäksi, ei tarvitse myöskään miehille veikistellä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä, missä ei tarvita miestä turvaksi tai elättäjäksi, ei tarvitse myöskään miehille veikistellä.
Naulan kantaan.
Siksi että tyhmä lihava löysä suomi-mies elättäisi naisen ja puoli sukua
No mitä jos suomimiehen käytös ei vain miellytä?
Itäeurooppalaiset, venäläiset ja virolaiset naiset ei kyllä ainakaan ole kovin hymyileväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt todella yrmeitä virolaisia ja venäläisiä naisia myös.
Eilen näin afrikkalaisen joka näytti todella tympääntyneeltä, melkein näytti että purskahtaa itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Itäeurooppalaiset, venäläiset ja virolaiset naiset ei kyllä ainakaan ole kovin hymyileväisiä.
Itseasiassa on, mutta suomimies on niin törkeä ettei sitä hymyä koskaan näe.
Puhuuko äb pullukoista,no kun kukaan täysijärkinen EI halua läskiä
Vierailija kirjoitti:
Niinku miehet täällä hymyileeki sen sijaan tosi paljon???
Itse ainakin hymyilen ja nauran aika paljon. Eli ei nyt kannata yleistää.
Ehkä heille on helpotus, ettei koko ajan tarvitse hymyillä kuin heikkopäinen. Täällä kulttuuri ja ympäristö eivät vaadi jatkuvaa hymyilyä vaan saat olla aidosti oma itsesi.