Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vikailmoitus huoltoyhtiöön

Vierailija
09.08.2024 |

Kuukauden päivät on odotellessa nyt ylittynyt.  Vastauksena vain, että ilmoitus on vastaanotettu.  Epäonnen asunto nyt sattui kohdallemme.  Eikö mitään velvoitetta heillä ole, että asukas saisi pitkittyneeseen huoltotehtävään jonkinlaisen tilanne tiedon?  Ymmärrän toki, jollei ammatti-osaajaa ole saatavissa, mutta piinaava odottelu helpottaisi mikäli jonkinlainen väliaikatieto tulisi huoltoyhtiöltä.  Meillä on meneillään huoltoyhtiötä kohtaan tyytyväisyyskysely, mutta en haluaisi vahingoittaa kenenkään työpaikkaa  ja valittaa turhaan, kun viive saattaa johtua myös firman kesälomista.  MIelestäni myös mun/perheen kesä on arvokas ja ainutlaatuinen, ajatteleekohan siellä kukaan sitä puolta. Miten teillä muilla on tilanne, oletteko olleet löysässä hi..essä kuinka pitkään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, etten saanut aloitukseeni sitä vertaistukea mitä olisin tarvinnut / omakohtaisia kokemuksia itseäni harmittavaan asiaan.  Tsemppiä kaikille jotka saatatte olla joskus myöhemmin saman ongelman edessä, missä itse nyt olen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi