Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kestätte itseänne tyhmempiä?

Vierailija
09.08.2024 |

Olen todistetusti keskivertoa älykkäämpi. Minun on välillä vaikea sietää itseäni tyhmempiä. Miten sietokykyä voisi kasvattaa, sillä aina en pysty välttämään tilanteita, joissa on tyhmiä mukana. / VTM -89

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, yleensä nämä "keskivertoa älykkäämmät" ovat todellisuudessa kaikkivoipaisuusharhaisia Dunning-Krugereita huonolla itsetunnolla, johon kuuluu tarve keksiä itsestään valtavirrasta poikkeava ominaisuus😅😅

Vierailija
62/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä jotain, niin vika on aina sinussa. Pistä tubeksista pyörimään:

Krishnamurti

Alan Watts

Gabor Mate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, yleensä nämä "keskivertoa älykkäämmät" ovat todellisuudessa kaikkivoipaisuusharhaisia Dunning-Krugereita huonolla itsetunnolla, johon kuuluu tarve keksiä itsestään valtavirrasta poikkeava ominaisuus😅😅

"Keskivertoa älykkäämpi" ei vielä kerro mitään; niitähän on se 50% porukasta. Että aika alhainen mittari.

Vierailija
64/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. En puolisoksi ottaisi huomattavasti vähemmän älykästä, mutta kyllä normaaliin kanssakäymiseen pystyy vaikka voileivän kanssa, jos on oikeasti älykäs.

Vierailija
65/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voisikaan päteä, jollei häntä tyhmempiä olisi? Ja hieman, ihan hieman, epäilen kirjoituksen perusteella hänen älykkyyttään.

On sanonta "kukas kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse".

Yleisesti ottaen: älykäs ihminen osaa ja kykenee tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, asettamatta itseään jalustalle, kenenkään yläpuolelle.

Vierailija
66/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mutta keskustelu ei aina kivaa. Monesti ei edes oikein voi keskustella.

Pitää keskustelun aiheet ja tason turvallisella alueella.

Hymähtelee ja joojottelee typeriin repliikkeihin.

Vierailija
67/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään.

Vierailija
68/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, etten ole tyhmä. Tekisi mieli pyöritellä silmiä tyhmien ihmisten jutuille. Some tyhmentää. 

Vierailija
69/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, etten ole tyhmä. Tekisi mieli pyöritellä silmiä tyhmien ihmisten jutuille. Some tyhmentää. 

Jaa, mun mielestä sun jutut kyllä kuulostaa aika tyhmltä

Vierailija
70/70 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, jos kyseessä on hyväntahtoinen, kiltti ja ihana ihminen. Monesti osaan sanoittaa heitä hyvin, tunteitaan, kokemuksiaan, suunnitelmiaan. Ilkeitä mukatietäjiä en siedä.