Löydät kadulta 100 €, mihin käytät rahan?
Vastaukseksi ei kelpaa löytötavaratoimisto.
Tuolla saisi vaikka melkein vuodeksi kestolottoa 2 riviä, minä voisin laittaa siihen.
Kommentit (42)
Pistän rahan palamaan ja huudan kovaa että köyhät kyykkyyn.
Raha menisi romanialaisille kulkukissoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 20€ saa pitää ja sitä suuremmat määrät pitää viedä löytötavaratoimistoon. Tosin meillä lähin on 40 km päässä että en todellakaan maksaisi 30€ linja-autolipuista että saisin vietyä.
🤣 On suomalaiset naiveja
Mikä tuossa on naiivia? Rehellisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 20€ saa pitää ja sitä suuremmat määrät pitää viedä löytötavaratoimistoon. Tosin meillä lähin on 40 km päässä että en todellakaan maksaisi 30€ linja-autolipuista että saisin vietyä.
🤣 On suomalaiset naiveja
Tyhmyys, miten kuvittelet jonkun hakevan setelin tuntomerkkejä vastaan?
Laitan kukkarooni jossa minulla on ennestään kaikki pullonpalautusrahat, joitain kymppejä nyt on.
Ostaisin Vagisaneja koko rahalla.👵
Ostaisin KANNABISTA...Hahah! Tykkään poltella PILVEÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelvattava! 20 e ja sitä isommat rahat tai omaisuus kuuluu viedä löytötavaratoimistoon.
Miksi? Ei kukaan tiedä että löysit rahan
Siksi, että joillain meistä on moraali ja hyvät tavat, vaikkei sinulla olekaan.
Eri
Antaisin teinille (tyttö) ja sanoisin, että ostaa itselleen jotain hyödyllistä
Autoonhan se menee kuten kaikki muukin ylimääräinen tässä autoilijoita vihaavassa maassa.
Kansallisen Kokoomuksen ohjeen mukaan raha riittää yhden ihmisen menoihin 15 viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 On suomalaiset naiveja
Tyhmyys, miten kuvittelet jonkun hakevan setelin tuntomerkkejä vastaan?
Tyhmyys on nyt sinun päässäsi. Rahan kadottanut on saattanut kulkea hyvin lyhyen reitin ja muistaa päivän ja kellonajan tarkkaan. Jos löytäjä kertoo mistä, minä päivänä ja mihin kellonaikaan on rahan löytänyt, omistaja saattaa hyvinkin löytyä. En kyllä usko että löytyy enkä usko myöskään että löytötavaratoimiston työntekijä olisi niin rehellinen että kirjaisi sitä mihinkään joten tuskin palauttaisin sinnekään.
En ota omaisuutta, mikä ei kuulu tai ole minun.
Menisin kauppaan ja katsoisin, kuka köyhä laskee ostoksensa laskukoneella. Hänelle satasen antaisin. Tulisi hyvä mieli molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin jotain sellaista ruokaa, johon ei normaalisti olisi varaa.
Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät voi ostaa mitä ruokaa haluavat?
Rikkoisin setelin 20 euroiksi ja jakelisin sen viidelle eri vähävaraisen näköiselle henkilölle.
Minä voisin tehdä noin jos tietäisin että se menee rahan omistajalle tai sitä tarvitsevalle. Oikeasti sen vaan tulee noukkimaan henkilö joka on ahnein ja valmis valehtelemaan. En halua tukea sellaista.